ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΑΚΕΛ: Προχειρότητα και απουσία σχεδιασμού για την Παιδεία

Ευφάνταστες οι απόψεις του υπουργού και η ανάγκη του Προέδρου να προχωρήσει σε διευκρινήσεις, αποδεικνύουν αυτή την πραγματικότητα

Newsroom K

Προχειρότητα, απουσία σχεδιασμού και ασάφειες γύρω από την Παιδεία, καταγγέλλει το ΑΚΕΛ, την κυβέρνηση. Όπως σημειώνει ο επικεφαλής του γραφείου Παιδείας Χρίστος Χριστοφίδης, όλοι θέλουμε να ανοίξουν τα σχολεία το συντομότερο δυνατόν υπό την προϋπόθεση ωστόσο ότι αυτό θα διασφαλίσει την υγεία όλων.

Αυτούσια η ανακοίνωση

Δυστυχώς οι προχειρότητες, η απουσία συνολικού σχεδιασμού και οι ασάφειες συνεχίζονται σε σχέση με την επανέναρξη λειτουργίας των σχολείων μας, εντείνοντας τη σύγχυση, την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα ανάμεσα στους μαθητές, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και άλλους εργαζόμενους στα σχολεία μας. Το γεγονός ότι ο ίδιος ο πρόεδρος της Δημοκρατίας χρειάστηκε χτες να προβεί σε νέες διορθώσεις και διευκρινήσεις δημόσια, αλλά και ο Υπουργός Παιδείας να παραθέσει νέα διάσκεψη με νέες θέσεις αλλά και ευφάνταστες απόψεις αποδεικνύουν αυτή την πραγματικότητα. Όλοι θέλουμε να ανοίξουν τα σχολεία μας το συντομότερο δυνατό υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτό θα γίνει διασφαλίζοντας πάνω από όλα την υγεία όλων αλλά και μία ελάχιστη αποτελεσματικότητα στη λειτουργία τους.

Παραθέτουμε κάποια μόνο παραδείγματα που αποδεικνύουν την προχειρότητα αλλά δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις την ελαφρότητα των όσων εξαγγέλλονται:

- Η ιδέα όπως οι εκπαιδευτικοί παίρνουν τα παιδιά τους μαζί στο σχολείο δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα ασφάλειας τόσο για τα ίδια όσο και για το σχολείο συνολικότερα. Επίσης δημιουργεί ερωτήματα κατά πόσο αυτή η λογική θα επεκταθεί στον ευρύτερο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
- Η ιδέα για live streaming μέσα από τις τάξεις εκτός από το ότι είναι ανεφάρμοστη λόγω απουσίας της κατάλληλης υλικοτεχνικής υποδομής στα σχολεία μας, εκτός από το ότι θα χρειάζεται σκηνοθέτης στην τάξη, εγείρονται σοβαρότατα ζητήματα προσωπικών δεδομένων τόσο των παιδιών μας όσο και των εκπαιδευτικών.
- Συνεχίζει η καθυστέρηση σε σχέση με την ανακοίνωση όλων των πληροφοριών για τη διεξαγωγή όλων των παγκυπρίων εξετάσεων με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόσθετο άγχος και αβεβαιότητα σε χιλιάδες παιδιά για τα οποία αυτές οι εξετάσεις θα είναι καθοριστικές.
- Οι χτεσινές ανακοινώσεις του Υπουργού Παιδείας αφορούν ισοπεδωτικά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν ξεχωριστές οδηγίες και διευκρινίσεις για το τι θα γίνει στα νηπιαγωγεία, τι στα δημοτικά, τι στη μέση εκπαίδευση και τι στην ειδική εκπαίδευση. Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι πολύ διαφορετικά πράγματα μπορεί να ισχύσουν στο νηπιαγωγείο, σε σχέση με το λύκειο ή σε ένα ειδικό σχολείο. Υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης σε σχέση με το τι θα γίνει με τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία.
- Ενώ προγραμματίζεται η επανέναρξη των σχολείων, δύο μήνες σήμερα από το κλείσιμό τους κάποια παιδιά περιμένουν ακόμη τα tablets που υποσχέθηκε και εξήγγειλε πολλές φορές το προηγούμενο διάστημα ο Υπουργός Παιδείας.

Η μόνη μας έγνοια είναι όταν θα λειτουργήσουν τα σχολεία μας να λειτουργήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο διασφαλίζοντας την υγεία και την ασφάλεια όλων. Διασφαλίζοντας το καλύτερο μαθησιακό αποτέλεσμα για τα παιδιά μας. Θα συνεχίσουμε να επισημαίνουμε τα προβλήματα, τις αδυναμίες και τις ελλείψεις, θα συνεχίσουμε να υποβάλλουμε απόψεις και εισηγήσεις για να υλοποιηθεί ο στόχος αυτός.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Σε ποιανού τη φάρα

«Εύγε κύριε Παράσχο. Εξαίρετο άρθρο.»
Άσχετος  |  22:30

Τα παιδιά είναι η αντανάκλασή μας

«ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ… ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ Δεν επικροτώ όλα τα σημεία τα οποία χρησιμοποιεί στις εικόνες του ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης, ΒΑ, ΜΑ  |  13:25

Επενδύοντας στον φόβο, στον πόνο, στο μίσος

«Ψυχραιμία και έξυπνες κινήσεις αλλά όχι δειλία. Η εποχή του κατευνασμού με την Τουρκία τέλειωσε με ...»
Leon  |  09:39

#PoliticsBlog Πόσο μακριά μπορούμε να πάμε με τον Μακρόν;

«Oυτε στην εποχη Βενιζελου,ηρθε καποια Μεγαλη Δυναμη να πολεμησει για παρτυ μας την Οθωμανικη ...»
Γιωργος Χ  |  22:05

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση