
Kathimerini.com.cy
Ευθύνες στις αρμόδιες Αρχές για την υπόθεση του ταξιδιωτικό γραφείου, το οποίο ανακοίνωσε τον περασμένο Αύγουστο ότι αδυνατεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τους πελάτες του, επέρριψε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης. Σε δηλώσεις του στη ραδιοφωνική εκπομπή «ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ» ο κ. Δρουσιώτης ανέφερε ότι μέχρι σήμερα ο Σύνδεσμος έχει δεχθεί 228 παράπονα από επηρεαζόμενους με συνολικές απαιτήσεις που ανέρχονται σε 103.000 ευρώ. Όπως σημείωσε, ο Σύνδεσμος εξετάζει τη λήψη νομικών μέτρων, καθώς όπως είπε «οι ευθύνες είναι ασήκωτες» και ότι «αυτοί που πληρώνονταν να κάνουν τη δουλειά τους και δεν την έκαναν»
Ερωτηθείς για το τι θα γίνει με τα χρήματα των επηρεαζόμενων ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών εξήγησε ότι οι πελάτες θα λάβουν αναλογία από τις 12,000 ευρώ, ποσό για τι οποίο το ταξιδιωτικό γραφείο διέθετε για ασφάλιση. Υπενθυμίζεται ότι, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου δημοσιοποίησε στα τέλη Σεπτεμβρίου το γεγονός, προειδοποιώντας το καταναλωτικό κοινό ότι το ταξιδιωτικό γραφείο «Efi Strakottou Travel & Tours Limited» κρίνεται αφερέγγυο και καλώντας τους επηρεαζόμενους να υποβάλουν αίτημα για αποζημίωση, μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2025, με όλα τα σχετικά στοιχεία.