
Kathimerini.gr
Η Lego ανακοίνωσε ότι «ενδέχεται να επωφελήθηκε» από την επιθυμία των γονέων να κρατούν τα παιδιά –αλλά και τους εαυτούς τους– μακριά από τα smartphones, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 12%, χάρη στις ισχυρές πωλήσεις των σετ Botanicals και αυτών με θέμα τη Formula 1.
Η δανέζικη εταιρεία παιχνιδιών ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε επίπεδο-ρεκόρ, στα 3,5 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Ο διευθύνων σύμβουλος, Νιλς Μπ. Κρίστιανσεν, είπε ότι η Lego πιθανόν να ωφελείται από την προσπάθεια των γονέων να κρατήσουν τα παιδιά μακριά από τα κινητά εξαιτίας των επιπτώσεων των social media στην ψυχική υγεία.
Ερευνα της GWI έδειξε ότι ο εθισμός στα social media συγκαταλέγεται στους τρεις μεγαλύτερους φόβους των γονέων για τα παιδιά τους, μαζί με την κλιματική κρίση και τον πόλεμο.
Ο Κρίστιανσεν δήλωσε: «Ανταγωνιζόμαστε για τον χρόνο των παιδιών. Το σημαντικότερο είναι να προσφέρουμε σχετικές και συναρπαστικές εμπειρίες, που μπορούν να τα κρατήσουν μακριά από τα smartphones.»
Ο επικεφαλής της Lego έχει δηλώσει και στο παρελθόν ότι η εταιρεία αναπτύσσει ψηφιακά παιχνίδια και συνεργάζεται με πιο ελκυστικά για εφήβους brands, όπως η Nike, προκειμένου να ανταγωνιστεί τα social media και να τραβήξει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων.
Η Lego ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 10%, ενώ υπέγραψε συμφωνίες για την παραγωγή παιχνιδιών με βάση τις σειρές κινουμένων σχεδίων Bluey και Pokémon και ξεκίνησε την καμπάνια She Built That για να ενθαρρύνει τα κορίτσια να χρησιμοποιούν τα Lego δημιουργικά.
Επίσης, η εταιρεία σημείωσε μεγάλη επιτυχία με τη σειρά Botanicals, εμπνευσμένη από φυτά, που απευθύνεται σε ενήλικες.
Ο Κρίστιανσεν είπε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που διατηρήσαμε την ισχυρή μας επίδοση στο πρώτο μισό του 2025, κερδίζοντας μερίδιο στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιών. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στη μεγάλη και καινοτόμα γκάμα προϊόντων μας, που συνεχίζει να είναι επίκαιρη για όλες τις ηλικίες και τα ενδιαφέροντα».
Πηγή: Guardian