ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αυτά είναι τα πιο luxury fashion brands του πλανήτη

Σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση της Γαλλικής Brand Finance

Newsroom K

Σύμφωνα με την ετήσια οικονομική ανάλυση της Brand Finance, τις δύο πρώτες θέσεις της λίστας με τα luxury fashion brands μεγάλης αξίας, έχουν κατακτήσει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αυτά τα δύο δημοφιλή fashion houses κατέχουν τη δεύτερη και τρίτη θέση στη συγκεκριμένη λίστα ενώ την πρώτη θέση, κατέχει η Porsche, κάνοντάς την, την πιο ανεκτίμητη επωνυμία του πλανήτη.

 

 

Με βάση με το WWD, ένα εμπορικό περιοδικό της βιομηχανίας μόδας που μερικές φορές αναφέρεται και ως "η Βίβλος της μόδας", το οποίο παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τα νέα του fashion industry, της ομορφιάς και της λιανικής ανδρών και γυναικών, η συγκεκριμένη έκθεση αξιολογεί κάθε χρόνο τη συνολική αξία των brands αλλά και τη δύναμη επιρροής τους στους καταναλωτές.

Με βάση μερικά κριτήρια, όπως το marketing, την εμπιστοσύνη των πελατών, την ικανοποίηση του προσωπικού αλλά και την επιχειρησιακή φήμη, γίνονται οι αποφάσεις για το ποια επωνυμία θα τεθεί η πιο luxury στον κόσμο. Στην πεντάδα αυτής της λίστας λοιπόν, βρίσκονται και οι οίκοι Cartier, Chanel και Hermès, ενώ στην δεκάδα βρίσκονται οι Rolex, Dior και Coach.

Η Brand Finance έχει προβλέψει στην έκθεσή της ότι τουλάχιστον 50 από τα πιο luxury brands του κόσμου, θα δουν τα κέρδη και την αξία του brand τους να μειώνεται κατά πολύ μέσα στο 2020 λόγω της πανδημίας, το οποίο ποσο κιμένετε γύρω στα 20 δισεκατομμυρία δολαρία.

Στην ίδια έκθεση, αναφέρεται επίσης πώς πέραν από την κρίση του κορωνοϊού που έχει ζημιώσει ανελέητα τον κόσμο της μόδας αλλά και τη βιομηχανία των αυτοκινήτων, η βιομηχανία των καλλυντικών έχει ανταπεξέλθει πολύ καλύτερα, πράγμα λογικό εάν σκεφτούμε πως οι περισσότερες από εμάς δώσαμε περισσότερη βάση στο skin care routine μας κατα τη διάρκεια της καραντίνας, σπεύδοντας στο διαδίκτυο για online shopping.

Πηγή: Must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η καμπάνια των Adidas Originals,  σε συνεργασία με τον Pharrell Williams, παρουσιάστηκε από άντρες και γυναίκες που εκπροσωπούσαν καθημερινούς ανθρώπους, που ξεπερνούσαν τα στερεότυπα του «μοντέλου»

Πόσο diverse είναι η Adidas;

H Adidas εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ