ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τρενάρουμε μαθητές για ένα γραπτό

Η ανάγκη για ένα σύστημα που θα «μιλάει» τη γλώσσα των νέων, το επίπεδο του γραμματισμού και η μάστιγα της παπαγαλίας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Για ακόμη μία χρονιά οι επιδόσεις στο μάθημα των Νέων Ελληνικών κινήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα (10,77 μ.ό.) προκαλώντας εκ νέου ανησυχία για το επίπεδο που κτίζεται στα σχολεία. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, αρκετές φωνές αποδίδουν την ευθύνη στο ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν, αλλά και στην ιδιαιτερότητα της κυπριακής διαλέκτου και τον βαθμό που μπορεί να επηρεάσει στην έκφραση. Το ζήτημα, όμως, φαίνεται να είναι πιο σύνθετο και να πηγάζει από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα και τη μέθοδο με την οποία καλλιεργείται η εγγραματοσύνη στα σχολεία μας.

Για τη γλωσσομάθεια, τις ελλείψεις ή όχι των μαθητών/τριών και προκειμένου να εντοπιστούν οι λόγοι για τις χαμηλές επιδόσεις στα Νέα Ελληνικά στην «Κ» μίλησαν η φιλόλογος Δόξα Ευσταθίου και η γλωσσολόγος, αναπληρώτρια καθηγήτρια Διδακτικής της Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου Έλενα Ιωαννίδου.

Διαβάστε το ρεπορτάζ του Χρίστου Μπούρη στην έντυπη έκδοση της «Κ».

Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση