ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Κομπίνα με τα ραντεβού αλλοδαπών οδηγεί σε αλλαγή διαδικασιών

Γίνονταν ακυρώσεις στις δύο το πρωί, για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους - Τρεις μήνες μετά για διαθέσιμο ραντεβού

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η εξυπηρέτηση μέσω προσωπικής επίσκεψης ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επανέρχεται από σήμερα στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης, μετά τη διαπίστωση κομπίνας που στήθηκε από ατζέντηδες στη διαδικτυακή διευθέτηση ραντεβού.

Σε δηλώσεις του στο κρατικό ραδιόφωνο ο γενικός διευθυντής του Υπουργείο Εσωτερικών Κώστας Κωνσταντίνου είπε ότι στην προσπάθειά τους να έχουν διαθέσιμα ραντεβού για να εξυπηρετούν τους δικούς τους πελάτες, τα συγκεκριμένα γραφεία αντιλήφθηκαν μετά ότι θα μπορούσαν να εξυπηρετούν και πελάτες τρίτων και να εμπορεύονται ραντεβού, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετείται κάποιος που είχε ανάγκη το Τμήμα άμεσα και να εξασφαλίζει διαθέσιμο ραντεβού μέχρι και τρεις μήνες αργότερα.

«Πρσπαθήσαμε με πάρα πολλούς τρόπους να βρούμε μία διέξοδο, ώστε να αφήσουμε το σύστημα να λειτουργεί, αλλά ταυτόχρονα να εξυπηρετείται αυτός που έχει ανάγκη το Τμήμα άμεσα. Δυστυχώς δεν βρήκαμε καμία διέξοδο, διότι πάντα υπήρχε διέξοδος και για αυτούς που εκμεταλλεύονταν το Σύστημα. Φτάσαμε σε σημείο να πούμε ότι αν δεν κλεινόταν το ραντεβού στο όνομα του αλλοδαπού που ενδιαφερόταν, δεν θα γινόταν το ραντεβού. Τότε γίνονταν ακυρώσεις το βράδυ, στις δύο το πρωί για παράδειγμα, με αποτέλεσμα την ίδια ώρα να υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού, τα οποία τα έκλειναν οι ίδιοι, με άλλα ονόματα ή πραγματικά των ενδιαφερομένων που ήθελαν συναλλαγή με την Υπηρεσία», είπε ο κ. Κωνσταντίνου.

«Είχαμε πληροφορίες, και καταγγείλαμε και κάποιες υποθέσεις, όμως για να μπορεί να τεκμηριωθεί και να υπάρχουν και πιέσεις πρέπει κάτι να καταλήξει σε αστυνομική διερεύνηση», είπε επίσης ο κ. Κωνσταντίνου.

Κάποια δυσκολία τις πρώτες μέρες

«Με αυτόν τον τρόπο που επανερχόμαστε θα υπάρξει κάποια δυσκολία τις πρώτες μέρες, μέχρι να αποκασταθεί η ισορροπία, και από εκεί και πέρα θα μπορεί ο καθένας να εξυπηρετείται αυθημερόν, στα σημεία εξυπηρέτησης του Τμήματος ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου», ανάφερε ο γενικός διευθυντής του Υπουργείο Εσωτερικών.

Κωνσταντίνος Ιωάννου: Μας έχει ανησυχήσει το συγκεκριμένο περιστατικό

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το θέμα μίλησε χθες ο αρμόδιος υπουργός Εσωτερικών, Κωνσταντίνος Ιωάννου, στο περιθώριο της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Εκτοπισμένων Κοινοτήτων Αμμοχώστου, στη Λάρνακα, κι ερωτηθείς για πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Sunday Mail, όπου γίνεται αναφορά σε ατζέντηδες που πουλούσαν διαδικτυακά ραντεβού για ποσά έως 200 ευρώ. Ο Υπουργός απάντησε πως «η πλατφόρμα έκλεισε επειδή μας έχει ανησυχήσει το συγκεκριμένο περιστατικό».

Είπε ότι το συγκεκριμένο θέμα το είχαν εντοπίσει από τις 10 του μήνα και έχει ανακοινωθεί ότι σταματά η λειτουργία της πλατφόρμας. «Δεν γνωρίζω για χρηματικά ποσά, αλλά σίγουρα υπήρχε κατάχρηση εκ μέρους ατζέντηδων που προκρατούσαν μεγάλο αριθμό ραντεβού, άρα το κοινό ή και οι άλλες κατηγορίες δεν είχαν τη δυνατότητα για διαθέσιμα ραντεβού», δήλωσε ο κ. Ιωάννου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση