ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Πώς η Birkenstock κερδίζει τη μάχη με τα Crocks

Η Birkenstock έχει αναδειχθεί ως μία από τις πέντε «must-have» μάρκες που οι λιανοπωλητές πρέπει να διαθέτουν για να θεωρούνται επιτυχημένοι

Η Birkenstock Holding Plc ανακοίνωσε κέρδη ελαφρώς καλύτερα από τα αναμενόμενα, καθώς η γερμανική εταιρεία επωφελήθηκε από την αύξηση των τιμών των περιζήτητων σανδαλιών και σαμπό της και από την ισχυρή ζήτηση από τους λιανοπωλητές που συνεργάζονται με την εταιρεία.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν σε 218 εκατ. ευρώ (255 εκατ. δολάρια) πριν από τους τόκους, τους φόρους, την ανατίμηση και την απόσβεση στο οικονομικό τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο. Το ποσό αυτό ξεπέρασε τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών, που ήταν 213 εκατομμύρια ευρώ.

Οι πωλήσεις ύψους 635 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο ήταν σε μεγάλο βαθμό σύμφωνες με τις εκτιμήσεις, χάρη στη ζήτηση, ιδίως στην Αμερική και στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ανέφερε η εταιρεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Reichert θέλει να αξιοποιήσει το μομέντουμ της μάρκας, κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στον κόσμο των υποδημάτων, ενώ άλλες εταιρείες αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις των δασμών και των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Η Birkenstock, η οποία κατασκευάζει σχεδόν όλα τα προϊόντα της στη Γερμανία, έχει αρχίσει να αντισταθμίζει αυτές τις δυσκολίες, αυξάνοντας, μεταξύ άλλων, τις τιμές κατά ένα ποσοστό της τάξης του 5%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι πωλήσεις σε σταθερή ισοτιμία αυξήθηκαν κατά 16% στην Αμερική και κατά 13% στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, και οι δύο πάνω από τη μέση εκτίμηση. Η αύξηση κατά 24% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των αναλυτών, παρά το άνοιγμα οκτώ νέων καταστημάτων στην περιοχή.

Ο ανταγωνισμός

Η εταιρεία παρατηρεί επίσης ισχυρή ζήτηση από σημαντικούς συνεργάτες λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ και αλλού, ένας παράγοντας που συνέβαλε στην αύξηση κατά 18% του τμήματος business-to-business κατά το τρίμηνο. Αυτό ξεπέρασε τις εκτιμήσεις, ενώ τα κανάλια άμεσων πωλήσεων της Birkenstock παρουσίασαν βραδύτερη ανάπτυξη από ό,τι πολλοί ανέμεναν.

Η Birkenstock έχει αναδειχθεί ως μία από τις πέντε «must-have» μάρκες που οι λιανοπωλητές πρέπει να διαθέτουν για να θεωρούνται επιτυχημένοι, μαζί με τις μάρκες On Holding AG, Brooks και Deckers Outdoor Corp. Hoka και Ugg, όπως ανέφερε ο Sam Poser, αναλυτής της Williams Trading, σε σημείωμα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Στον αντίποδα βρίσκονται ανταγωνιστές της, όπως η Crocs, της οποίας οι μετοχές έπεσαν την περασμένη εβδομάδα, μετά την ανακοίνωση των απογοητευτικών προβλέψεων για τις πωλήσεις και τα κέρδη της μάρκας.

Τα τελευταία χρόνια, η Birkenstock έχει επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για τα κλειστά παπούτσια, τις μπότες, τα σαμπό και τις παντόφλες της, τα οποία συχνά έχουν υψηλότερες τιμές από τα κλασικά σανδάλια.

Επίσης, έχει επεκτείνει το εύρος των προϊόντων της με φθηνότερα πλαστικά υποδήματα, τα οποία προσελκύουν νέους πελάτες και πείθουν τους παλαιότερους να αγοράσουν επιπλέον ζευγάρια που είναι κατάλληλα και για την παραλία. Η εταιρεία έχει βρει τρόπους να αυξήσει τις τιμές και σε αυτά τα προϊόντα, μεταξύ άλλων προσφέροντας πιο πολυτελείς εκδοχές τους, για παράδειγμα, με μεγαλύτερες αγκράφες.

Οι μετοχές της Birkenstock έχουν υποχωρήσει κατά περίπου 11% μέχρι στιγμής φέτος, όπως πολλών από τους ανταγωνιστές της στον τομέα των υποδημάτων και υπολείπεται της απόδοσης του δείκτη S&P 500, αλλά σήμερα στις προσυνεδριακές συναλλαγές διαπραγματεύεται με σημαντική άνοδο.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση