ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Lidl Κύπρου: Το λιανεμπόριο που «κοιτά» μπροστά προς ένα βιώσιμο αύριο

Partner Content

Από το 2010, η Lidl Κύπρου αποτελεί έναν από τους πλέον δυναμικούς και αξιόπιστους παίκτες στο πεδίο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Με ένα δίκτυο 21 καταστημάτων, το οποίο σύντομα θα αριθμεί 22 με το νέο κατάστημα στον Άγιο Δομέτιο στη Λευκωσία, ένα υπερσύγχρονο εφοδιαστικό κέντρο και περισσότερους από 700 εργαζόμενους, η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για τον κλάδο, τόσο για την αγοραστική εμπειρία που προσφέρει όσο και για την εμπορική της στρατηγική.

Κατά τη διάρκεια της 15ετούς παρουσίας της στην κυπριακή αγορά, η Lidl Κύπρου έχει ενισχύσει τον ανταγωνισμό, έχει φέρει νέες πρακτικές στο λιανεμπόριο και έχει δημιουργήσει ένα σταθερό πλαίσιο συνεργασίας με την τοπική παραγωγή και χονδρική διάθεση. Οι διακρίσεις της -μεταξύ άλλων ως «Λιανεμπορική Επιχείρηση της Χρονιάς» και «Νο1 εταιρεία στην Κύπρο με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής» με βάση την ανεξάρτητη έρευνα του διεθνούς οργανισμού ICERTIAS- επιβεβαιώνουν τη σταθερή προσήλωσή της στην αξία, την καινοτομία και την αξιοπιστία. Τον Ιούνιο του 2025, η εταιρεία διακρίθηκε ως «Λιανεμπορική Επιχείρηση της Χρονιάς» για δεύτερη συνεχή χρονιά στα Cyprus Retail & Sales Awards, αποσπώντας συνολικά 22 βραβεία.

Η Lidl Κύπρου συνεχίζει σταθερά την πορεία της προς την ενίσχυση του δικτύου και της ανταγωνιστικότητάς της. Μέχρι σήμερα έχει επενδύσει στην κυπριακή οικονομία πάνω από €230 εκ., ενώ το νέο επενδυτικό της πλάνο μέχρι το 2027 προβλέπει πρόσθετες επενδύσεις άνω των €40 εκ., κυρίως για την αναβάθμιση και επέκταση των καταστημάτων και των αποθηκευτικών υποδομών της.

Η Lidl Κύπρου καθιστά τη συνειδητή κατανάλωση ευκολότερη και πιο προσβάσιμη, για έναν συνειδητό, υγιεινό και πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Lidl στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2030, καθώς και στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την επιχειρησιακή της λειτουργία. Αυτοί οι στόχοι εντάσσονται στη συνολική στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου, με τη Lidl Κύπρου να εφαρμόζει με συνέπεια όλες τις σχετικές κατευθύνσεις.

Για τη Lidl Κύπρου, η πρόοδος δεν αφορά μόνο τους οικονομικούς δείκτες, αλλά και τη δημιουργία θετικού κοινωνικού και περιβαλλοντικού αντικτύπου. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ενεργοποιήσει μια σειρά στοχευμένων και στρατηγικών συνεργασιών με φορείς όπως το Κέντρο Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ και τον οργανισμό Junior Achievement Κύπρου. Μέσα από πρωτοβουλίες όπως το «Project Zero» και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «mind REset», που απευθύνεται σε μαθητές δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης, καλλιεργείται η περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών και προωθείται η έννοια της περιβαλλοντικής επιχειρηματικότητας. Παράλληλα, η Lidl Κύπρου στηρίζει διαχρονικά την κυπριακή κοινωνία μέσω μακροχρόνιων συνεργασιών με φορείς όπως ο Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου και ο Κυπριακός Ερυθρός Σταυρός, ενώ ιδιαίτερης σημασίας είναι και η συνεργασία της με το Hope for Children, μέσω της στήριξης και προώθησης της γραμμής στήριξης 1466, καθώς και μέσω της υλοποίησης στοχευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης σε σχολεία της Κύπρου.

Επιπρόσθετα, η Lidl Κύπρου δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη διατροφική εκπαίδευση του κοινού. Μέσα από το βιωματικό διήμερο υγείας και ευεξίας «Lidl Wellness Camp», που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 2020 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φαγητού, αναδεικνύεται η σημασία της ισορροπημένης και υπεύθυνης διατροφής. Στο ίδιο πνεύμα λειτουργεί και η «Ακαδημία Φαγητού για Παιδιά» στη Lidl Food Academy, που έχει ήδη εκπαιδεύσει χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας.

Αξιοποιώντας το πλαίσιο της Πλανητικής Υγιεινής Διατροφής (Planetary Health Diet – PHD) της επιτροπής EAT-Lancet και στην προσπάθεια της ανθρωπότητας να υιοθετήσει μια υγιεινή διατροφή μέχρι το 2050, η εταιρεία διαμορφώνει στρατηγικά την γκάμα προϊόντων της με σκοπό την υιοθέτηση μιας πιο υγιεινής διατροφής. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για το 2030: δεσμεύεται να αυξήσει το ποσοστό των φυτικών τροφίμων και των φυτικών πηγών πρωτεΐνης κατά 20% (έναντι 2023 και 2022, αντίστοιχα), ενώ παράλληλα στοχεύει να αυξήσει το ποσοστό των δημητριακών ολικής αλέσεως στο 10% της γκάμας σιτηρών (έναντι 2023). Οι δράσεις αυτές συμπληρώνονται από την ενεργή προώθηση της εναλλακτικής επιλογής ολικής αλέσεως σε όλες τις σχετικές ομάδες προϊόντων και τη διεύρυνση της ποικιλίας σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Με αυτά τα μέτρα, η Lidl Κύπρου καθιστά τη συνειδητή κατανάλωση ευκολότερη και πιο προσβάσιμη, για έναν συνειδητό, υγιεινό και πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής.

Για τη διασφάλιση της ποιότητας και της υπεύθυνης προμήθειας, η Lidl έχει εξασφαλίσει μία σειρά πιστοποιήσεων και σημάνσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, επιβεβαιώνοντας τα υψηλά της πρότυπα. Παράλληλα, έχει αναπτύξει ένα πλαίσιο αυστηρών προτύπων και ελέγχων για όλα της τα προϊόντα, το οποίο εγγυάται σταθερά την υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων αγαθών.

Η εταιρεία επενδύει σταθερά στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, υιοθετώντας βιώσιμες και ενεργειακά αποδοτικές πρακτικές. Χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, ενώ εντός του 2025 αναμένεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στα περισσότερα καταστήματά της, επιπρόσθετα του εφοδιαστικού κέντρου Λάρνακας. Παράλληλα, προωθεί την ηλεκτροκίνηση μέσω ηλεκτρικών οχημάτων στον στόλο της και τη λειτουργία σταθμών φόρτισης σε όλα τα καταστήματα και στις κεντρικές αποθήκες. Στην εφοδιαστική αλυσίδα, εφαρμόζει αντλίες θερμότητας, φυσικά ψυκτικά μέσα και αποφεύγει την αεροπορική μεταφορά φρούτων, ενισχύοντας τη δέσμευσή της για το κλίμα.

Με σταθερή στρατηγική προσήλωση στην καινοτομία, την ποιότητα και την εταιρική ευθύνη, η Lidl Κύπρου υπερβαίνει τον ρόλο του παραδοσιακού λιανεμπόρου και λειτουργεί ως φορέας αλλαγής στο λιανεμπόριο. Διαμορφώνει ενεργά το μέλλον του κλάδου, προσφέροντας στον Κύπριο καταναλωτή μια ολοκληρωμένη πρόταση αξίας που συνδυάζει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής με τη δέσμευση για ένα βιώσιμο αύριο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Partner Content

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X