ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αναστασία Σιδέρη: Προτεραιότητα οι ανάγκες των καταναλωτών

Είναι Διευθύντρια επικοινωνίας της Coca Cola, Κεντρικής και Β.Ευρώπης

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΑΔΕΙΛΙΝΗ

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΙΔΕΡΗ επισημαίνει ότι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των εταιρειών είναι η συνεχής ψηφιακή επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού και προτρέπει τις γυναίκες να αξιοποιήσουν την ευελιξία των νέων τεχνολογιών, συνδυάζοντας οικογενειακή και επαγγελματική ζωή.

  • Σε ποιο βαθμό η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή μιας πολυεθνικής εταιρείας, όπως η Coca Cola, έχει επηρεάσει τις δραστηριότητες και την απόδοσή της;

Είμαστε μια εταιρεία 134 ετών και ερχόμαστε σε άμεση ανθρώπινη επαφή δύο δισ. φορές την ημέρα με όλους όσοι τιμούν ένα από τα 4.000 προϊόντα μας ανά τον κόσμο. Είμαστε σε μια φάση συνεχούς ψηφιακής αναβάθμισης σε όλα τα επίπεδα και για μας πρωταρχική σημασία είναι η ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών μας προσπαθώντας (α) να τους κατανοήσουμε ακόμη πιο βαθιά, με καλύτερη αξιοποίηση των πληροφοριών (data) – αυτών που μας επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε φυσικά και (β) να έλθουμε σε πιο προσωπική επαφή μαζί τους όσο το δυνατόν μέσα και από τα κοινωνικά και άλλα ψηφιακά δίκτυα. Η αυτοματοποίηση απαιτεί και συνεχή ψηφιακή επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού μας, πράγμα που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση. Η όλη επένδυση αποφέρει πολλαπλά οφέλη σε ταχύτητα, ευελιξία και οικονομίες κλίμακας και αύξηση μεριδίων αγοράς και κερδοφορίας.

  • Είμαστε κοντά στην εποχή που η προβολή και η αγορά προϊόντων θα γίνονται αποκλειστικά από το διαδίκτυο;

Σίγουρα το διαδίκτυο κερδίζει καθημερινά φανατικούς υποστηρικτές και παίρνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο από τη πίτα της διαφήμισης, αλλά και των πωλήσεων. Τα παραδοσιακά μέσα προβολής και ενημέρωσης, αν δεν «μεταλλαχθούν», κινδυνεύουν σύντομα να σβηστούν από τον χάρτη. Ωστόσο, πιστεύω ότι η φυσική εμπειρία της λιανικής πώλησης θα εξακολουθήσει να κερδίζει τις καρδιές αυτών που χρειάζονται την ανθρώπινη επαφή και την άμεση εμπειρία το προϊόντος που αγοράζουν. Ακόμη είναι απαραίτητη η παρουσία σε όλα τα κανάλια (οmni channel presence).

  • Στην ψηφιακή εποχή παραμένει δύσκολο να ανελιχθεί μια γυναίκα στην ηγετική πυραμίδα μιας πολυεθνικής;

Το κυρίαρχο «αφήγημα» της ηγεσίας ακόμη και σήμερα δεν είναι εύληπτο και ελκυστικό για τις γυναίκες. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι σχεδόν παντού, όσο ανεβαίνουμε στη ιεραρχία το χάσμα μεγαλώνει και το ποσοστό εκπροσώπησης γυναικών σε ανώτατο επίπεδο παραμένει μονοψήφιο. Ο τομέας της Τεχνολογίας και Πληροφορικής ανδροκρατείται ακόμη περισσότερο, με λιγότερο από 30% συμμετοχή των γυναικών στην Ευρώπη – από την εκπαίδευση μέχρι και την επαγγελματική απασχόληση. Πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έδειξε ότι οι εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες έχουν κατά 20% αυξημένη παραγωγικότητα, ενώ η απασχόληση περισσότερων γυναικών σε ψηφιακές θέσεις μπορεί να φέρει ως 9 δισ. ευρώ αύξηση στο ΑΕΠ της Ε.Ε.

Οι γυναίκες να τολμήσουν να σπάσουν τα στερεότυπα και να ξεδιπλώσουν τις ηγετικές ικανότητές τους. Να αυξήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και να αξιοποιήσουν την ευελιξία των νέων τεχνολογιών, συνδυάζοντας οικογενειακή και επαγγελματική ζωή. Έτσι θα μπορέσουν να καταλάβουν υψηλότερες και πιο δημιουργικές θέσεις, με στόχο μια πιο εύρωστη παγκόσμια οικονομία, μια καθολική ευημερία και έναν πιο ανοιχτό και ασφαλή κόσμο για όλους. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση