ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 16:46
 

H Joan Collins πρωταγωνιστεί στην νέα καμπάνια του Valentino

Μια ξεχωριστή προσωπικότητα του 1933, ακολουθώντας την καριέρα ηθοποιού και έπειτα συγγραφέα και αρθογράφου.

Newsroom K

H φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Valentino, κάνει την ανατροπή και επιλέγει το μοντέλο του να είναι η Joan Collins μια ξεχωριστή προσωπικότητα του 1933, ακολουθώντας την καριέρα ηθοποιού και έπειτα συγγραφέα και αρθογράφου. Δεν είναι και καμία τυχαία, αφου έχει το δικό της αστέρι στον γνωστό δρόμο του Hollywood Walk of Fame.

Αναφερόμαστε στο 80s, όχι στην εποχή, αλλά στην ηλικία 80s και όπως θα δείτε και στο βίντεο της καμπάνιας η Joan είναι σε ένα άκρως Christmas mood, με την ψυχή της παρέας να είναι η ίδια ξεσηκώνοντας έτσι τους καλεσμένους της.

Στο περιοδικό Vogue η ίδια δήλωσε πως ήθελε να παραμένει στο βίντεο όπως την γνωρίζουμε αυθόρμητη, φυσική και ντυμένη σε festive mode θέλοντας να μεταφέρει το μήνυμα του ότι κανείς δεν ντύνεται καλά πλέον. "Αν ντυθείς, σε κοιτάζουν και κάνουν σχόλια όπως Α, κοίτα, ντύθηκες πολύ επίσημα, το βρίσκω στενάχωρο γιατί οι γυναίκες θα σταματήσουν να ψωνίζουν βραδινά ρούχα. Θα καταλήξουν όλοι με jeans και T-shirt και αυτό μου φαίνεται τραγικό”.

Η άποψη της όπως καταλαβαίνετε είναι αμετάκλητη, ενώ στη συνέχεια δήλωσε, "Μισώ τα τζιν. Τα μισώ, δεν κολακεύουν κανέναν. Και μισώ τα τζιν με τρύπες στα γόνατα ή οπουδήποτε. Δεν μου αρέσουν ούτε τα T-shirt με λογότυπο θέλω να είμαι άνετη αλλά ταυτόχρονα να παραμένω κομψή. Αυτός είναι ο λόγος που δεν εγκλιματίζομαι στο lifestyle του Los Angeles, επειδή όλοι φορούν τζιν και T-shirt και δε μου αρέσει αυτό το look".

Τέλος, πρόσθεσε “Νομίζω ότι τα τεράστια χρυσά σκουλαρίκια, οι φούστες με κακή εφαρμογή -όπως οι φούστες που δεν εφάρμοσαν σωστά το '80 και τα σγουρά μαλλιά με volume έχουν ξεπεραστεί. Αλλά το sleek στιλ που φορούσα στη Δυναστεία, τα κοστούμια με τονισμένους ώμους, λεπτή μέση, διακοσμημένα με χρώματα και κοσμήματα, νομίζω ότι οι έξυπνες γυναίκες τα επέλεγαν πάντα”

Είναι πασιφανές, πως μέσα από τις εμπειρίες και τα βιώματα της, δεν χρειάζεται να συμφωνεί με όλα, έχει πια διαμορφώσει τον δικό της χαρακτήρα, στηρίζοντας τον και πάνω από όλα τον αγαπάει, όπως πρέπει να κάνουμε όλοι μας άλλωστε.

Αυτό άλλωστε φαίνεται και στο βίντεο της καμπάνιας:

Πηγή: must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση

X