ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Πάει στη Βουλή το Σχέδιο Αξιολόγησης - Παραμένουν οι διαφωνίες

Για το υπουργείο κλείνει ο κύκλος διαβούλευσης, με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις να εκφράζουν τη δυσφορία τους για υπονόμευση του κοινωνικού διαλόγου

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Κατατίθεται την Παρασκευή στη Βουλή από την υπουργό Παιδείας το τροποποιημένο Σχέδιο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών, όπως η ίδια ανέφερε στο ραδιόφωνο του «Πολίτη». Η εξέλιξη αυτή δείχνει πως για το υπουργείο έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση, παρά τις διαφωνίες που εξέφραζαν όλο αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικές οργανώσεις για απουσία ουσιαστικού διαλόγου.

Η κ. Μιχαηλίδου, σε γραπτή της δήλωση στις αρχές της βδομάδας υπογράμμισε πως οι αλλαγές που έγιναν βασίστηκαν στη λογική της συναίνεσης και της επιστημονικής τεκμηρίωσης, χωρίς να αλλοιώνεται η φιλοσοφία του Σχεδίου.

Ταυτόχρονα, η υπουργός Παιδείας απηύθυνε κάλεσμα προς όλα τα πολιτικά κόμματα και τους Βουλευτές να στηρίξουν τη μεταρρύθμιση, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια «εκκρεμότητα 50 χρόνων» που δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο. «Αυτή η μεταρρύθμιση δεν μπορεί να θυσιαστεί στη μικροπολιτική. Είναι μια εκκρεμότητα 50 χρόνων και αποτελεί έντονο κοινωνικό αίτημα να τη διορθώσουμε χωρίς άλλη καθυστέρηση, προσθέτοντας πραγματική αξία στην ποιότητα της εκπαίδευσης», τόνισε η κ. Μιχαηλίδου.

Υπογράμμισε ότι «η επιτυχία της προσπάθειας αυτής θα ανήκει σε όλους μας, στην πολιτεία, στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και, πάνω απ’ όλα, στα παιδιά μας».

Όσον αφορά τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, οι έντονες διαφωνίες τους παραμένουν, ειδικότερα στο θέμα που αφορά τον ρόλο των διευθυντών, εκφράζουν όμως παράλληλα και τη δυσφορία τους για υπονόμευση του κοινωνικού διαλόγου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Η πρόεδρος του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Frederick, κα Νατάσσα Φρειδερίκου, μιλά στην «Κ» για την εξέλιξη του ιδρύματος ...
Της Άννας Πολυβίου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ