
Μια επιχείρηση στη Γερμανία επιχείρησε να εκμεταλλευτεί τον θόρυβο γύρω από την κινηματογραφική διάρρηξη στο μουσείο του Λούβρου, όταν οι ιδιοκτήτες της παρατήρησαν ότι οι δράστες χρησιμοποίησαν ένα από τα ανυψωτικά μηχανήματά της για να μπουν στο κτίριο.
«Οταν χρειάζεται να κινηθείτε γρήγορα» είναι το νέο σλόγκαν της εταιρείας Böcker, που ξεκίνησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια στα social media λίγες ώρες μετά τη διάρρηξη.
Οι αναρτήσεις της εταιρείας δείχνουν το διάσημο πλέον ανυψωτικό μηχάνημα, που χρησιμοποίησαν οι ληστές για να εισβάλουν στο μουσείο, να αρπάξουν κοσμήματα αξίας 88 εκατομμυρίων ευρώ και, μέσα σε λιγότερο από δέκα λεπτά, να εξαφανιστούν.
Το συγκεκριμένο μηχάνημα, του οποίου η σκάλα φαίνεται σε φωτογραφίες να φτάνει ως ένα μπαλκόνι του πρώτου ορόφου, μπορεί να μεταφέρει «έως και 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – αθόρυβα σαν ψίθυρος», όπως αναφέρει η εταιρεία.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ, Τζούλια Σάρβατς, ανέφερε ότι η ίδια και ο σύζυγός της, Αλεξάντερ Μπέκερ, διευθύνων σύμβουλος της οικογενειακής επιχείρησης, διάβαζαν την είδηση στο Διαδίκτυο την Κυριακή και «σοκαρίστηκαν» όταν παρατήρησαν ότι στις φωτογραφίες εικονιζόταν ένα από τα προϊόντα τους.
«Αφού διαπιστώσαμε ότι κανείς δεν είχε τραυματιστεί, αρχίσαμε να κάνουμε λίγα αστεία», δήλωσε και πρόσθεσε ότι μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων «πολλοί άνθρωποι -το προσωπικό μας, συνεργάτες, πελάτες- επικοινώνησαν μαζί μας και σκεφτήκαμε “πρέπει να κάνουμε κάτι μ’ αυτό”». Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η καμπάνια είχε γεννηθεί.
Η Σάρβατς εξήγησε ότι η εταιρεία είχε πουλήσει το 2020 το μηχάνημα σε μια εταιρεία στην περιοχή του Παρισιού, η οποία τον ενοικιάζει σε πελάτες. Οι ληστές, είπε, είχαν προσεγγίσει πρόσφατα τη γαλλική εταιρεία εκδηλώνοντας ενδιαφέρον για τη χρήση του μηχανήματος και στη συνέχεια το έκλεψαν – κάτι που οι ιδιοκτήτες είχαν αναφέρει στην αστυνομία την περασμένη εβδομάδα.
Η διαφήμιση έγινε αμέσως viral
«Πίστευα ότι θα γινόταν viral, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό – αυτό ήταν απίστευτο. Οι αναρτήσεις μας στο Instagram συνήθως φτάνουν 15–20.000 προβολές και τώρα είμαστε στα 1,7 εκατομμύρια. Είναι τρελό».
Τόνισε επίσης ότι το 99% των αντιδράσεων ήταν θετικές. «Καταλαβαίνω ότι δεν πρόκειται για χιούμορ που αρέσει σε όλους, αλλά οι περισσότεροι το βρίσκουν διασκεδαστικό».
Guardian