ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η GCC επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλούς δείκτες Ικανοποίησης Πελατών

Ο εξαιρετικά ψηλός δείκτης ικανοποίησης πελατών επιτυγχάνεται για 22η συνεχόμενη χρονιά

Δελτίο Τύπου

Η GCC με υπερηφάνεια ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών της για το 2019, επιτυγχάνοντας, για ακόμη μια φορά, δείκτες ικανοποίησης που ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο της αγοράς.

Η έρευνα που έγινε μεταξύ 100+ πελατών μεγάλων οργανισμών του δημοσίου, του ημικρατικού, του τραπεζικού, και τηλεπικοινωνιακού τομέα καθώς και μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάλυψε τέσσερις κύριους τομείς με τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Ο εξαιρετικά ψηλός δείκτης ικανοποίησης πελατών που επιτυγχάνεται για 22η συνεχόμενη χρονιά, τιμά την εταιρεία και το προσωπικό της και ταυτόχρονα μας ωθεί για ακόμη πιο ψηλούς στόχους.

Ευχαριστούμε όλους μας τους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν και επιβεβαιώνουμε την δέσμευση της διεύθυνσης και του προσωπικού της εταιρείας για προϊόντα και υπηρεσίες που υπερέχουν.

H GCC
Η GCC είναι στην κυπριακή αγορά πληροφορικής από το 1987. Πρωταρχικός στόχος της GCC είναι να παρέχει στους πελάτες της ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών υπηρεσιών και προϊόντων ανάλογα µε τις ανάγκες τους. Η επιχειρηματική κουλτούρα, οι δεξιότητες και η εμπειρία βοηθούν την GCC στο να παρέχει ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις στο δημόσιο, ιδιωτικό, τραπεζικό και χρηματοοικονομικό τομέα, υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και υπηρεσίες δημοσίας ωφέλειας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση