ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Α. Βαφεάδης: «Βάσιμες ενδείξεις» ότι επανέρχονται τα λεωφορεία αρχές της άλλης εβδομάδας

Ο Υπ. Μεταφορών με το τέλος της συνεδρίας ανέφερε ότι ζητήθηκε διοικητική έρευνα για τη σύμβαση των λεωφορείων

ΚΥΠΕ

Υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας θα επανέλθει στην κανονικότητα η υπηρεσία των δημοσίων μεταφορών, δήλωσε στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Μεταφορών ο Υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης.

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος της συνεδρίας της Επιτροπής ανέφερε επίσης ότι ζητήθηκε διοικητική έρευνα για τη σύμβαση των λεωφορείων. Όπως είπε, έχει ήδη οριστεί ερευνών λειτουργός, προσθέτοντας ότι τα πορίσματα της έρευνας αναμένονται σε δύο μήνες.

Εν συνεχεία, ο Υπουργός είπε ότι αναμένει οριστική πληροφόρηση από τις εταιρείες και εξέφρασε την ελπίδα ότι την Παρασκευή ή το αργότερο το Σάββατο όλο το επιβατικό κοινό θα ενημερωθεί για την ακριβή ημέρα επαναλειτουργίας όλων των λεωφορείων. 

Ερωτηθείς για τυχόν ευθύνες των διευθυντών των σχολείων στην επιλογή των εταιρειών των λεωφορείων, ο κ. Βαφεάδης εξήγησε ότι οι διευθυντές των σχολείων καθορίζουν τις προδιαγραφές με τις οποίες οι εταιρείες προμηθεύουν τα αντίστοιχα λεωφορεία για εξυπηρέτηση των αναγκών τους. «Οποιοσδήποτε συμβάλλεται με οποιαδήποτε εταιρεία έχει υποχρέωση να καθορίσει τις προδιαγραφές που θέτει ως προτεραιότητα για να εξυπηρετήσει την ανάγκη του», υπέδειξε. «Ως Υπουργείο διαχειριζόμαστε τις δημόσιες συμβάσεις. Οι προδιαγραφές για τις δημόσιες συμβάσεις είναι δεδομένες και βρίσκονται στη σύμβαση», πρόσθεσε. 

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση, είπε ότι η νομοθεσία καθορίζει ξεκάθαρα ποια οχήματα μπορούν να διακινούνται στους δρόμους και ποιες υπηρεσίες θα εκτελούν. 

Απαντώντας σε ερώτηση για τις ευθύνες λειτουργών του Υπουργείου Μεταφορών αναφορικά με τη σύμβαση των λεωφορείων, ο κ. Βαφεάδης ανέφερε ότι έχει οριστεί ερευνών λειτουργός για να διεξαγάγει διοικητική έρευνα που θα ασχοληθεί με τα γεγονότα από τη μέρα που αποφασίστηκε να δοθεί σε προσφορά αυτή η υπηρεσία. Θέλουμε να ξέρουμε τα γεγονότα, τις προδιαγραφές και τις πρόνοιες της σύμβασης, ποιος την έλεγξε, ποιος την παρέλαβε», σημείωσε, προσθέτοντας ότι τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένονται σε δύο μήνες.

Κληθείς να σχολιάσει καταγγελία που ακούστηκε στη συνεδρία της Επιτροπής Μεταφορών αναφορικά με επίθεση στην οποία φέρεται να εμπλέκεται μαθητής, κατά οδηγού λεωφορείου στην Παρεκκλησιά, ο Υπουργός Μεταφορών είπε ότι το περιβάλλον μέσα στο οποίο εργάζονται οι οδηγοί πρέπει να τους επιτρέπει να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. «Δεν πρέπει να δέχονται παρεμβολές ή να απειλούνται ούτε οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να τους αποσπάσει την προσοχή από τον δρόμο», υπέδειξε. «Αν δεν μπορούν να ληφθούν άλλα μέτρα, τότε θα πρέπει να προχωρήσουμε στον πλήρη διαχωρισμό της θέσης του οδηγού από τους επιβάτες, κάτι που βλέπουμε να γίνεται στο εξωτερικό», τόνισε.

Απαντώντας σε σχόλιο ότι τα αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης που έχουν παραγγείλει οι εταιρείες λεωφορείων δεν συνάδουν με την οδηγία R 107 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα πρέπει να αντικατασταθούν σε μεταγενέστερο χρόνο, ο κ. Βαφεάδης είπε ότι έχει διοριστεί τριμελής επιτροπή εμπειρογνωμόνων που αξιολογεί όλα τα προϊόντα που προτίθενται να εγκαταστήσουν οι εταιρείες. «Η αξιολόγηση γίνεται σε άμεση συσχέτιση με όσα προνοεί η σύμβαση. Αναμένουμε ότι και αυτό το θέμα θα περιληφθεί στη διοικητική έρευνα», συμπλήρωσε.

Ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών και Βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας, είπε ότι θα γίνει έρευνα για να φανεί τι πήγε στραβά και αν τηρήθηκαν οι συμβάσεις. 

«Θα πρέπει επιτέλους να γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι έτσι ώστε όλα τα μέσα δημόσιας μεταφοράς να είναι ασφαλή και να συνεχίσει η προσπάθεια να μπει ο κόσμος στα λεωφορεία. Χρειαζόμαστε ένα σωστό και ασφαλές λεωφορείο για να μετακινούμαστε όπου δει. Αυτή είναι η προσπάθειά μας ως Επιτροπής», επεσήμανε.

Σε ό,τι αφορά τις προπληρωμένες κάρτες κινητής τηλεφωνίας, ο κ. Μουσιούττας είπε ότι είναι ένα θέμα που συζητείται εδώ και χρόνια. Ως Επιτροπή, ανέφερε, έχουμε αποφασίσει ότι θα διεξέλθουμε το κείμενο που έχουμε στα χέρια μας. «Ακούσαμε τις απόψεις των εμπλεκομένων και τις ενστάσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τις οποίες αναμένουμε γραπτώς», πρόσθεσε. 

«Σε συνεδρία της Επιτροπής τον Ιανουάριο θα προχωρήσουμε σε κατ’ άρθρον συζήτηση έτσι ώστε το νομοσχέδιο να τεθεί ενώπιον της Ολομέλειας μέχρι το τέλος Ιανουαρίου», σημείωσε.

Από την πλευρά του, ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Βαλεντίνος Φακοντής, είπε ότι το ΑΚΕΛ δεν δέχεται εκπτώσεις στην ασφάλεια των μαθητών, καθώς και όλου του επιβατικού κοινού. «Δεν μπορούμε, όμως, να δεχτούμε αποφάσεις που θυματοποιούν χιλιάδες συμπολίτες μας», υπέδειξε.

Το Υπουργείο Μεταφορών, συνέχισε ο κ. Φακοντής, οφείλει να ενημερώσει για το πλάνο του, να καταθέσει χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης των ελέγχων και εγκατάστασης των απαιτούμενων συστημάτων πυρόσβεσης, ώστε να βγουν ξανά με ασφάλεια τα λεωφορεία στον δρόμο. «Ας εφαρμόσουν επιτέλους προληπτικές πολιτικές και όχι πρόχειρα πυροσβεστικά μέτρα», κατέληξε.

Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρύσανθος Σαββίδης, ανέφερε ότι τα προβλήματα των λεωφορείων χρονολογούνται, προσθέτοντας ότι «κάπου υπάρχει λάθος με τη συντήρηση των λεωφορείων». 

Είπε ακόμη ότι ζήτησε από το Υπουργείο Μεταφορών να δώσει έμφαση στους ελέγχους των συνεργείων που κάνουν τη συντήρηση. «Δεν έχουμε δει ουσιαστικό έλεγχο της υπεργολαβίας, όπου δεν υπάρχει αμεσότητα στον έλεγχο των λεωφορείων που παίρνει μια εταιρεία», τόνισε. 

Ο Γιώργος Κυριάκου, Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΜΕΛ, ανέφερε ότι υπήρξε διχογνωμία με το Υπουργείο Μεταφορών κατά πόσο η πρόνοια για ύπαρξη συστημάτων πυρόσβεσης στα λεωφορεία επιδεχόταν αναδρομικότητα. Ο ευρωπαϊκός κανονισμός δεν έχει αναδρομικότητα πριν από τον Σεπτέμβριο του 2021, άρα όσα λεωφορεία κυκλοφορούν στην ΕΕ πριν από τον Σεπτέμβριο του 2021 και δεν έχουν συστήματα πυρόσβεσης θεωρούνται ασφαλή. 

Απαντώντας σε ερώτηση, είπε ότι τα λεωφορεία της ΕΜΕΛ είναι ασφαλή. Ακόμη, εξήγησε ότι ο Υπουργός Μεταφορών ζήτησε να προστεθεί το σύστημα πυρόσβεσης που μετατρέπει τα λεωφορεία από ασφαλή σε λίγο πιο ασφαλή. «Η πιθανότητα ατυχήματος δεν μηδενίζεται ποτέ», διευκρίνισε. 

Αναφερόμενος στην καταγγελία για επίθεση μαθητή κατά οδηγού λεωφορείου στην Παρεκκλησιά, ο κ. Κυριάκου είπε ότι το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Τετάρτης, ενώ το λεωφορείο εκτελούσε σχολική διαδρομή. Πρόσθεσε ότι ο μαθητής «προσέγγισε τον οδηγό κρατώντας μια ξύλινη βέργα 70-80 εκατοστών και τον χτύπησε στο μάτι». Όπως είπε, την Παρασκευή η ΕΜΕΛ θα προβεί σε «συντεταγμένες ενέργειες» και έκανε λόγο για «περιστατικό που πρέπει να καταγγείλουμε στην Αστυνομία». 

Τι λέχθηκε στη συνεδρία της Επιτροπής

Μιλώντας στη διάρκεια της συνεδρίας της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, ο Υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, αναφέρθηκε στο πρόσφατο περιστατικό ανάφλεξης λεωφορείου στη Λευκωσία, στις ενέργειες στις οποίες προέβη το Υπουργείο μετά το περιστατικό, καθώς και στην απόφαση για ακινητοποίηση των λεωφορείων μέχρι να εγκατασταθεί αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης. 

Ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών και Βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας, διερωτήθηκε πώς βγήκαν στον δρόμο τα λεωφορεία που δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές της σύμβασης; «Ποιος μας διαβεβαιώνει ότι έγιναν όλα τα άλλα που προνοούνται» διερωτήθηκε.

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της Επιτροπής και Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Κώστας Κώστα, αναφέρθηκε σε 12 περιστατικά προβληματικών λεωφορείων τα τελευταία 5 χρόνια, αρχής γενομένης από το 2018. «Αν σε ένα φλεγόμενο λεωφορείο επέβαιναν ηλικιωμένοι και οι πόρτες δεν άνοιγαν, τι θα συνέβαινε;», διερωτήθηκε, σημειώνοντας ότι «είμαστε τυχεροί που δεν κλάψαμε επί των ερειπίων». 

Ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ, Δημήτρης Δημητρίου, ρώτησε τον Υπουργό αναφορικά με το ποσοστό των λεωφορείων που είναι φυσιολογικό να παίρνει φωτιά. «Το ζήτημα είναι βαθύτερο και αφορά σωστούς ελέγχους και ελλιπείς συντηρήσεις λεωφορείων», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι «δεν μπορούμε να ζητάμε από τον κόσμο να μπαίνει σε μέσα μαζικής μεταφοράς μετά από αυτά τα περιστατικά». 

Ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ, Πρόδρομος Αλαμπρίτης, είπε ότι παρά τις κατά καιρούς εισηγήσεις της Βουλής, το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί. Ακόμη, εισηγήθηκε την προσθήκη συνοδηγού στα λεωφορεία, ο οποίος θα μπορεί να χειρίζεται πυροσβεστήρα. 

Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Βαλεντίνος Φακοντής, υπογράμμισε ότι το κράτος θυματοποιεί την κοινωνία χωρίς να βρίσκει λύσεις, προσθέτοντας ότι οι φορολογούμενοι πληρώνουν 80 εκατ. ευρώ σε συμβάσεις χωρίς να έχουν δημόσιες συγκοινωνίες. «Γιατί στις συμβάσεις υπάρχουν όροι που δεν τηρήθηκαν; Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους», επεσήμανε. 

Ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Γιαννάκης Γαβριήλ, είπε ότι «ουδέποτε ακούσαμε για την ύπαρξη του όρου για αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης στη σύμβαση». Τη Δευτέρα, τόνισε, οι μαθητές πρέπει να είναι στα σχολεία με οποιονδήποτε τρόπο. Πρόσθεσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζει η επαρχία Αμμοχώστου. 

Ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρύσανθος Σαββίδης, διερωτήθηκε ποιος ελέγχει τις συμβάσεις και ποιοι έχουν τιμωρηθεί. «Η επαρχία Πάφου δεν έχει ακόμα καινούργια λεωφορεία», τόνισε, ενώ παράλληλα ήγειρε το ζήτημα της υπεργολαβίας. «Το πρόβλημα στα λεωφορεία δεν είναι μόνο οι φωτιές. Πρέπει να δοθεί έμφαση στα συνεργεία ελέγχου», πρόσθεσε. 

Απαντώντας στους Βουλευτές, ο Υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι πρέπει να γίνεται σωστή συντήρηση των λεωφορείων. «Άλλο τι λέει η νομοθεσία, και άλλο τι λέει η σύμβαση», εξήγησε, σημειώνοντας ότι η δικαιοδοσία του Υπουργείου άπτεται των δημοσίων συμβάσεων. Ακόμη, είπε ότι η Πάφος έχει επηρεαστεί περισσότερο από άλλες επαρχίες, γιατί άργησε να υπογράψει τη σύμβαση. Σε ό,τι αφορά τις υπεργολαβίες, ανέφερε ότι το Υπουργείο έχει την ευθύνη της συμβάσεως.

«Έπρεπε να φθάσουμε μέχρι εδώ για να ελέγξουμε τις συμβάσεις και την εφαρμογή τους;», διερωτήθηκε ο Δημήτρης Δημητρίου, απευθυνόμενος στον Αλέξη Βαφεάδη. Ο Υπουργός απάντησε ότι, όταν έγινε το περιστατικό του Οκτωβρίου, είχε πει ότι οι εταιρείες λεωφορείων θα έπρεπε να εγκαταστήσουν αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης.  

Σε ερώτημα του κ. Δημητρίου για τον αριθμό των περιστατικών ανάφλεξης λεωφορείων διεθνώς, ο Υπουργός απάντησε ότι «δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία».

Ο Αντώνης Κουτσούλης, Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών ανέφερε ότι ενδεχομένως να υπάρχουν ποινικές ευθύνες, προσθέτοντας ότι η συντήρηση των λεωφορείων πρέπει να γίνεται πρώτιστα από τις εταιρείες. Διατάξαμε διοικητική έρευνα. «Πρέπει να γίνονται οι απαραίτητες εκπαιδεύσεις στους οδηγούς, οι οποίοι πρέπει να εκκενώνουν το λεωφορείο σε πολύ λίγα λεπτά, όπως ο οδηγός στο τελευταίο περιστατικό», σημείωσε. «Θέλουμε να περιορίσουμε αυτό το φαινόμενο, γι’ αυτό και λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα», συμπλήρωσε.

Ο Μάρκος Μάρκου, Διευθυντής του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών, είπε ότι φέτος το Τμήμα διενήργησε 160 ελέγχους, προσθέτοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα διενεργήσει άλλους 10-20 ελέγχους. «Με οδηγίες του Υπουργού, κάναμε 15-20 ελέγχους για τους τροχούς των λεωφορείων», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι την ευθύνη για τη σωστή συντήρηση ενός οχήματος τη φέρει ο ιδιοκτήτης. 

Ο εκπρόσωπος της Αστυνομίας ανέφερε ότι η Αστυνομία δεν ασχολείται με το θέμα των εγγράφων των οχημάτων.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας λεωφορείων «Καπνός» είπε ότι από πλευράς της εταιρείας του γίνεται η ανάλογη πρόληψη. «Ατυχή γεγονότα υπήρχαν και θα υπάρχουν», συμπλήρωσε.

Ο εκπρόσωπος της ΠΟΒΕΚ ανέφερε ότι τα λεωφορεία επιθεωρούνται κατά τακτά διαστήματα από ΚΤΕΟ. «Τα λεωφορεία που κυκλοφορούν είναι εντάξει», σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι «τα ατυχήματα ήταν κακές στιγμές». 

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας ανέφερε ότι το Υπουργείο είναι σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Μεταφορών για να βρουν λύσεις. Επιπλέον, ευχαρίστησε τους γονείς που έχουν επωμιστεί το βάρος της μεταφοράς των παιδιών. Όπως είπε, δόθηκαν οδηγίες στα σχολεία να καλύψουν τα κενά που προκύπτουν στη διδασκαλία. 

Ο Δημήτρης Ταλιαδώρος, Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, είπε ότι όσοι έχουν πολιτική ευθύνη πήραν μια απόφαση που είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Ο Παναγιώτης Λυσάνδρου, Πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ, επεσήμανε ότι δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει το θέμα της ασφάλειας. «Πρέπει να βελτιωθεί η διαδικασία των ελέγχων», υπογράμμισε.

Η Μύρια Βασιλείου, Πρόεδρος της ΠΟΕΔ, σημείωσε ότι πρέπει να υπάρχουν οι έλεγχοι. Το ζητούμενο, όπως είπε, είναι η ασφάλεια.

Από την πλευρά του, ο Λοΐζος Κωνσταντίνου, Πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, εξέφρασε την ανησυχία του, επισημαίνοντας ότι «είναι τα παιδιά μας που κινδυνεύουν». Υπέδειξε ακόμη ότι είναι ευθύνη της Πολιτείας η ασφάλεια των πολιτών και της Βουλής το νομοθετικό πλαίσιο. «Δεν είχαμε την ίδια αντιμετώπιση από τις εταιρείες λεωφορείων, των οποίων η συμπεριφορά δεν ήταν η πρέπουσα προς τους πελάτες», ανέφερε. 

Η Ειρήνη Λαονάρη, εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Συνδέσμου Γονέων Δημοσίων και Κοινοτικών Νηπιαγωγείων Λευκωσίας, διερωτήθηκε τι θα συνέβαινε αν σε ένα φλεγόμενο λεωφορείο επέβαιναν μικρά παιδιά. «Γιατί δεν γίνονται έλεγχοι σε λεωφορεία διαφόρων ηλικιών από την Αστυνομία;», πρόσθεσε. Όπως είπε, δεν υπάρχουν σωστές στάσεις λεωφορείων, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν αρκετά μικρά παιδιά. Πολλά λεωφορεία δεν πληρούν τις προδιαγραφές, συμπλήρωσε. 

Ο εκπρόσωπος της ΠΣΕΜ σημείωσε ότι η κατάσταση των απουσιών των μαθητών έχει βελτιωθεί από τη Δευτέρα. «Πότε θα επιστρέψουν τα λεωφορεία; Ποιες διαδρομές θα επηρεαστούν αρχικά; Πώς θα συμβαδίσουν οι απόντες μαθητές με τους παρόντες μαθητές;», διερωτήθηκε.

Ο Δημήτρης Παντελή, εκ μέρους του ΟΣΕΑ Αμμοχώστου, ζήτησε συγγνώμη από τους μαθητές, προσθέτοντας ότι η εταιρεία κάνει τεράστιες προσπάθειες τις τελευταίες ημέρες για να φέρει τα κατάλληλα συστήματα από το εξωτερικό. «Πληρώσαμε 50.000 ευρώ για παραγγελία συστημάτων, που θα έρθουν τη Δευτέρα. Πιστεύουμε ότι μέχρι την Τετάρτη θα επανέλθουμε στην κανονικότητα», πρόσθεσε.

Ο εκπρόσωπος της CPT ανέφερε ότι η εταιρεία σέβεται την απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών για εγκατάσταση αυτόματου συστήματος πυρόσβεσης. Ταυτόχρονα, υπέδειξε ότι αυτή η απόφαση θα μπορούσε να εφαρμοστεί σταδιακά.

Ο εκπρόσωπος του ΟΣΥΠΑ είπε ότι η εταιρεία προβαίνει σε όλα τα απαραίτητα μέτρα, προσθέτοντας ότι εντός του μήνα αναμένει να παραλάβει 20 από τα 84 νέα λεωφορεία που προβλέπονται από τη σύμβαση. 

Ο Γιώργος Κυριάκου, Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΜΕΛ, επεσήμανε ότι ο στόλος της εταιρείας διαθέτει όλα τα αναγκαία συστήματα, διευκρινίζοντας ότι υπάρχουν θέματα σε κάποιες διαδρομές, που η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει. «Όταν στέλνουμε το μήνυμα ότι οι λεωφορειούχοι δεν σέβονται τους επιβάτες, δίνουμε το δικαίωμα σε μαθητές να εκδηλώσουν παραβατική συμπεριφορά», υπέδειξε. Παράλληλα, κατήγγειλε το περιστατικό βίας, στο οποίο φέρεται να εμπλέκεται μαθητής, κατά οδηγού σχολικού λεωφορείου στην Παρεκκλησιά την Τετάρτη.

Ο Μαρίνος Μουσιούττας, απευθυνόμενος προς τον Υπουργό Μεταφορών, ρώτησε αν υπάρχει στη σύμβαση πρόνοια για την εγκατάσταση συστήματος και αν ελέγχεται η εφαρμογή της. Ακόμη, ρώτησε αν γίνονται όλοι οι ενδεδειγμένοι έλεγχοι για όλα τα λεωφορεία και αν οι εταιρείες τηρούν τις συμβάσεις. 

Απαντώντας στον κ. Μουσιούττα, ο κ. Βαφεάδης ανέφερε ότι το Υπουργείο ανέθεσε σε ερευνώντα λειτουργό τη διεξαγωγή διοικητικής έρευνας. «Το ΜΟΤ δεν αφορά το θέμα που συζητάμε. Όσο σημαντικό είναι το σύστημα πυρόσβεσης, άλλο τόσο σημαντικός είναι ο έλεγχος από τεχνίτες», υπέδειξε.

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Πυρασφάλειας ανέφερε ότι τα λεωφορεία πριν από το 2021 δεν χρειαζόταν να έχουν αυτά τα συστήματα πυρόσβεσης, τα οποία, όπως είπε, είναι πρόχειρα. «Πρέπει να γίνει μελέτη για να εγκατασταθούν σε μεταγενέστερο χρόνο τα συστήματα που πρέπει», κατέληξε. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση