ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τα 4+1 πρόσωπα στη δεκαετή πορεία της Leroy Merlin

Οι συνεργάτες που βρίσκονται κοντά στην εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια, αποτελούν τα θεμέλιά της

Προωθητική Ενέργεια

Συμπληρώθηκαν 10 χρόνια λειτουργίας της Leroy Merlin στην Κύπρο, με το «μότο» της εταιρείας που έχει κάθε λύση για κάθε σπίτι, να είναι «φτιάχνουμε όνειρα μαζί». Το «μότο» όμως όπως αποδεικνύεται δεν περιορίζεται μόνο στους πελάτες της εταιρείας, αλλά και στους εργαζόμενους της - προσωπικό της. Στην εταιρεία εργάζονται πρόσωπα τα οποία είναι από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της επί κυπριακού εδάφους, έχουν επιδείξει αφοσίωση και σίγουρα είναι ένα μέρος του «παζλ» της επιτυχίας της εταιρείας. Όπως δηλώνει στην «Κ», ο HR Manager της εταιρείας που όραμά της είναι να γίνει η διακόσμηση προσιτή σε όλους, Ιάσων Μακρής, ένα πρόσωπο που γνωρίζει καλύτερα από καθένα άλλο τους πρωταγωνιστές της Leroy Merlin στην Κύπρο, «ο παράγοντας άνθρωπος αποτελεί προτεραιότητα από την αρχή του ταξιδιού του στην εταιρεία μας». Ο κ. Μακρής τονίζει πως, η πορεία του κάθε συνεργάτη της εταιρείας αποτελεί ένα ταξίδι, γεμάτο όμορφες στιγμές και στήριξη σε κάθε δυσκολία με την οποία θα βρεθούμε αντιμέτωποι. Κάνει λόγο για «οικογένεια», λέγοντας πως όλοι μαζί σαν μια οικογένεια στηρίζουν ο ένας τον άλλο στα εύκολα και στα δύσκολα και μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια. Σύμφωνα με τον κ. Μακρή, οι άνθρωποι της Leroy Merlin καταφέρνουν να πετύχουν τους προσωπικούς τους στόχους και να εξελίσσονται συνεχώς, ενώ την ίδια ώρα σημειώνει ότι, υποδέχονται και τα πιο νέα μέλη της «οικογένειας» τους με χαρά και ενθουσιασμό, ώστε να ενταχθούν ομαλά και να μπορέσουν και εκείνοι να διαγράψουν μία επιτυχημένη πορεία.

«Οι συνεργάτες μας που βρίσκονται κοντά μας όλα αυτά τα 10 χρόνια, αποτελούν τα θεμέλια της εταιρείας μας, αλλά και τα έμπρακτα παραδείγματα της πορείας που θέλουμε να έχουν οι άνθρωποι μας. Είμαστε περήφανοι που καταφέρνουμε να έχουμε αυτούς τους ανθρώπους κοντά μας και να συνεχίζουν χτίζοντας το μέλλον μας, μαζί με όλους τους νέους συνεργάτες που εντάσσουμε στην οικογένεια μας», καταλήγει ο κ. Μακρής.

Ι. Μακρής: Όλοι μαζί σαν μια οικογένεια στηρίζουμε ο ένας τον άλλο στα εύκολα και στα δύσκολα και μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια
Μ. Κοντός: Η σημαντικότερη επένδυση που κάνει μια εταιρεία είναι οι άνθρωποι της.
Γ. Μάριζας: Η Leroy Merlin είναι μια ανθρωποκεντρική εταιρεία που ακούει τις ανάγκες των υπαλλήλων της και προσπαθεί να τις καλύψει.

Ανθρωποκεντρισμός η φιλοσοφία

Ένας εκ των πρωταγωνιστών του δεκάχρονου αυτού εγχειρήματος, είναι σίγουρα ο διευθυντής τμήματος της Leroy Merlin, Μιχάλης Κοντός. Δηλώνει στην «Κ» ότι, η φιλοσοφία που είναι και ο χαρακτήρας της εταιρείας, είναι ο ανθρωποκεντρισμός. Εξηγεί ότι, είτε αυτό έχει να κάνει με συνάδελφο, συνεργάτη ή πελάτη είναι ισότιμα διανεμημένο, ενώ σημειώνει ότι, οι αναπροσαρμογές που έγιναν είναι στον τρόπο εφαρμογής των πρακτικών της εταιρείας και όχι στην καθαυτό φιλοσοφία. Ερωτηθείς σχετικά με το αν πιστεύει πως, οι άνθρωποι και οι αξίες κάνουν την διαφορά στις εταιρείες, ο κ. Κοντός εκτιμά ότι, η σημαντικότερη επένδυση που κάνει μια εταιρεία είναι οι άνθρωποι της, συμπληρώνοντας δε, ότι, «για να κερδίσει μακροχρόνια τον άνθρωπο μια εταιρεία θα πρέπει να έχει αξίες και αυτές οι αξίες εξασφαλίζουν άξιους συνεργάτες και μια ανθεκτική εταιρεία σε βάθος χρόνου και δυσκολιών».

Πρώτα η ανθρωπιά

Ένα σωστά οργανωμένο λογιστήριο είναι υπεύθυνο για την εύρυθμη λειτουργία των καθημερινών συναλλαγών της επιχείρησης, ενώ παράλληλα βοηθά και στην τελική υλοποίηση όλων των επιχειρηματικών της σχεδίων. Η επί 10 χρόνια μέλος του λογιστηρίου της Leroy Merlin, Ιωάννα Κωνσταντίνου εκτιμά ότι οι συνεργάτες είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους παραμονής σε μία εταιρεία. Εξηγεί στην «Κ» με τη σειρά της ότι, «ειδικότερα όταν έχεις καλούς συνεργάτες και χαίρεσαι κάθε μέρα που έρχεσαι στην εργασία σου, κατά συνέπεια όταν έχεις καλή συνεργασία με άλλους ανθρώπους έχεις καλύτερα και αποδοτικότερα αποτελέσματα στον τομέα σου». Ερωτηθείσα αναφορικά με το τι της έχει κάνει περισσότερη εντύπωση της κ. Κωνσταντίνου μέσα σε αυτή τη δεκαετία, αναφέρει ότι, η Leroy Merlin είναι μια εταιρεία που σέβεται και προσέχει τους συνεργάτες της. «Αυτά που μου έκαναν  μεγαλύτερη εντύπωση σε όλα αυτά τα χρόνια είναι κυρίως η ανθρωπιά που δείχνει η εταιρεία πάντα σε δύσκολες περιστάσεις σε προσωπικό επίπεδο των συνεργατών της και επίσης ο τρόπος χειρισμού από πλευράς της, κατά την περίοδο του πρώτου lockdown, όπου δεν άφησε κανένα συνεργάτη εκτεθειμένο είτε από οικονομικής  πλευράς είτε από θέμα ασφάλειας λόγω του Covid-19, απομακρύνοντας κάθε τυχόν εύλογη ανασφάλεια μας».

Ι. Κωνσταντίνου: Κατά την περίοδο του πρώτου lockdown η εταιρεία δεν άφησε κανένα συνεργάτη εκτεθειμένο είτε από οικονομικής  πλευράς, είτε από θέμα ασφάλειας.
Γ. Τομαράς: Ο κόσμος έχει ανάγκη ένα κατάστημα όπου να μπορεί να βρει τα πάντα για το σπίτι σε προσιτές τιμές.

Οικογενειακή υπόθεση

Ο υπεύθυνος τμήματος της Leroy Merlin, Γιάννης Μάριζας υπογραμμίζει από πλευράς του ότι το καλό κλίμα και οι φιλικές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί, τόσο με υφιστάμενους, αλλά και με προϊστάμενους, είναι η πηγή δύναμης για συνέχιση εργασιών στην –όπως ο ίδιος αποκαλεί- «οικογένεια» της εταιρείας. Τονίζει δε, ότι, σίγουρα υπάρχουν κάποιες στιγμές που οι απαιτήσεις είναι πολλές και η εκπόνηση εργασιών κοπιαστικές, όμως βρίσκει πάντα τα θετικά στοιχεία, που θα τον βοηθήσουν να αναπτυχθεί, να εξελιχθεί και να μάθει μέσα από αυτές τις καταστάσεις για να συνεχίσει το έργο του. Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν, αλλά και κρίνοντας την παρούσα κατάσταση της πανδημικής κρίσης, ο κ. Μάριζας δηλώνει στην «Κ» ότι, «και οι περίοδος του κορωνοϊού αλλά και η χρηματοπιστωτική κρίση του 2013 ήταν πάρα πολύ απαιτητικές και δύσκολες, η κάθε μια με διαφορετικό τρόπο», αλλά πιστεύει ότι πιο δύσκολη είναι η περίοδος της πανδημίας του κορωνοϊού. Συνεχίζει ότι, «ίσως επειδή είναι και η πιο πρόσφατη, αλλά και επειδή δεν επηρεάζει μόνο την εργασία αλλά και τον άνθρωπο σε ψυχολογικό και κοινωνικό επίπεδο. Έχει μπει στη ζωή μας εδώ και 15 μήνες και όλα αυτά τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας έχουν κουράσει τον άνθρωπο, ψυχολογικά κυρίως. Κατ’ επέκταση αυτό δημιουργεί ανασφάλεια στον καταναλωτή που ακόμη και αν έχει τη δυνατότητα αγοράς είναι επιφυλακτικός». Ωστόσο, ο κ. Μάριζας υπενθυμίζει ότι στον εργασιακό τομέα η Leroy Merlin, όπως και στην οικονομική κρίση του 2013 αλλά και στην πανδημία, ήταν δίπλα στους ανθρώπους της, για να τους υποστηρίξει και να τους βοηθήσει.

Μπροστά από τον ανταγωνισμό

Με τον ανταγωνισμό να έχει ενταθεί αρκετά στη σύγχρονη εποχή, επιβάλλεται να υπάρχουν καλοί λόγοι για να επιστρέψει ένας πελάτης σε κάθε εταιρεία, με μία καλή εξυπηρέτηση να είναι το κλειδί, ενώ μία κακή να είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών της Leroy Merlin, Γιώργος Τομαράς σημειώνει στην «Κ» πως, η Leroy Merlin είναι πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό αναφορικά με πολιτική επιστροφών και αποζημιώσεων σε θέματα παραπόνων. Δηλώνει ότι, δεν ενστερνίζεται την άποψη πως «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», σημειώνοντας ωστόσο πως γενικότερα δεν ενστερνίζεται απόλυτες απόψεις. Εξηγεί ότι, υπάρχουν συγκεκριμένες νομοθεσίες (κρατικές κι Ευρωπαϊκές), που διέπουν απόλυτα τις σχέσεις που πρέπει να υφίστανται μεταξύ καταναλωτών κι εταιρειών και σε αυτές τις σχέσεις και τα δύο μέρη έχουν δικαιώματα κι υποχρεώσεις. Αναφορικά με το αν έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες των πελατών μέσα σε αυτή τη δεκαετία ο κ. Τομαράς υπενθυμίζει πως η Κύπρος έχει παραδοσιακά υψηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης, οπότε ο κόσμος ενδιαφέρεται να βελτιώσει το σπίτι του με διάφορους τρόπους. «Γι’ αυτό άλλωστε οι πωλήσεις μας είναι συνεχώς βελτιωμένες αυτά τα 10 χρόνια. Δεν θα έλεγα πως έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες. Απλώς ο κόσμος έχει ανάγκη ένα κατάστημα όπου να μπορεί να βρει τα πάντα για το σπίτι σε προσιτές τιμές», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Προωθητική Ενέργεια

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση