ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Σ. Λοΐζου: Συνδέουμε το business με τη νέα τεχνολογία

Ο κ. Σπύρος Λοΐζου, είναι Chief Information Officer της Eurobank Κύπρου

Ακολουθώντας τις αυξητικές τάσεις της εποχής, που απαιτούν αλλαγές στην επιχειρηματικότητα καθώς και στο «lifestyle» του μέσου καταναλωτή, η EuroBank Κύπρου συνεχίζει ένα μεγαλεπήβολο έργο επενδύοντας σε τεχνολογία, διατηρώντας παράλληλα τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της Τράπεζας.

Διατηρώντας λοιπόν τη συνταγή επιτυχίας της Τράπεζας, ο μετασχηματισμός αντικατοπτρίζεται σε όλα τα απαιτούμενα φάσματα. Οι τρείς βασικοί πυλώνες του μετασχηματισμού είναι ο Πελάτης («Digital Customer»), ο Υπάλληλος («Digital Workforce») και ο πυλώνας του «Paperless», βασισμένες σε τεχνολογικές εφαρμογές που εφάπτονται στην ευρύτερη στρατηγική ανάπτυξης της Τράπεζας. Αυτό εμπεριέχει σημαντικές επενδύσεις σε καινούργιες τεχνολογίες για cloud enabled υποδομές, data analytics, machine learning μηχανισμούς, API management κ.ά., έχοντας πάντα υπόψη την εναρμόνιση με τους κανονισμούς, βέλτιστες πρακτικές σε κυβερνοασφάλεια και διαφύλαξη δεδομένων. Επιπλέον, η ψηφιακή στρατηγική ακουμπάει στον μετασχηματισμό όλων των εσωτερικών διαδικασιών, επιβάλλοντας κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και αλλαγής σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται.
Κάτω από τον πυλώνα Digital Customer, η EuroBank στοχεύει στην εξυπηρέτηση ιδιωτών και επιχειρήσεων αποκλειστικά από τα ψηφιακά κανάλια, δίνοντας περισσότερο έλεγχο απευθείας στον πελάτη για τις καθημερινές συναλλαγές, πληρωμές, άνοιγμα λογαριασμού, ψηφιακής ταυτοποίησης, έκδοση πιστοποιητικών, διαχείριση καρτών και γενικά οτιδήποτε μπορεί να γίνει χωρίς την φυσική παρουσία σε κατάστημα. Η λογική είναι απλή αλλά προϋποθέτει μετάβαση αρκετών συναλλαγών σε ψηφιακά κανάλια (mobile app, eBanking, API Banking) και έρχεται να συμπληρώσει τον δεύτερο πυλώνα, το Digital Workforce.

Ως Digital Workforce λοιπόν, ο πυλώνας αυτός έχει πρωταρχικό στόχο να αποδεσμεύσει τους λειτουργούς της Τράπεζας από τις καθημερινές συναλλαγές (πλέον ψηφιακές), ούτως ώστε να μπορεί να ενεργεί περισσότερο ως σύμβουλος δίπλα από τον πελάτη. Επί της ουσίας αναβαθμίζοντας το συμβουλευτικό κομμάτι της σχέσης με τον πελάτη. Είτε αυτό είναι διαδικτυακά είτε σε φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του πελάτη, έχει όλη την τεχνολογία που χρειάζεται διαθέσιμη από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της μέρας μέσω ενός φορητού υπολογιστή, κινητού ή tablet.

Τέλος, κάτω από τον πυλώνα του Paperless η Eurobank στοχεύει στη μείωση manual διαδικασιών, εγκρίσεων, διαχείριση εγγράφων κλπ. σε όλο το φάσμα των επιχειρησιακών λειτουργιών της. Συγκεκριμένα γίνονται υλοποιήσεις αυτοματισμών παραγωγής εγγράφων, ηλεκτρονικών ροών για έγκρισης για άνοιγμα λογαριασμού αλλά και υλοποίηση ψηφιακών υπογραφών.
Η Eurobank έχει θέσει μεγάλους στόχους για το μέλλον, συνδέοντας το business με την τεχνολογία για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας και της ευρηματικότητας του οργανισμού. Δεν είναι έκπληξη που η υλοποίηση της ψηφιακής στρατηγικής της Τράπεζας προνοεί το 85% σε αλλαγές κύριων και περιφερειακών συστημάτων, καθώς την ολοκληρωτική μετάβαση σε καινούργια ψηφιακά κανάλια καλύπτοντας ιδιώτες, επιχειρήσεις και Wealth Management πελατολόγιο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση