
Kathimerini.com.cy
Αν το Model Y έθεσε τους κανόνες του παιχνιδιού στην ηλεκτροκίνηση, το BYD Sealion 7 επιχειρεί να αλλάξει τους όρους. Η Tesla έχει το πλεονέκτημα του χρόνου και της αναγνώρισης, η BYD έρχεται με την αυτοπεποίθηση του leader στην Κίνα και με ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη.
Με μήκος 4,83 μέτρα και μεταξόνιο 2,93 μ., το Sealion 7 προσφέρει αισθητά μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το Model Y. Χτίζει premium αίσθηση με υλικά καλής ποιότητας και μια συνολική αναθεώρηση της πολυτέλειας, χωρίς να χάνει τον λειτουργικό του χαρακτήρα. Την ίδια στιγμή, η περιστρεφόμενη οθόνη των 15,6 ιντσών αποκαλύπτει τη δική της εκδοχή του τεχνολογικού φετιχισμού, αυτήν τη φορά με ένα interface λιγότερο αυστηρό από του Αμερικανού ανταγωνιστή.
Η Tesla απαντά με απλότητα και ψυχρή ακρίβεια. Το Model Y δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Κινείται με μαθηματική λογική, απογυμνωμένο από κάθε περιττό βάρος. Δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Είναι ήδη το best seller παγκοσμίως και παραμένει επίκαιρο ακόμα και σήμερα, έπειτα από πέντε χρόνια παρουσίας, χάρη στο επανασχεδιασμένο εσωτερικό και τις αναβαθμίσεις που υλοποιούνται αθόρυβα.
Και τα δύο είναι τετρακίνητα, με πάνω από 500 ίππους και μπαταρίες που υπόσχονται έως και 500 χλμ. αυτονομίας. Στο δρόμο, ωστόσο, οι διαφορές είναι σαφείς: το Model Y είναι πιο νευρικό, πιο κοφτό, πιο engaging. Το Sealion 7 πιο άνετο, πιο ουδέτερο. Είναι, όμως, αυτό μειονέκτημα; Η απάντηση δεν βρίσκεται στην ευθεία ή στους χρόνους φόρτισης. Βρίσκεται στο ποιον εμπιστεύεσαι να σε πάει στο αύριο: τον θεμελιωτή της ηλεκτρικής εποχής ή τον νέο παίκτη που δεν έχει τίποτα να χάσει;
*Διαβάστε περισσότερα για τα BYD Sealion 7 και Tesla Model Y στο περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ που κυκλοφορεί την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου με την «Καθημερινή»