ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

To συγκινητικό αφιέρωμα περιοδικού για το Μιλάνο

Το περιοδικό Vanity Fair κάνει ένα πρωτότυπο αφιέρωμα

Newsroom K

Είναι πια επιβεβαιωμένο πως μετά την Κίνα, η Ιταλία είναι η χώρα που έχει πληγεί περισσότερο από τον Κορωνοϊό. Τα κρούσματα έχουν ξεπεράσει τα 600 και το βόρειο κομμάτι της χώρας βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού με περίπου 12 πόλεις σε καραντίνα εκ των οποίων και η πρωτεύουσα της μόδας, το Μιλάνο. Με πασαρέλες να αναβάλλονται ή να γίνονται χωρίς κοινό και γενικότερα να προκαλείται πανικός αφού όταν επισημοποιήθηκε η σοβαρότητα της κατάστασης βρισκόταν σε εξέλιξη η Εβδομάδα Μόδας. Το περιοδικό Vanity Fair,με ένα πρωτότυπο αφιέρωμα, βάζει στο προσκήνιο 64 άτομα που ταυτίζονται με την πόλη, διάσημους και μη, κάνοντας trend το hashtag #iosonoMilano.

Δημοσιεύοντας τα τέσσερα spread στο Instagram, το περιοδικό έγραψε:

''Σε μια δύσκολη περίοδο για το Μιλάνο, για την περιοχή του και για ολόκληρη τη χώρα, μαζεύουμε 64 πρόσωπα, διάσημους και μη, μιας πόλης που πασχίζει με ένα απρόσμενο έκτακτο περιστατικό. Είναι μια έκκληση για ενότητα, αίσθημα ευθύνης και λογικής, σε αξίες που πιστεύουμε πως είναι απαραίτητες στην παγκόσμια μάχη ενάντια στον ιο.

Σε αυτό το τεύχος θα βρείτε ιστορίες πολλών Μιλανέζων, που αφηγούνται τον καθημερινό αγώνα, τις στρατηγικές που λαμβάνουν χώρα ή μια διακήρηξη αγάπης για μια πόλη που δοκιμάζεται.

Από την Cristina Piotti, νοσοκόμα στο Κέντρο Μολυσματικών Ασθενειών στο νοσοκομείο Sacco, μέχρι τους Giorgio Armani, Franca Valeri, Miuccia Prada, Mahmoom, Domenico Dolce, Stefano Gabbana κ.ά. Οι ιστορίες τους δεν δοξάζουν την πόλη. Αντιθέτως, αυτές οι 64 φωνές στέλλουν ένα παγκόσμιο μήνυμα ''

Το συγκεκριμένο τεύχος στη Λομβαρδία δόθηκε δωρεάν με σκοπό το μήνυμα να ακουστεί σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο.

 

Πηγή: must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η καμπάνια των Adidas Originals,  σε συνεργασία με τον Pharrell Williams, παρουσιάστηκε από άντρες και γυναίκες που εκπροσωπούσαν καθημερινούς ανθρώπους, που ξεπερνούσαν τα στερεότυπα του «μοντέλου»

Πόσο diverse είναι η Adidas;

H Adidas εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ