ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ραγδαία αύξηση των ταξιδιωτικών εφαρμογών στα κινητά

Το κινητό τηλέφωνο, εξοπλισμένο με διάφορες εφαρμογές για ταξίδια, τείνει να αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς τουριστικούς πράκτορες

Newsroom Κ, Αθήνα

Ποτέ μέχρι σήμερα δεν ήταν εξίσου ισχυρή η ώθηση προς τους ταξιδιώτες να κλείνουν εκδρομές, περιηγήσεις και δραστηριότητες με τη βοήθεια κάποιων εφαρμογών στο κινητό τηλέφωνο, αλλά και ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο. Ακόμη και σήμερα, όμως, οι περισσότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες, εν αντιθέσει με τα ξενοδοχεία και τις πτήσεις, κλείνονται επιτόπου και όχι διαδικτυακά.

Αυτή είναι η επόμενη μεγάλη ευκαιρία για τις διαδικτυακές τουριστικές επιχειρήσεις. Οι επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, προσπαθούν να συγκεντρώσουν τα υπάρχοντα ταξιδιωτικά πακέτα, δραστηριότητες αλλά και αξιοθέατα, από κρουαζιέρες στο Σικάγο μέχρι oργανωμένες εκδρομές «Μελωδία της ευτυχίας» στις Αλπεις. Ταυτόχρονα, προσπαθούν να δημιουργήσουν και να εκμεταλλευθούν εμπορικά και πιο προσωπικές, τοπικές εμπειρίες, όπως είναι ένα μάθημα κοπής κρέατος σε παμπ του Λονδίνου ή μια περιοδεία στους βουδιστικούς ναούς στη Χο Τσι Μινχ Σιτι.

Οι αλματώδεις εξελίξεις της τεχνολογίας όσον αφορά την αγορά εισιτηρίων, δραστηριοτήτων και ημερήσιων εκδρομών, δεν πυροδοτούν μόνο τον «φθόνο του ταξιδιού» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επιτάχυναν και την ανάπτυξη του συγκεκριμένου επιχειρηματικού τομέα. Παλαιότερα θα μαθαίναμε για όλες αυτές τις δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, είτε ρωτώντας τον θυρωρό του ξενοδοχείου είτε απευθυνόμενοι σε κάποιο τοπικό γραφείο τουρισμού. Σήμερα, αντιθέτως, οι τουρίστες και ιδιαίτερα οι νεότεροι, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την τεχνολογία, στρέφονται προς το έξυπνο κινητό τους προκειμένου να κάνουν άμεσα την κράτηση που επιθυμούν. Ενα σημαντικό κίνητρο είναι ότι έτσι δεν χρειάζεται να δυσκολευθούν με τη συνεννόηση σε μια ξένη γλώσσα.

Ορισμένοι τουρίστες, βέβαια, εξακολουθούν να προτιμούν την πρόσωπο με πρόσωπο συνεννόηση με κάποιον τουριστικό πράκτορα. Χαρακτηριστικά, η Ζένα Μπάκους, 28 ετών, νοσοκόμα από την Πενσιλβάνια, επισκέφθηκε τους ιστοτόπους TripAdvisor και Klook προκειμένου να λάβει μια πρώτη ιδέα των δραστηριοτήτων που προσφέρονται στο Χόιϊ Αν του κεντρικού Βιετνάμ. Ωστόσο, τις εκδρομές στα διάφορα αξιοθέατα της περιοχής τα διευθέτησε με έναν τοπικό τουριστικό πράκτορα, πιστεύοντας ότι με την προσωπική επαφή θα μπορούσε να διαπραγματευθεί καλύτερη τιμή, δημιουργώντας μια σχέση εμπιστοσύνης.

Παραδόξως, η παροχή πληροφοριών και η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων, εκδρομών, περιηγήσεων κ.ο.κ. ηλεκτρονικά αναπτύσσεται τόσο γρήγορα ώστε ο ο επίδοξος ταξιδιώτης να απορροφείται σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα αναρίθμητων επιλογών, το οποίο στην πραγματικότητα μπορεί να τον αποσπάσει – αντί να εστιάσει το ενδιαφέρον του στην εξερεύνηση του τόπου όπου βρίσκεται ή να περιηγηθεί και να αποκτήσει εμπειρία του τόπου εντελώς δωρεάν, χωρίς τη βοήθεια τρίτων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Όπως ήδη ελέχθη, αυτή η ιστορία είναι και το Βαρερλώ του Άντρου Κυπριανού και του κόμματος του βεβαίως! ...»
ΑΚΑ  |  21:01

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Προφανώς ο Τσσκ Νόρις τον απείλησε ότι θα βγάλει στην φόρα τα δάνεια του Ακελ στα συνεργατικά....»
Αρμαγεδών  |  11:34

Αγία Σοφία: Ένα αιώνιο πολιτικό σχέδιο

«Εν τω μεταξύ η δύση και η Ρωσσία σφυρούν αφιάφορα....»
Αρμαγεδών  |  08:48

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση