ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αύξηση στις πωλήσεις της Richemont με ώθηση από την Cartier

Ο όμιλος είχε διψήφια αύξηση εσόδων σε όλες σχεδόν τις αγορές πλην Κίνας, κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο

Kathimerini.gr

Κόντρα στην υποχώρηση που καταγράφουν άλλοι οίκοι πολυτελείας κινήθηκαν τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Richemont, η οποία ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων για το σύνολο του έτους. Με ώθηση κυρίως από το εμπορικό σήμα Cartier, ο ελβετικός όμιλος αποδεικνύεται πιο ανθεκτικός από τους αντιπάλους του, όπως η LVMH.

Οι πωλήσεις κατά το έτος που έληξε τον Μάρτιο στη μονάδα κοσμημάτων της Richemont, η οποία περιλαμβάνει επίσης τη Van Cleef & Arpels, αυξήθηκαν κατά 8% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7,54%. Στο τελευταίο τρίμηνο, τα έσοδα του συγκεκριμένου τμήματος εκτοξεύθηκαν κατά 11%.

Οι μετοχές της Richemont έχουν σημειώσει άνοδο περίπου 15% φέτος, έναντι πτώσης 17% της LVMH.

Η Richemont κατάφερε να μην επηρεαστεί από την κάμψη που παρατηρείται στη ζήτηση για αγαθά πολυτελείας, καθώς βασίζεται στα κοσμήματα, τα οποία είναι λιγότερο εκτεθειμένα στην οικονομική ύφεση και τις τάσεις της μόδας. Επιπλέον, στήριξη στη μετοχή της έδωσε η «στροφή» των επενδυτών προς τα πολύτιμα μέταλλα λόγω της αβεβαιότητας από τον υψηλό πληθωρισμό.

Η αγορά ειδών πολυτελείας προσπαθεί να ανακάμψει από μια περίοδο υποτονικής ανάπτυξης που προκλήθηκε εν μέρει από τους Κινέζους αγοραστές, οι οποίοι έχουν περιορίσει τις δαπανηρές αγορές. Οι προοπτικές του κλάδου έχουν γίνει ακόμη πιο δυσοίωνες από τότε που ο πρόεδρος των ΗΠΑ άρχισε τον περασμένο μήνα να επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές σε όλους τους κλάδους και τις χώρες. Ωστόσο σε μια κλήση με δημοσιογράφους, ο πρόεδρος της Richemont Γιόχαν Ρούπερτ ήταν αισιόδοξος και για τις δύο αυτές βασικές αγορές, λέγοντας ότι βλέπει μια ενδεχόμενη ανάκαμψη στην Κίνα και ότι οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν «δασμούς με τρόπο συναλλακτικό» για να διορθώσουν «ανισορροπίες που πρέπει να αντιμετωπιστούν».

Ο όμιλος, του οποίου το τμήμα κοσμημάτων αποτελεί περίπου το 72% των συνολικών πωλήσεων, είχε διψήφια αύξηση των εσόδων σε όλες σχεδόν τις αγορές του κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του ομίλου το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 16% στην Αμερική, κατά 13% στην Ευρώπη και κατά 22% στην Ιαπωνία, ενώ οι πωλήσεις στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα μειώθηκαν κατά 7%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X