ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΑΚίΔΑ: Ερωτήματα για την υποστελέχωση και ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων

Διερωτάται γιατί νιώθει τόση άνεση η επίσημη πλευρά να ταλαιπωρούν εκπαιδευτικούς και σχολεία

ΚΥΠΕ

Στη δημόσια κατάθεση ερωτημάτων, που αφορούν στην υποστελέχωση των δημόσιων σχολείων, στην πολιτική στήριξης για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε αλλόγλωσσους μαθητές και πρόληψης και αντιμετώπισης του αναλφαβητισμού, καθώς επίσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα, προχώρησε Ανεξάρτητη Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών ΑΚίΔΑ.

Σε ανακοίνωσή της, η Ανεξάρτητη Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών ΑΚίΔΑ διερωτάται γιατί νιώθει τόση άνεση η επίσημη πλευρά, (Υπουργείο Παιδείας, Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, Υπουργείο Οικονομικών, Κυβέρνηση) να ταλαιπωρούν εκπαιδευτικούς και σχολεία και γιατί νιώθουν τόσο άνετα να μην εφαρμόζουν τη νομοθεσία», σημειώνοντας ότι «αφήνουν τα σχολεία υποστελεχωμένα και δεν δίνουν αυτά που οι μαθητές δικαιούνται να απολαμβάνουν στο σύνολο τους».

Επίσης, διερωτάται μήπως το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει επιτέλους να δώσει ξεκάθαρα στην κυπριακή κοινωνία εξηγήσεις για την πολιτική στήριξης για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας σε αλλόγλωσσους μαθητές και πρόληψης κι αντιμετώπισης του αναλφαβητισμού, συμπληρώνοντας ότι «είναι καιρός να δοθούν εξηγήσεις για τα σκαμπανεβάσματα στην παραχώρηση ή μη διδακτικού χρόνου».

Σε άλλο ερώτημα που παρατίθεται από την ΑΚΙΔΑ είναι «γιατί οι Οργανωμένοι Γονείς τηρούν σιγή ιχθύος» και «αν θα τολμήσουν, άραγε, τα Μέλη τους, να απαιτήσουν Ωρολόγιο Πρόγραμμα από τα σχολεία αύριο».

«Γιατί, αυτοί που είναι αρμόδιοι να ελέγξουν, να ζητήσουν λογοδότηση, να απαιτήσουν διευκρινίσεις από τους ιθύνοντες αρκούνται στο να παρακολουθούν και να παρουσιάζουν τις εξαγγελίες τους, ενώ είναι όλοι έτοιμοι να στήσουν στον τοίχο, με το παραμικρό, τον εκπαιδευτικό;», συνεχίζει να διερωτάται η Κίνηση.

Καλεί την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας να ασκήσει τον ρόλο που της αναλογεί και να ζητήσει να δοθούν εξηγήσεις για τα πιο πάνω και όχι μόνο, σημειώνοντας ότι «δεν της επιτρέπεται κανένα περιθώριο, παρόμοια με την περσινή, συμπεριφοράς αποστασιοποίησης από τα πράγματα.

Καταληκτικά αναφέρει ότι «παρά την αβεβαιότητα, την αγανάκτηση, την απογοήτευση, την οργή, την ανησυχία, που η επίσημη πλευρά συνεχίζει να προκαλεί με τις μη ενέργειες της, οι δάσκαλοι, οι νηπιαγωγοί και οι ειδικοί εκπαιδευτικοί θα δώσουν αύριο το παρόν τους στα σχολεία τους (πολλοί τα σχολεία τους τα οποία έμαθαν τα μεσάνυχτα ψες) και θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά οι μαθητές τους να βιώσουν και να χαρούν μια ευχάριστη κι ομαλή αφετηρία της νέας τους σχολικής χρονιάς».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση