ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Alpha Bank Cyprus - Στοχευμένη ψηφιακή στρατηγική με καινοτόμες λύσεις

H τράπεζα επενδύει στην υλοποίηση μιας στοχευμένης ψηφιακής στρατηγικής, με βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα

H Alpha Bank Cyprus Ltd, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η παγκόσμια ψηφιακή μεταρρύθμιση του τραπεζικού κλάδου, επενδύει στην υλοποίηση μιας στοχευμένης ψηφιακής στρατηγικής, με βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα, και ενσωματώνει στη λειτουργία της μία σειρά από καινοτόμες λύσεις, αξιοποιώντας αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες.

Χρησιμοποιώντας το ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που της παρέχει η τεχνογνωσία του μητρικού της Ομίλου, η Alpha Bank Cyprus Ltd συνεχίζει αποφασιστικά στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη (customer experience) σε ό,τι έχει να κάνει με τις συναλλαγές του με την Τράπεζα, χρηματικές και μη.
Μέσω του προγράμματος ψηφιακής μεταρρύθμισης που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια το οποίο και επιταχύνεται, εργάζεται για τον ολικό επανασχεδιασμό των εσωτερικών της διαδικασιών, αλλά και των σημείων επαφής με τους πελάτες, με στόχο την απλοποίησή τους στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Με τον τρόπο αυτό, η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται ταχύτερη και φιλικότερη, ενώ βελτιώνεται συνολικά η σχέση του με την Τράπεζα.

Επιπλέον, η Alpha Bank Cyprus Ltd δημιουργεί νέες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (digital wallets), οι ανέπαφες πληρωμές, οι άμεσες πληρωμές (instant payments), η ηλεκτρονική διαχείριση καρτών, η λεπτομερής πληροφόρηση για τις συναλλαγές καθώς και οι εξ αποστάσεως εγγραφές στις ψηφιακές υπηρεσίες με το άνοιγμα λογαριασμών και χρεωστικών καρτών.

Η επένδυση στην τεχνολογία άρχισε να φέρνει αποτελέσματα, αφού οι πελάτες μας άρχισαν να στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα ψηφιακά μας κανάλια για τις τραπεζικές συναλλαγές τους. Ήδη, κατά τη διάρκεια του 2021, οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατακόρυφα, οι αναλήψεις στα καταστήματα και στα ATM μειώθηκαν, ενώ περίπου το 90% του συνόλου των πληρωμών που διεκπεραιωθήκαν από την Alpha Bank Cyprus Ltd τους τελευταίους μήνες πραγματοποιήθηκε μέσω ψηφιακών καναλιών. Παράλληλα, η χρήση των ψηφιακών δικτύων της Τράπεζας για την εξυπηρέτηση των πελατών της αυξήθηκε σε ποσοστό πάνω από 75%, με τους χρήστες να διεκπεραιώνουν συναλλαγές ηλεκτρονικά, τουλάχιστον μια φορά κάθε δύο ημέρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X