ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

«Πράσινο» Υπουργικού στην ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία

Στόχος του Υπουργείου είναι αυτά τα παιδιά να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης

ΚΥΠΕ

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την Τετάρτη πρόταση που κατέθεσε ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου για νέο Σχέδιο Ενισχυτικής Διδασκαλίας για μαθητές και μαθήτριες με μεταναστευτική βιογραφία στη Δημοτική Εκπαίδευση.

Όπως μεταδίδει το ΓΤΠ, ο Υπουργός Παιδείας εισήγαγε τον ανασχεδιασμό του προγράμματος, σημειώνοντας ότι τα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία αποτελούν πλέον ένα σημαντικό μέρος του συνολικού μαθητικού πληθυσμού σε όλη την Κύπρο και υπογράμμισε ότι τα παιδιά αυτά είναι εδώ για να μείνουν και αποτελούν μέρος της κοινωνίας και, ως εκ τούτου, το Υπουργείο Παιδείας, επιθυμεί να τα φροντίσει ανάλογα.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που εγκρίθηκε διατίθεται για το πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία και στο πρόγραμμα για την έγκαιρη πρόληψη του αναλφαβητισμού συνολικά πρόσθετος χρόνος 2.227 διδακτικών περιόδων, που ισοδυναμεί με απασχόληση 77 εκπαιδευτικών.

Στόχος του Υπουργείου είναι όχι μόνο αυτά τα παιδιά να «παρίστανται» στα σχολεία μας, αλλά να συμμετέχουν εξ ολοκλήρου και να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης, μόρφωσης και καλλιέργειας με τα άλλα παιδιά.

Ο κ. Προδρόμου είπε επίσης ότι στόχος είναι να τους παρέχεται πραγματικά η δυνατότητα να μάθουν τη γλώσσα και να εξοικειωθούν γενικότερα με την κοινωνία και τον τόπο μας, ούτως ώστε να εντάσσονται ομαλά και να συμμετέχουν πλήρως στην εκπαίδευση, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Παρουσιάζοντας τον νέο σχεδιασμό ο Υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η προσπάθεια που γίνεται είναι να αξιοποιηθούν καλύτερα οι πόροι και τα μέσα που διατίθενται, ούτως ώστε να έχουμε και τα ανάλογα αποτελέσματα τόσο προς όφελος των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία όσο και του σχολείου γενικότερα.

Πρόσθεσε ότι καταγράφεται στη σχετική έρευνα του Κέντρου Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης του ΥΠΠΑΝ, ένα σημαντικό μέρος των παιδιών δεν κατακτά το επιθυμητό επίπεδο γλωσσομάθειας (Β1) και αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί.

Με το νέο σχεδιασμό συνδυάζεται το πρόγραμμα ΔΡΑ.Σ.Ε. (στο οποίο συμμετέχουν 91 σχολεία) με την ενισχυμένη πολιτική για αντιμετώπιση του κινδύνου αναλφαβητισμού και διατίθεται αναλογικά διδακτικός χρόνος τόσο στα σχολεία ΔΡΑ.Σ.Ε. όσο και σε όλα τα υπόλοιπα σχολεία, οργανώνοντας αποτελεσματικότερα την ενισχυτική διδασκαλία, με τη λειτουργία όσο το δυνατόν περισσότερων ομάδων διδασκαλίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση