ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Το φαινόμενο «The Voice» και οι άλλοι

Το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 αποδεικνύεται ως η κότα με τα χρυσά αβγά

Η φετινή τηλεοπτική σεζόν ανήκει, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, στον ΑΝΤ1, ο οποίος κατάφερε μετά από πολλά χρόνια να πάρει κεφάλι και να αφήσει πίσω τον μεγάλο του αντίπαλο το Σίγμα. Ο ΑΝΤ1 καταφέρνει τις τελευταίες εβδομάδες να ξεπερνά το 21% στο σύνολο της τηλεθέασής του, αφήνοντας αρκετά πιο πίσω το δεύτερο κανάλι Σίγμα που περιορίζεται πλέον γύρω στο 17 με 18%. Αν και από τις αρχές της σεζόν με την παρουσίαση των νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων είχε διαφανεί η δυναμική του ΑΝΤ1 έναντι των υπολοίπων κυπριακών καναλιών. Με τέσσερεις δικές του τηλεοπτικές σειρές, με το «Μπρούσκο» να κερδίζει τη μερίδα του λέοντος, ο ΑΝΤ1 έβαζε πλώρη για τη φετινή του μεγάλη επιτυχία.

Η ισχυροποίηση του προγράμματος του ΑΝΤ1 οφείλεται επίσης και στη δυναμική του εξ Ελλάδος προγράμματός του, αφού κατά τη φετινή χρονιά το αδελφό κανάλι έκλεισε πολλά χρυσά συμβόλαια, ενδυναμώνοντας τόσο το πρωινό του πρόγραμμα όσο και το βραδινό.

Μεγαλύτερη όμως προώθηση έδωσε το δημοφιλές παγκοσμίως τάλεντ σόου «The Voice» που ήρθε να αντικαταστήσει όλα όσα είχαμε δει μέχρι σήμερα. Σε μία κορεσμένη από τέτοιου τύπου προγράμματα το «The Voice» ήρθε να φέρει το κάτι διαφορετικό. Οι γυρισμένες πλάτες των κριτών, η αγωνία αν θα γυρίσουν ή όχι και να διεκδικήσουν τον συμμετέχοντα έδωσε ένα άλλο κύρος στα τέτοιου τύπου «τηλε-ταλεντοπαίχνιδα».

Η υποδοχή του «The Voice» ξεπέρασε αναμφίβολα και τις προσδοκίες των πλέον αισιόδοξων, αφού για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια βλέπουμε τηλεοπτικό πρόγραμμα που προβάλλει η κυπριακή τηλεόραση να ξεπερνά εβδομαδιαίως το 55% και τις 170.000 τηλεθεατές. Μάλιστα, να σημειώσουμε ότι το εν λόγω τηλεοπτικό προϊόν προβάλλεται στην Κύπρο με κάποια μειονεκτήματα, αφού παίζει στο νησί με μία μέρα καθυστέρηση σε σχέση με την Ελλάδα από τη μία και από την άλλη στο νησί μεταδίδεται ημέρα Σάββατο, μια μέρα που είναι δύσκολη για υψηλές τηλεθεάσεις.

Το «The Voice» έβαλε ξανά στη ζωή μας τις παρεΐστικες συγκεντρώσεις στα σπίτια τύπου… Γιουροβίζιον για σουβλάκι, πίτσα και μπύρες που θα μας κρατήσει στο σπίτι τα σαββατόβραδα για να το παρακολουθήσουμε, να κουτσομπολέψουμε και ταυτόχρονα να τουιτάρουμε. Όσο και αν πρόκειται για ακόμα ένα εν δυνάμει ριάλιτι το «The Voice» αποτελεί αυτή την στιγμή το ισχυρότερο τηλεοπτικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα που, αν μη τι άλλο, σε αυτή την εποχή που ζούμε θα μας κάνει να ξεχαστούμε και να χαμογελάσουμε.

Συγκεκριμένα το τελευταίο επεισόδιο του «The Voice» που προβλήθηκε το Σάββατο 15/2 το παρακολούθησαν 171.000 τηλεθεατές, ενώ η τηλεθέαση στο σύνολό της έφτασε στο 55,7%. Αναμφίβολα, το «The Voice» αποτελεί το εμπορικότερο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν, ενώ ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει τα live, αν και οι blind auditions ίσως προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον μας.


Εβδομάδα 03/02/2014-09/02/2014

ΑΝΤ1 21,8%

ΣΙΓΜΑ 17,2%

OTHERS 16,4%

MEGA 15,3%

ΡΙΚ1 15,3%

OTHER CY 9,5%

ΡΙΚ2 1,9%

CY PAY 1,3%

ΔΤ 1,3%


Είδαν 

171.000 The Voice ANT1 15/02 55,7% πάνω

109.000 Μπρούσκο ΑΝΤ1 10/02 28,9% κάτω

104.000 Όνειρο ήταν Mega 10/02 27,3% κάτω

85.000 La Patrona Σίγμα 16/02 25,2% πάνω

84.000 Κυπριώτικο σκετς (Ε) ΡΙΚ1 16/02 25,2% πάνω 

ΠΗΓΗ: NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT


 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Media: Τελευταία Ενημέρωση