ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Οδηγούμε σε έκδοση προπαραγωγής το νέο Nissan Micra

Την Κυριακή 10 Αυγούστου με την «Καθημερινή»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που έχει αλλάξει προσωπικότητα περισσότερες φορές κι από pop idol των ‘90s, αυτό είναι το Nissan Micra. Σε πέντε γενιές και πάνω από 40 χρόνια, πούλησε περισσότερα από έξι εκατομμύρια μονάδες, αλλάζοντας μορφή, στόχευση και χαρακτήρα. Σήμερα, στην έκτη του εκδοχή, επιστρέφει πλήρως ηλεκτρικό, και μοιάζει να ξεκινά από την αρχή — χωρίς όμως να απεμπολεί όσα προηγήθηκαν.

Το νέο Micra είναι… Renault. Και δεν το κρύβει. Βασίζεται στο Renault 5, με το οποίο μοιράζεται πλατφόρμα, γραμμή παραγωγής στο Ντουέ της Γαλλίας, διαστάσεις και τεχνολογία. Οι δύο τους μοιάζουν σε πολλά, αλλά όχι σε όλα. Εκεί που η Renault επένδυσε στη ρετρό αναβίωση, η Nissan διάλεξε ένα διαφορετικό μονοπάτι: να δώσει στο Micra δική του αισθητική ταυτότητα, εμπνευσμένη από την τρίτη γενιά με τα στρογγυλά φανάρια.

Το αποτέλεσμα είναι ένα hatchback με πιο ψηλή και συμπαγή σιλουέτα, στάνταρντ τροχούς 18 ιντσών και σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θυμίζουν «ιαπωνικό ζεν». Όπως δηλώνουν οι σχεδιαστές του, «σε σχέση με το Renault 5, μόνο το εμπρός παρμπρίζ και η οροφή είναι κοινά». Το εσωτερικό θυμίζει R5, αλλά αποφεύγει τις ρετρό αναφορές, εστιάζοντας σε καθαρές γραμμές, ποιοτικά υλικά και μια αίσθηση ωριμότητας. Η καμπίνα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις διάθεσης —Comfort, Chill και Audacious— καλύπτοντας από το διακριτικό μέχρι το εκφραστικό.

Από πλευράς κίνησης, διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός, σε δύο επίπεδα απόδοσης: 120 ίπποι με μπαταρία 40 kWh και 150 ίπποι με 52 kWh. Η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 310 και 408 χιλιομέτρων, ανάλογα με την έκδοση. Και στις δύο περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Η πρώτη επαφή με το νέο Micra έγινε στη Hill Route του Millbrook, σε μια διαδρομή με έντονες υψομετρικές διαφορές και ποικιλία στροφών. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές, και έχουν να κάνουμε με τις ζωηρές επιδόσεις, το στιβαρό πλαίσιο και τη ρύθμιση ανάρτησης που ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και τον έλεγχο. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά ακριβές, η αναγεννητική πέδηση ρυθμίζεται μέσω paddles, ενώ το φρένο είναι γραμμικό και προοδευτικό.

*Διαβάστε περισσότερα για Nissan Micra στο νέο τεύχος του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ που κυκλοφορεί την Κυριακή 10 Αυγούστου με την «Καθημερινή»

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Προσφορές: Τελευταία Ενημέρωση

X