ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Παρουσίαση μετ’ εμποδίων για το ηλεκτρικό ημιφορτηγό της Tesla

Τα υποτιθέμενα «αλεξίσφαιρα» τζάμια του οχήματος θρυμματίστηκαν

Kathimerini.gr

Απρόοπτα προβλήματα αντιμετώπισε η πολυαναμενόμενη παρουσίαση του ηλεκτρικού φουτουριστικού ημιφορτηγού της εταιρείας Tesla, του Ελον Μασκ, όταν τα υποτιθέμενα «αλεξίσφαιρα» τζάμια του οχήματος θρυμματίστηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Η προσεκτικά χορογραφημένη πρώτη εμφάνιση του ημιφορτηγού Cybertruck ενώπιον φανατικών οπαδών του Μασκ στο Τόκιο αντιμετώπισε απρόσμενο πρόσκομμα, όταν ο ισχυρισμός του Μασκ ότι τα τζάμια είναι άθραυστα διαψεύσθηκε με τον χειρότερο τρόπο. Με τιμή πώλησης τις 39.900 δολάρια, το Cybertruck, με το φουτουριστικό, γεμάτο γωνίες σχεδιασμό, θυμίζει θωρακισμένο όχημα.

Ο Μασκ επέλεξε να συγκρίνει το ημιφορτηγό του με το Ford F-150, το δημοφιλέστερο ημιφορτηγό στην αμερικανική αγορά, σε μια προσπάθεια να υπογραμμίσει τις διαφορές του Ford από το ηλεκτρικό όχημα. Για να επιδείξει τον σκληροτράχηλο σχεδιασμό του Cybertruck, ο Μασκ στρατολόγησε τον επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας του, Φραντς φον Χολτσχόζεν, ο οποίος, χρησιμοποιώντας βαριοπούλα, χτύπησε το πλαϊνό τμήμα του ημιφορτηγού.

Το εξωτερικό περίβλημα του Cybertruck είναι κατασκευασμένο από τον ίδιο τύπο ανοξείδωτου ατσαλιού που χρησιμοποιήθηκε και για τον διαστημικό πύραυλο Starship, της εταιρείας SpaceX του Ελον Μασκ. Το κοινό ξέσπασε σε ζητωκραυγές όταν η βαριοπούλα αναπήδησε από την επιφάνεια του οχήματος χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος. Τα παράθυρα του Cybertruck δεν είχαν, όμως, την ίδια τύχη. Όταν ο Φον Χολτσχόζεν πέταξε πάνω τους μεταλλική σφαίρα, τα τζάμια θρυμματίσθηκαν, αφήνοντας σχήμα παρόμοιο με ιστό αράχνης. Το «ατύχημα» επισκίασε την παρουσίαση, που μεταδιδόταν ζωντανά μέσω livestream στο Λος Αντζελες και έκανε τον όρο #cybertruck να βρεθεί στην πρώτη θέση των αναζητήσεων στην ιστοσελίδα μηνυμάτων του Twitter. «Ωχ... Μάλλον αυτό το χτύπημα παραήταν δυνατό», είπε ο Μασκ, παρακολουθώντας με εμφανή έκπληξη τις επιπτώσεις της επίδειξης στο τζάμι του συνοδηγού.

Παρά την πρώτη αποτυχία, ο Μασκ ζήτησε από τον Φον Χολτσχόζεν να επαναλάβει το πείραμα, πετώντας ακόμη μία μεταλλική σφαίρα στο πίσω τζάμι, το οποίο επίσης ράγισε. «Τουλάχιστον δεν πέρασε διαμπερώς. Αυτό είναι θετικό. Υπάρχει, ωστόσο, προοπτική βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα», είπε ο Μασκ. Οι αντιδράσεις χρηστών του Twitter δεν άργησαν να ακουστούν, προσφέροντας στον Μασκ συμβουλές για την παρουσίαση προϊόντων και τον σχεδιασμό του καινοτόμου οχήματος. «Ποτέ μην παρουσιάζεις ένα προϊόν το οποίο δεν έχει επανειλημμένως δοκιμαστεί στα παρασκήνια», έγραψε χρήστης της πλατφόρμας μηνυμάτων, ενώ άλλος σχολίασε: «Θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή ήταν θετική, καθώς ο Μασκ θα είναι πιο προσεκτικός και θα βεβαιωθεί εκ των προτέρων ότι τα τζάμια δεν θα ραγίζουν». Αλλοι πάλι εμφανίστηκαν πιο αισιόδοξοι: «Προσωπικά, μου είναι αδιάφορο ότι το τζάμι ράγισε. Το τζάμι κάθε άλλου οχήματος θα είχε θρυμματιστεί εντελώς. Πάντα υπάρχουν προβλήματα σε νέα οχήματα, ενώ τα οχήματα της Tesla γίνονται ολοένα και καλύτερα». Πέρα από την προώθηση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, ο Ελον Μασκ έχει γίνει διάσημος για το ιδιότυπο διοικητικό ύφος του, που προκαλεί κάποιες φορές την ανησυχία των επενδυτών. Σε περυσινή του εμφάνιση σε εκπομπή του YouTube, ο Μασκ άναψε και κάπνισε με εμφανή ηδυπάθεια τσιγάρο χασίς. Την περασμένη εβδομάδα, ο δισεκατομμυριούχος εφευρέτης παραδέχθηκε το σφάλμα του, επιμένοντας ότι δεν είναι συστηματικός, παρά μόνον περιστασιακός καπνιστής μαριχουάνας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση