ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 20:41
 

Η νέα συνεργασία που κλέβει την παράσταση

H Η&Μ ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη Helena Christensen, γνωστή για τη διορατική της ματιά και τις καθηλωτικές της φωτογραφίες

Newsroom K

H Η&Μ ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη φωτογράφο, καλλιτεχνική διευθύντρια και supermodel, Helena Christensen, γνωστή για τη διορατική της ματιά και τις καθηλωτικές της φωτογραφίες.

Η capsule συλλογή επικεντρώνεται γύρω από τις εκφραστικές φωτογραφίες λουλουδιών της Christensen, που απεικονίζονται σε μια ευρεία γκάμα t-shirts και φούτερ, με την ίδια να επιμελείται ταυτόχρονα και την καμπάνια της συνεργασίας. Η συλλογή Helena Christensen x H&M θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα παγκοσμίως, καθώς και online στο hm.com, από τις 30 Ιανουαρίου.

Η Helena Christensen είναι ένα από τα αυθεντικά supermodels που αναδείχθηκαν τη δεκαετία του 90, με εξώφυλλα σε αναρίθμητα περιοδικά και αγαπημένη μούσα πολλών σχεδιαστών. Γεννημένη στην Κοπεγχάγη, είναι πλέον γνωστή ως φωτογράφος μόδας και τέχνης, ενώ τα έργα της έχουν προβληθεί σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα περιοδικά τέχνης και design, και φιλοξενούνται σε πλήθος γκαλερί σε όλο τον κόσμο.

Με t-shirts και φούτερ να πρωταγωνιστούν, η συλλογή Helena Christensen x H&M έχει ένα ανεπιτήδευτο και ταυτόχρονα σύγχρονο ύφος. Σχεδιασμένη από την εσωτερική ομάδα σχεδίασης της Η&Μ, οι σιλουέτες της περιλαμβάνουν στριφώματα με καμπύλες σε φαρδιά t-shirts, cropped φούτερ και oversized hoodies. Η χρωματική παλέτα, με λευκές, μαύρες και γκρι αποχρώσεις, χαρίζει ένα καθαρό φόντο για τις διαφορετικές φωτογραφίες λουλουδιών της Christensen.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με την Helena Christensen. Η δουλειά της τόσο πίσω, όσο και μπροστά από την κάμερα, τα αρώματα που δημιουργεί και το φιλανθρωπικό της έργο, την καθιστούν πραγματικό πρότυπο γυναίκας. Οι πανέμορφες φωτογραφίες λουλουδιών που πρωταγωνιστούν σε αυτή τη συλλογή αναδεικνύονται μοναδικά πάνω σε streetwear σχέδια με επιρροές από τη δεκαετία του 90 – δημιουργώντας ένα χαλαρό αλλά και σύγχρονο ύφος», αναφέρει η Maria Östblom, Επικεφαλής Σχεδίασης της γυναικείας συλλογής της Η&Μ.

«Η συνεργασία με την Η&Μ ήταν μια συναρπαστική εμπειρία, καθώς μου δόθηκε η ευκαιρία να δω τις φωτογραφίες μου να ζωντανεύουν μέσα από μια συλλογή ρούχων, την οποία μάλιστα μπόρεσα να αποτυπώσω μέσα από το φακό μου κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της καμπάνιας. Ήθελα να αναδείξω τη γενιά του αύριο, ενθαρρύνοντάς τους να είναι ο εαυτός τους και να αφήσουν τις προσωπικότητές τους να λάμψουν», λέει η Helena Christensen.

 

 

Πηγή: must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση

Την ιδέα μάς την έδωσε η Bella Hadid, που σε μια πρόσφατη ανάρτηση στα Insta Stories της πήρε ένα από τα πολλά λευκά T-Shirt για να τους δώσει λίγο χρώμα

5 απλά βήματα για tie-dye στο σπίτι

Δεν είναι απλά μια τάση των '60s που επέστρεψε, αλλά και ένας εύκολος τρόπος να κάνεις την εμφάνιση σου μοναδική και πολύχρωμη ...
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ
X