ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Η Tesla για πρώτη φορά θα αρχίσει να διαφημίζεται

Αλλαγή στρατηγικής από τον Έλον Μασκ στην ετήσια συνέλευση της εταιρείας

Kathimerini.gr

Αλλαγή στη στρατηγική του μάρκετινγκ σχεδιάζει η Tesla, καθώς ο Ελον Μασκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα αρχίσει να διαφημίζεται, για πρώτη φορά στην ιστορία της. «Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», είπε ο Μασκ απαντώντας σε ερώτηση μετόχου κατά την ετήσια συνέλευση της εταιρείας στο Οστιν του Τέξας.

Η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε πολύ θετική. «Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι το ήθελαν τόσο πολύ», είπε αργότερα ο Μασκ. Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση αποτελεί μια ανατροπή για την Tesla και τον Μασκ. Ο δισεκατομμυριούχος CEO επέμενε εδώ και χρόνια ότι η Tesla δεν χρειάζεται να διαφημιστεί, καθώς η ζήτηση για τα οχήματά της υπερβαίνει ήδη την προσφορά.

«Η Tesla δεν διαφημίζει ούτε πληρώνει για endorsements (δηλαδή για να οδηγούν τα αυτοκίνητά της διασημότητες). Αντίθετα, χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για να κάνουμε το προϊόν υπέροχο», είχε πει σε ένα tweet το 2019.

Όπως αποκάλυψε ο Μασκ σε συνέντευξή του στο CNBC μετά τη γενική συνέλευση, δεν είχε αποφασίσει να κάνει διαφημίσεις μέχρι να δεχθεί αυτή την ερώτηση χθες. Ένα πράγμα που έχει αλλάξει για την Tesla είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν αφιερώσει σημαντικό μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους στα ηλεκτρικά οχήματα, διαφημίζοντας ακόμη και οχήματα που δεν είναι διαθέσιμα προς πώληση, εξηγεί το CNN.

Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με τα αυξανόμενα επιτόκια, οδήγησαν την Tesla να κάνει μια σειρά από μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων της φέτος. Αυτές οι μειώσεις τιμών έχουν συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους για την εταιρεία, παρότι παραμένει πιο κερδοφόρος από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η εξαγορά του Twitter μπορεί επίσης να έπαιξε κάποιον ρόλο και να οδήγησε τον Μασκ να αλλάξει γνώμη για την αξία της διαφήμισης. Πριν από την εξαγορά από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία, η πλατφόρμα των social media κέρδιζε πάνω από το 90% των εσόδων της από διαφημίσεις. Βέβαια, μετά την εξαγορά, το Twitter έχει δει τους διαφημιστές να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση