ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Από Λεμεσό… Ελλάδα και τώρα Ισραήλ; Το μέλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης

Όλα όσα ανέφερε ο υφυπουργός Ναυτιλίας για τη συνδεσιμότητα - Συμπεράσματα, παρατηρήσεις και τι μέλλει γενέσθαι

Του Ανδρέα Κόκκινου

Με το επικείμενο ταξίδι Λεμεσός-Πειραιάς να είναι το τελευταίο που έχει στο ακτοπλοϊκό πρόγραμμα η ανάδοχος εταιρεία για το 2022, ο υφυπουργός Ναυτιλίας μιλώντας στην εκπομπή της Οριάνας Παπαντωνίου «Διασπορά Ειδήσεων» στον ΣΠΟΡ FM 95,0 προχώρησε σε μία πρώτη αποτίμηση του προγράμματος, παρέθεσε στοιχεία, εντυπώσεις και παραλείψεις ενώ έκανε και λόγο για τις συζητήσεις πιθανής ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το γειτονικό Ισραήλ.

Πόσοι πήγαν Ελλάδα με πλοίο;

Γύρω στους 8.000 επιβάτες και 2.000 αυτοκίνητα έκαναν φέτος το ταξίδι Λεμεσός-Πειραιάς με τον κύριο Βασίλη Δημητριάδη να δηλώνει μεν την ικανοποίηση του -αφού ο αριθμός των επιβατών στο σύνολο ξεπέρασε τις προσδοκίες- μεν, όμως παρέμεινε συγκρατημένος τονίζοντας πως το νούμερο αυτό ίσως να μην είναι ενδεικτικό. «Πολλοί ίσως να ταξίδεψαν από περιέργεια, για να δουν πως είναι, άλλοι επειδή το είχαν ανάγκη. Το νούμερο αυτό δεν είναι ενδεικτικό» ανέφερε, για να προσθέσει πως ο στόχος είναι να δημιουργήσει το υφυπουργείο επαναλαμβανόμενο.

«Για να γίνουν ασφαλείς εκτιμήσεις θα πρέπει να δούμε εάν μπορεί να καταστεί βιώσιμη -η συνδεσιμότητα- χωρίς τα δεκανίκια του κράτους» υπογράμμισε αναφερόμενος στην κρατική επιδότηση που συνοδεύει το πρόγραμμα υπενθυμίζοντας πως η συμβατική υποχρέωση της εταιρείας στην οποία έχει δοθεί η ευθύνη ανέρχεται στα 22 ταξίδια μετ’επιστροφής. Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο αύξησης αυτού του αριθμού δήλωσε πως ο στόχος είναι να πραγματοποιείται τουλάχιστον ένα ταξίδι σε εβδομαδιαία βάση και οτιδήποτε πέραν αυτού επαφίεται στην ανάδοχο εταιρεία.

Πάμε Ισραήλ; - Το μπαλάκι στην εταιρεία

Για το ενδεχόμενο δοκιμής του δρομολογίου και προς άλλους προορισμούς ο υφυπουργός Ναυτιλίας «έριξε το μπαλάκι» στην εταιρεία καλώντας την υπηρεσία να δοκιμάσει και την αγορά του Ισραήλ. Ένα ταξίδι πολύ μικρότερης απόστασης και χρόνου -γύρω στις 9 με 10 ώρες- φθηνότερο -λόγω μικρότερης ανάγκης καυσίμων- και με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό (τονίζοντας πως δεν αποτελεί συμβατική υποχρέωση της εταιρείας) που αναμένεται να πηγαίνει Πειραιά και Ισραήλ με την Κύπρο για γεωγραφικούς σκοπούς να χρησιμοποιείται ενδεχομένως ως ενδιάμεσος σταθμός.

Παράπονα, παραλείψεις και βιωσιμότητα - Κλειδί η επιδότηση

Καταληκτικά και σε ότι αφορά τυχόν παράπονα, προβλήματα και παραλείψεις που παρατηρήθηκαν λέχθηκε πως από το δείγμα των 8 χιλιάδων περίπου επιβατών, 20-30 παράπονα είναι σαφώς πολύ μικρός αριθμός με τον ίδιο να παραδέχεται ζήτημα που εντοπίστηκε στις διαδικασίες που ακολουθούνται στο Λιμάνι Λεμεσού. «Γίνεται μοιραία σύγκριση με τις διαδικασίες που ακολουθούνται στο Λιμάνι Πειραιά με τις αντίστοιχες αυτού της Λεμεσού» ανέφερε όμως συνέχισε τονίζοντας πως θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην απλούστευση των διαδικασιών με σκοπό να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η ταξιδιωτική εμπειρία. Υπογράμμισε την πίστη του για να καταστεί βιώσιμο το δρομολόγιο με τον στόχο να επεκταθεί η επιδότηση σε βάθος εξαετίας και προσελκύοντας και άλλες εταιρείες να διαθέσουν πλοία τους γι’αυτή τη γραμμή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Ανδρέα Κόκκινου

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση