ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Όλα τα ενδεχόμενα εξετάζονται για το δυστύχημα με το μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο

Τα πάντα εξετάζονται, από μηχανικής άποψης, από άποψης αλεξιπτώτου και οι συνθήκες επίσης, αλλά αυτή την ώρα κάτι άλλο δεν μπορεί να λεχθεί», είπε ο κ. Λοϊζου

ΚΥΠΕ

Όλα τα ενδεχόμενα εξετάζονται σε σχέση με το ατύχημα με μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο χθες στη Λευκωσία, κατά το οποίο σκοτώθηκε ο χειριστής Μάριος Φραγκούς 31 ετών από τη Ξυλοφάγου.

Το ατύχημα έγινε χθες γύρω στις πέντε το απόγευμα, στην περιοχή Χαλεπιανές κοντά στο κτήμα Κουσιουμή.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων Ιωάννης Λοϊζου δήλωσε στο ΚΥΠΕ ότι έγινε επιτόπια επίσκεψη στην περιοχή και συγκεντρώθηκαν όλα τα στοιχεία και τα συντρίμμια του αλεξίπτωτου, τραβήχτηκαν φωτογραφίες και τα συντρίμμια , σε συνεργασία με την Αστυνομία, μεταφέρθηκαν στο αεροδρόμιο της Λάρνακας σε ασφαλές μέρος, για να αρχίσει η διερεύνηση για τα αίτια.

«Μαζεύουμε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούμε, είτε από αυτόπτες μάρτυρες, είτε από οποιαδήποτε πηγή μπορούμε να εξασφαλίσουμε. Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να πούμε με ακρίβεια πόσο χρόνο θα πάρει η διερεύνηση. Δυστυχώς δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε, γιατί είναι πολυσύνθετο το πρόβλημα. Πρέπει να μπούμε μέσα να κάνουμε πολλά πράγματα», ανέφερε ο κ. Λοϊζου.

Απαντώντας σε ερώτηση είπε ότι η συγκεκριμένη περιοχή χρησιμοποιείται για τέτοιου είδους δραστηριότητες με paramotor glider, δηλαδή μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο ή αλεξίπτωτο παραμέτρου.

Εξήγησε ότι πρόκειται για μηχανή φορητή στη ράχη του χειριστή, σε συνδυασμό αλεξίπτωτο. Ο εκάστοτε χειριστής μεταβαίνει σε ανοικτή περιοχή, τρέχει και ανασηκώνεται το αλεξίπτωτο, ξεκινά τη μηχανή και απογειώνεται.

«Η περιοχή εκεί ναι χρησιμοποιείται για τέτοιου είδους δραστηριότητες, είναι ανοικτός χώρος, δεν είχε κάποιο κτίριο ή άλλο υποστατικό μπροστά ως εμπόδιο, ήταν ανοικτή περιοχή μέσα σε χωράφια», ανέφερε.

Σε άλλη ερώτηση είπε ότι ο χειριστής χρειάζεται ασφάλεια και εγγραφή και εξήγησε ότι αυτό διερευνάται σε συνεργασία με την Πολιτική Αεροπορία.

«Αυτό είναι θέμα της Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά γνωρίζω ότι αν είναι κάτω από 80 κιλά το βάρος, απαιτείται ασφάλεια, προσπαθούμε τώρα μέσω της Πολιτικής Αεροπορίας να βρούμε αν το έχουν εγγράψει και ποιο είναι το registration του. Όλα διερευνώνται», ανέφερε.

Ο κ. Λοϊζου ανέφερε ότι τα μηχανοκίνητα αυτά αλεξίπτωτα αγοράζονται και συναρμολογούνται και στην αγορά υπάρχουν μονοθέσια, διθέσια, με τροχούς ή όχι . Το συγκεκριμένο ήταν χωρίς τροχούς και μονοθέσιο.

Ερωτηθείς αν εξετάζεται ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης ή προβλήματος κατά την συναρμολόγηση, απάντησε ότι είναι πρόωρο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα και ότι όλα διερευνώνται. «Τα πάντα εξετάζονται, από μηχανικής άποψης, από άποψης αλεξιπτώτου και οι συνθήκες επίσης, αλλά αυτή την ώρα κάτι άλλο δεν μπορεί να λεχθεί», απάντησε.

Είπε επίσης ότι οι καιρικές συνθήκες την ώρα του ατυχήματος ήταν καλές.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση