ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

#MediaBlog: Από την ίντριγκα του «GNTM» στο γλείψιμο του CEO...

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πρόγευμα στους δημοσιογράφους στο προεδρικό μέγαρο παρέθεσε σήμερα Παρασκευή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Κυριάκος Κούσιος. Ήταν ένα πρόγευμα γνωριμίας με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και τον αναπληρωτή κυβερνητικό εκπρόσωπο, με πολλά χαμόγελα, φιλοφρονήσεις αλλά και κάποια άτομα εκτός του δημοσιογραφικού χώρου.

Κάποιοι ρώτησαν πότε θα επαναληφθεί...

Άγριο... γλείψιμο στον CEO της Τράπεζας Κύπρου, Πανίκο Νικολάου, γίνεται τις τελευταίες ημέρες από οικονομικά περιοδικά και ιστοσελίδες οικονομικού και άλλου περιεχομένου.

Το... μπαράζ γλειψίματος γίνεται βεβαίως στην κατάλληλη στιγμή και δεν εννοούμε ότι ο CEO δεν αξίζει προβολή ή έπαινο. Απλώς κάποιοι φαίνεται να μην μαθαίνουν και να έχουν ξεχάσει πως μετά το 2013 «όταν γλείφουμε ουσιαστικά φτύνουμε στο πρόσωπό μας» όπως λέει πολύ γνωστός αρθρογράφος.

Το Inbusiness προβάλλει το ρεπορτάζ του για τον Πανίκο Νικολάου με τίτλο: «Πανίκος Νικολάου: Γέμισε τα παπούτσια του Χούρικαν» και γράφει μεταξύ άλλων πως «όταν ο κ. Χούρικαν ανακοίνωνε την αποχώρησή του από το Συγκρότημα, το όνομα του κ. Νικολάου δεν είχε «παίξει» στους υποψήφιους διαδόχους του. Η ανακοίνωση, ωστόσο, του ονόματός του δεν προκάλεσε έκπληξη στα υψηλά δώματα της Τράπεζας Κύπρου καθώς τον θεωρούσαν και τον θεωρούν ως ένα πολύ ικανό στέλεχος το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει το Συγκρότημα στην εκπλήρωση των στόχων του» και το ρεπορτάζ καταλήγει: «Εμείς πάντως θεωρούμε πως μέχρι στιγμής δείχνει να γεμίζει και με το παραπάνω τα παπούτσια του Τζον Χούρικαν».

Από την άλλη το ανταγωνιστικό insider και το Forbes έχουν τον Πανίκο Νικολάου εξώφυλλο με ένα τίτλο που παραπέμπει σε προεδρική ή τουλάχιστον υπουργική εξαγγελία. Ο κύριος τίτλος του εξωφύλλου: «Πανίκος Νικολάου: Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Κύπρου αναλύει το επιχειρηματικό πλάνο που βρίσκεται σε εξέλιξη και τις αλλαγές που πρέπει να αναμένουν πελάτες και κοινωνία»...

Ολοκληρώθηκε και το «GNTM» ύστερα από τρεις σχεδόν μήνες λάμψης, ίντριγκας, θυμών, τσακωμών και αγωνίας για το... τίποτα. Καλά, όχι για το τίποτα, οι δύο νικήτριες πήραν από 50.000 ευρώ και συμβόλαια για δουλειές... Όλες οι άλλες και αρκετές τηλεθεάτριες και τηλεθεατές μη σας πω, έμειναν με τα ψυχολογικά!

Στην τελική πράξη όλες έκλαιγαν. Η κάθε μία βέβαια για τους δικούς της λόγους...

Όπως ανακοίνωσε η Καγιά, πάνω από 300 χιλιάδες άνθρωποι μπήκαν να ψηφίσουν από τα πρώτα δευτερόλεπτα της ψηφοφορίας! Και τελικά το σύστημα κατέρρευσε...

Το ότι υπήρξε ισοπαλία μεταξύ δύο και τελικά μόνο η μία από τις τρεις του τελικού έμεινε απ' έξω δεν θέλω να το συζητήσω...

Σε ποια εταιρεία με πολλά διαδικτυακά ΜΜΕ που ονειρευόταν να γίνει «η μικρή αυτοκρατορία των ΜΜΕ της Κύπρου» οι υπάλληλοι διερωτώνται αν θα καταφέρουν να βγάλουν το 2019, αφού οι απολύσεις πλησιάζουν απειλητικά;

- Αληθεύει πως για αρχή θα κλείσουν δύο έως τρία διαδικτυακές «εφημερίδες» ή θα «συγχωνευθούν» ενώ με τη νέα χρονιά θα υπάρξει και δεύτερο κύμα... συρρίκνωσης;

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πρώτος σταθμός στην τηλεθέαση ήταν χθες το Omega και μάλιστα με διαφορά από τους υπόλοιπους σταθμούς. Το «GNTM» έκανε ξανά το... θαύμα του. Για τελευταία ίσως φορά, αφού ο τελικός του ήταν αυτός που έφερε το Omega την πρωτιά σε όλες τις κατηγορίες της τηλεθέασης. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 ενώ για την τρίτη κονταροχτυπήθηκαν Alpha και ΡΙΚ1.

Αναλυτικά, τα στοιχεία που έδωσε η Nielsen ύστερα από τις τηλεμετρήσεις που έκανε για τη χθεσινή μέρα δείχνουν:

Στη γενική τηλεθέαση πρώτος σταθμός ήταν το Omega (18,7%), δεύτερος o ANT1 (13,2%), τρίτο το ΡΙΚ1 (12,1%), τέταρτος ο Alpha (11,5%) και πέμπτο το Sigma (9,1%). Ακολουθούν: ΕΡΤ World (1,2%), ΡΙΚ2 (1%) και Smile (0,9%).

Στο δυναμικό κοινό για τη χθεσινή μέρα, πρώτος σταθμός ήταν και πάλι το Omega (21,2%), δεύτερος ο ΑΝΤ1 (17,2%), τρίτο το Alpha (8,7%), τέταρτο το Sigma (7,4%) και πέμπτο το ΡΙΚ1 (6,7%). Ακολουθούν: ΡΙΚ2 (0,9%), ΕΡΤ World (0,6%) και Smile (0,5%).

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Γυναίκα  |  Showbiz  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Media: Τελευταία Ενημέρωση