ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Boeing σκοπεύει στην αναβάθμιση του λογισμικού των 737 MAX

Θα ξεκινήσει τέλη Μαΐου και τα αεροπλάνα θα τεθούν ξανά σε υπηρεσία περί τα μέσα Ιουλίου

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Η Boeing Co ενημέρωσε κάποιες εταιρείες που έχουν εντάξει στους στόλους τους επιβατικά αεροσκάφη 737 MAX ότι επιδιώκει η ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) να εγκρίνει την αναβάθμιση λογισμικού που σχεδιάζει να κάνει σε αυτά στα τέλη του Μαΐου και τα αεροπλάνα να τεθούν ξανά σε υπηρεσία περί τα μέσα Ιουλίου, μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς, επικαλούμενο πηγές.

Οι στόχοι αυτοί εντάσσονται στο χρονοδιάγραμμα που έχει κοινοποιήσει η Μπόινγκ σε αεροπορικές εταιρείες που έχουν αγοράσει τέτοια αεροσκάφη, στο πλαίσιο των επεξηγήσεων για την αναβάθμιση του λογισμικού τους, που έπαιξε ρόλο στη συντριβή δύο 737 MAX μέσα σε λίγους μήνες και την καθήλωση στο έδαφος όλων των αεροπλάνων του τύπου αυτού τον Μάρτιο.

Ωστόσο η Μπόινγκ δεν έχει ακόμη παρουσιάσει προς έγκριση στην FAA ολοκληρωμένο το πακέτο αναβάθμισης του λογισμικού, επισήμαναν δύο άλλες πηγές.

Οι πηγές του Ρόιτερς, που μίλησαν υπό τον όρο να μην κατονομαστούν, σημείωσαν πως δεν γνωρίζουν πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία νέας πιστοποίησης του αεροσκάφους. Πέραν της πιστοποίησης της καλής λειτουργίας του λογισμικού και της ασφαλούς λειτουργίας του αεροσκάφους, πρέπει να ληφθούν επίσης αποφάσεις από τους εποπτικούς φορείς στις ΗΠΑ και διεθνώς για το εάν θα χρειαστεί νέα εκπαίδευση των χειριστών των 737 MAX.

Οι δύο εταιρείες που έχουν αγοράσει τα περισσότερα αεροσκάφη του τύπου, οι Southwest Airlines και American Airlines, τα αφαίρεσαν από τα προγράμματα των πτήσεών τους μέχρι των Αύγουστο, πάντως σημείωσαν πως ίσως σταδιακά τα επαναφέρουν εάν λάβουν πιστοποιήσεις και επιτραπεί να τεθούν σε υπηρεσία νωρίτερα.

Η United Airlines, που διαθέτει 14 αεροσκάφη 737 MAX, σημειώνει πως αναμένει να τεθούν ξανά σε υπηρεσία μέσα στο καλοκαίρι. Η Μπόινγκ ανέστειλε τις παραδόσεις των νέων αεροσκαφών της στα μέσα Μαρτίου και τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε πως μειώνει την παραγωγή τους σε 42 αεροπλάνα κάθε μήνα, από 52.

Αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να τροποποιήσουν ή ακόμη και να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις καθώς χρειάστηκε να βρουν άλλα αεροσκάφη για να καλύψουν το κενό που δημιούργησε η καθήλωση των 737 MAX, το κυριότερο πλεονέκτημα των οποίων είναι η αποδοτικότητά τους, η χρήση λιγότερων καυσίμων.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Όπως ήδη ελέχθη, αυτή η ιστορία είναι και το Βαρερλώ του Άντρου Κυπριανού και του κόμματος του βεβαίως! ...»
ΑΚΑ  |  21:01

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Προφανώς ο Τσσκ Νόρις τον απείλησε ότι θα βγάλει στην φόρα τα δάνεια του Ακελ στα συνεργατικά....»
Αρμαγεδών  |  11:34

Αγία Σοφία: Ένα αιώνιο πολιτικό σχέδιο

«Εν τω μεταξύ η δύση και η Ρωσσία σφυρούν αφιάφορα....»
Αρμαγεδών  |  08:48

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση