ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Το timing του ανανεωμένου «Love Cyprus»

Παρουσιάστηκε η νέα τουριστική ταυτότητα εν μέσω γενικότερης αβεβαιότητας εντός και εκτός Κύπρου

Της Μαρίας Ηρακλέους

«Love Cyprus» το νέο τουριστικό λογότυπο της Κύπρου και «In love with the island» το νέο τουριστικό σλόγκαν το οποίο παρουσιάστηκε πριν από μερικές ώρες από τον Υφυπουργό Τουρισμού Σάββα Περδίο. Μια παρουσίαση που περιμέναμε εδώ και καιρό, η οποία έγινε τελικά εν μέσω ενός αβέβαιου κλίματος, μειωμένων αφίξεων και απογοητευτικών δεδομένων για τον τουρισμό. Για την επιλογή της χρονικής στιγμή της παρουσίασης μίλησε στο πλαίσιο του συνεδρίου του ΠΑΣΥΞΕ ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος, εξηγώντας ότι αυτό έγινε επί σκοπού, «ώστε να δώσει κουράγιο και το μήνυμα ότι η Κύπρος είναι εδώ, αλλάζει, βελτιώνεται και δεν θα έχει καμία σχέση με αυτό που ξέρουμε σήμερα».

Τέλος στο «Ήλιος- Θάλασσα»

Το τουριστικό φιλμάκι της Κύπρου, το οποίο επιχειρεί να προβάλει τις αυθεντικές εμπειρίες, τις διαφορετικές μορφές τουρισμού στις οποίες επενδύει πλέον και τις μοναδικές ομορφιές του νησιού και η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου έχει το δικό της συμβολισμό, όπως ανέφερε ο Υφυπουργός. Είναι εμφανής η προσπάθεια για να απομακρυνθούμε από το παραδοσιακό μοντέλο της Κύπρου που ήθελε τον ήλιο και την θάλασσα ως τα μοναδικά ατού για την Κύπρο και διευρύνει το πεδίο των εμπειριών που μπορεί να έχει ένας τουρίστας στο νησί- γαστρονομία, ειδικές μορφές τουρισμού, μεσογειακή εμπειρία. «Για πρώτη φορά, στα χρονικά του τουριστικού μάρκετινγκ έχει δημιουργηθεί ταυτότητα που μπορεί να αγκαλιάσει κάθε περίπτωση και κάθε εμπειρία στον τουρισμό και να χρησιμοποιηθεί για κάθε στιγμή» σημείωσε. Για αυτό τον σκοπό έχουν δημιουργηθεί πενήντα λογότυπα για κάθε ειδική μορφή τουρισμού δείχνοντας προς την ευελιξία που απαιτεί η νέα εποχή.

Εξάλλου όπως τόνισε μιλώντας επίσης στο συνέδριο του Συνδέσμου Ξενοδόχων ο Υπουργός Οικονομικών Κωνσταντίνος Πετρίδης, το κυπριακό τουριστικό προϊόν δεν είναι μόνο ήλιος θάλασσα και για αυτό όπως είπε, πρέπει να γίνει δουλειά με κυβερνητικές πολιτικές και ιδιωτικών πρωτοβουλιών. «Πρέπει να εμβολιάσουμε τουριστικό προϊόν, και αυτό κάνουμε», επισήμανε ο Υπουργός Οικονομικών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση