ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Το «μεγάλο ντιλ» μεταξύ BMW - Daimler στις αστικές μεταφορές

Οι δύο παραδοσιακοί ανταγωνιστές επενδύουν 1 δισ. ευρώ για σύσταση ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Kathimerini.gr

Ισχυρή αντεπίθεση στις αμερικανικές υπηρεσίες ταξί, όπως η Uber, αποτελεί η συνεργασία των BMW και Daimler, οι οποίες ανακοίνωσαν τη σύσταση πλατφόρμας που θα προσφέρει πέντε ανεξάρτητες υπηρεσίες για να καλύπτουν κάθε ανάγκη μεταφοράς σε μεγάλες πόλεις.

Οι δύο παραδοσιακοί ανταγωνιστές στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας επενδύουν 1 δισ. ευρώ για σύσταση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που θα προσφέρει βραχυπρόθεσμο διαμοιρασμό αυτοκινήτου, εύρεση χώρου πάρκινγκ, σχεδιασμό διαδρομής, φόρτιση αυτοκινήτου και υπηρεσία ταξί. Η υπηρεσία βραχυπρόθεσμου διαμοιρασμού αυτοκινήτου Free Now θα αρχίσει να δραστηριοποιείται εντός του έτους σε 90 πόλεις παγκοσμίως και θα επεκταθεί σε 900 μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Στη Free Now θα περιληφθούν η Beat, η οποία εδράζει στην Αθήνα, η MyTaxi και άλλες εταιρείες και θα προσφέρουν τη δυνατότητα ενοικίασης οχήματος με ιδιωτικό οδηγό και κλήσης ταξί. Μάλιστα, εντός τεσσάρων εβδομάδων η εφαρμογή Hive θα προσφέρει ηλεκτρικά σκούτερ στην Αθήνα, στη Βιέννη και στο Παρίσι. Επιπλέον, δημιουργείται υπηρεσία για βραχυπρόθεσμο διαμοιρασμό αυτοκινήτου, η Share Now, που θα επιτρέπει στους πελάτες να ενοικιάζουν οχήματα και να πληρώνουν προτού τα χρησιμοποιήσουν, ενώ με αυτή έχουν ήδη συγχωνευτεί η υπηρεσία car2go της Daimler και η DriveNow της BMW.

Οι χρήστες θα μπορούν να εκμεταλλεύονται την εφαρμογή Reach Now ώστε να βρίσκουν όλες τις πιθανές διαδρομές και τα μέσα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να φτάσουν στον προορισμό τους, ενώ θα μπορούν να κάνουν κράτηση του μέσου μεταφοράς και να πληρώσουν μέσω της εφαρμογής. Υπολογίζοντας πως περίπου 30% της κυκλοφοριακής συμφόρησης προκαλείται από οδηγούς που προσπαθούν να βρουν θέση πάρκινγκ, οι BMW και Daimler θα συμπεριλάβουν στην κοινοπραξία και την υπηρεσία πάρκινγκ Park Now. Μέσω αυτού οι χρήστες θα πραγματοποιούν κράτηση και θα πληρώνουν για χώρο στάθμευσης είτε εντός γκαράζ είτε στον δρόμο. Στις δύο βασικές αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής τα έσοδα υπολογίζονται στα 60 δισ. ευρώ. Τέλος, προσφέρεται η υπηρεσία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων Charge Now. Οι οδηγοί θα εντοπίζουν τα σημεία φόρτισης, εάν υπάρχει θέση διαθέσιμη και θα μπορούν να πληρώσουν από το κινητό τους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση