ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Με 31 δρομολόγια ετησίως το Κύπρος - Πειραιάς

Οι υποψήφιοι προσφοροδότες θα μπορούν να επιλέξουν είτε το λιμάνι της Λάρνακας, είτε της Λεμεσού

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Προβλέπεται η επιδότηση συνολικά 31 ταξιδίων μετ' επιστροφής Κύπρου - Πειραιά σε ετήσια βάση.

Στο πλαίσιο παρουσίασης του προυπολογισμού του Υφυπουργείου Ναυτιλίας, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης ανάφερε πως όσον αφορά με τη ναυτιλιακή σύνδεση Κύπρου - Ελλάδας, προβλέπεται η επιδότητη 31 ταξιδίων μετ' επιστροφής στον Πειραιά όταν αυτή εφαρμοστεί.

Ο κ. Δημητριάδης εξήγησε ότι είναι σε εβδομαδιαία βάση τους καλοκαιρινούς μήνες, ανά 15ήμερο το Φθινόπωρο και την Άνοιξη και 1 φορά το μήνα το χειμώνα που δεν θα υπάρχει και μεγάλο ενδιαφέρον.

Ο κ. Δημητριάδης συμπλήρωσε δε, πως, όπως προυποθέτει η προσφορά, οι υποψήφιοι προσφοροδότες θα μπορούν να επιλέξουν είτε το λιμάνι της Λάρνακας, είτε της Λεμεσού με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Την ίδια ώρα είπε, οι υποψήφιοι προσφοροδότες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και ένα ενδιάμεσο σταθμό που θα πρέπει να δηλωθεί στις προσφορές εξ'αρχής.

"Τα κόμιστρα", όπως ανάφερε, "θα είναι σταθερά και αρκετά ελκυστικά", κατέληξε.

Έγκριση από τον Ιούλιο 2020

Σύμφωνα με την απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού ημερομηνίας 3 Ιουλίου 2020, η λειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής γραμμής μεταξύ Κύπρου – Ελλάδας θεωρείται Υπηρεσία Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ) σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από κρατικά κονδύλια. Οι όροι των εγγράφων του διαγωνισμού έχουν διαμορφωθεί σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε., ώστε να διασφαλίζεται ότι η επιδότηση θα καλύπτει μόνο το κόστος που απαιτείται για τη διαχείριση της ΥΓΟΣ (δηλαδή μόνο το κόστος μεταφοράς των επιβατών και όχι του φορτίου), ότι δεν θα προκαλείται αθέμιτος ανταγωνισμός και ότι θα αποφεύγεται η υπεραντιστάθμιση (overcompensation).

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση