ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Γιατί όλοι μιλούν για την viral διαφήμιση της Pantene;

«Είναι του 2022 και όχι του 1950»

must.com.cy

Πηγαίνοντας κόντρα στα στερεότυπα και με έναν αρκετά όμορφο τρόπο η εταιρεία περιποίησης μαλλιών Pantene πήρε το "ρίσκο" να πραγματοποιήσει μια διαφορετική καμπάνια και το αποτέλεσμα, ήταν ό,τι πιο ενδιαφέρον είδαμε το τελευταίο διάστημα.

Ο τίτλος της καμπάνιας είναι η φράση #HairHasNoGender, δηλαδή «Τα μαλλιά δεν έχουν γένος» και βλέποντας τα 5 queer άτομα, μέλη της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που μοιράζονται τις δικές τους ιστορίες στο βίντεο, αντιλαμβανόμαστε πως όχι απλώς τα μαλλιά δεν έχουν φύλο, αλλά αποτελούν και το βασικότερο "όπλο" ως προς την αναζήτηση της ταυτότητας ενός ανθρώπου.

Βλέποντας, μάλιστα, την διαφήμιση δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως τα μαλλιά για τον Δήμο, τη Νικόλ, την Καίτη, τη/το LEX και τον Θέμη, είναι σήμερα το βασικότερο εργαλείο έκφρασης του εαυτού τους, ενώ στο παρελθόν έχουν αποτελέσει το κυριότερο μέσο για την αναζήτηση της ταυτότητάς τους - γεγονότα καθόλου τυχαία, αφού σύμφωνα με έρευνα της Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.

«Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφέρει στη διαφήμιση ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι. «Στις δουλειές πρέπει να αλλάζουν τα μυαλά και όχι τα μαλλιά» διαπιστώνει η Νικόλ, που είναι cis gay κορίτσι. «Πρώτα μάκρυνα τα μαλλιά μου και μετά είπα στους δικούς μου “αισθάνομαι, είμαι γυναίκα”» αναφέρει η Καίτη, που είναι trans κορίτσι. «Δεν υπάρχουν “αντρικά” ή “γυναικεία” μαλλιά» τονίζει η/το LEX, που είναι non-binary άτομο. «Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι έτσι κρύβομαι, αλλά εγώ έτσι εκφράζομαι» εξηγεί στο τέλος Θέμης, μέσω της drag περσόνας του Holly Grace.

Αν και η διαφήμιση κατά βάση αγαπήθηκε και έγινε talk of the town λόγω της διαφορετικότητάς της και του ότι αντιπροσωπεύει την γενιά του σήμερα, δεν έλειψαν τα καυστικά και τα ομοφοβικά σχόλια. Η Αφροδίτη Λατινοπούλου, για παράδειγμα, είπε αν στη χώρα οι πολίτες έμοιαζαν με αυτούς της διαφήμισης, οι Τούρκοι θα έφταναν στο Σύνταγμα και ο ακτιβιστής Ηλίας Γκιώνης σχολίασε ότι η εταιρεία χωρίζει τα προϊόντα της σε ανδρικά και γυναικεία τη στιγμή που «βασανίζει ζώα».

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Good Life: Τελευταία Ενημέρωση

To LPM Restaurant & Bar Limassol προσθέτει στο πρωτότυπο μενού του ένα επώνυμο La Vie en Rosé brunch από το Σαββάτο 4 ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΕΞΟΔΟΣ