ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Συμμετέχει και η ΟΕΛΜΕΚ στη διαμαρτυρία για τις Εξετάσεις Τετραμήνων

Την συμμετοχή της μαζί με τους γονείς και τους μαθητές στην πορεία διαμαρτυρίας προς το Προεδρικό ανακοίνωσε η ΟΕΛΜΕΚ

ΚΥΠΕ

Την συμμετοχή της μαζί με τους γονείς και τους μαθητές στην πορεία διαμαρτυρίας προς το Προεδρικό, για τις Εξετάσεις Τετραμήνων, την ερχόμενη Πέμπτη, 7/4/2022, ανακοίνωσε η ΟΕΛΜΕΚ, η οποία καλεί τα μέλη του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΕΛΜΕΚ και τους Καθηγητές/τριες που δεν έχουν καθήκοντα στον καθορισμένο χρόνο διεξαγωγής της πορείας να συμμετέχουν σε αυτήν.

Η οργάνωση καλεί, ξανά, τον Υπουργό Παιδείας, να αφουγκραστεί τις απόψεις και τους προβληματισμούς όλων των εμπλεκόμενων φορέων και να ξεκινήσει τον διάλογο με τη συμμετοχή των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων, Οργανωμένων Γονέων, Ακαδημαϊκών, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΠΣΕΜ, για τη διαμόρφωση ενός Σχεδίου Αξιολόγησης των μαθητών/τριών, που να λειτουργεί πραγματικά προς όφελος του Δημόσιου Σχολείου και πρωτίστως των μαθητών/τριών.

Η ΟΕΛΜΕΚ επαναλαμβάνει ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται από την εφαρμογή των ενδιάμεσων εξετάσεων τετραμήνων είναι πολλαπλά, όπως συρρίκνωση ωφέλιμου διδακτικού χρόνου, προαγωγή της μηχανιστικής διεκπεραίωσης της διδακτέας/εξεταστέας ύλης, δημιουργία ενός εξαιρετικά πιεστικού σχολικού προγράμματος που έχει αρνητικό αντίκτυπο για τις σχολικές μονάδες, τους εκπαιδευτικούς, την ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως τους/τις μαθητές/-τριες κ.ά.

Παράλληλα, εκφράζεται η άποψη ότι «είναι πασιφανές πλέον ότι οι στόχοι που είχαν τεθεί από το ΥΠΠΑΝ για την εφαρμογή των Εξετάσεων Τετραμήνων («διαμορφωτική αξιολόγηση», «βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων», «μείωση της παραπαιδείας», «αποφόρτιση της ύλης», «μείωση του άγχους και της πίεσης για τους/τις μαθητές/μαθήτριες», «αύξηση προσωπικού ελεύθερου χρόνου μαθητών/μαθητριών», «ώθηση στην αξιοποίηση των νέων ανατροφοδοτικών μορφών συνεχούς και δημιουργικής αξιολόγησης», «καταξίωση του σχολικού χρόνου στη συνείδηση των μαθητών/-τριών», «μετατροπή του σχολείου σε κοινότητα μάθησης και δημιουργία») δεν έχουν επιτευχθεί».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση