ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Καλοκαίρι με τηλεόραση

Μουντιάλ, τηλεπαιχνίδια, εγχώρια ριάλιτι και σειρές καλοκαιριάτικα

Κάθε καλοκαίρι η κυπριακή τηλεόραση πέφτει σε λήθαργο, το τηλεοπτικό πρόγραμμα παγώνει για να ξαναβγεί το φρέσκο υλικό το φθινόπωρο ενώ οι επαναλήψεις δίνουν και παίρνουν σε όλα ανεξαιρέτως τα κανάλια της χώρας.

Τα τελευταία όπως δύο χρόνια, κυρίως το Mega προέβαινε σε κάποιες καινούργιες παραγωγές ώστε να προβάλλονται το καλοκαίρι, να αποκτούν τη δική τους δυναμική και κοινό και να εντάσσονται έπειτα δυναμικά το φθινόπωρο στο νέο πρόγραμμα του σταθμού. Το παράδειγμα του Mega φαίνεται πως αυτό το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν σχεδόν όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί της Κύπρου αποσκοπώντας πρώτα στην προσέλκυση διαφήμισης ακόμη και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Είναι γεγονός πως οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα και κατ’ επέκταση η εγχώρια τηλεοπτική βιομηχανία οδηγεί τα κανάλια σε εναλλακτικές μεθόδους εξασφάλισης εσόδων ούτως ώστε να διατηρηθούν στο τηλεοπτικό πεδίο και να επιβιώσουν. Από την άλλη όμως για τις επόμενες τέσσερεις εβδομάδες το κρατικό κανάλι θα μεταδίδει το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός στον κόσμο το οποίο θα προσελκύσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον με τις μεταδόσεις κάθε αγώνα ιδιαίτερα εκείνων της Εθνικής Ελλάδος να σημειώνουν πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Με την παραγωγή και προβολή νέων προγραμμάτων τα ιδιωτικά κανάλια κάνουν μια προσπάθεια να αντιταχθούν των αγώνων του Μουντιάλ που θα μεταδίδει το ΡΙΚ από την Πέμπτη 12 Ιουνίου. Αν και το εγχείρημα θα είναι δύσκολο εντούτοις είναι προς το συμφέρον των τηλεθεατών και αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε πως θα διαμορφωθεί ειδικά τον Ιούνιο το τηλεοπτικό μας πεδίο και τα νούμερα τηλεθέασης. Θα μπορέσει άραγε το Μουντιάλ και το ΡΙΚ να βρει ισχυρό αντίπαλο τις επόμενες εβδομάδες; Ήδη με την έλευση του καλοκαιριού και το τέλος του «The Voice» οι τηλεθεάσεις και ο αριθμός τηλεθεατών που παρακολουθεί κάθε πρόγραμμα έχει μειωθεί αισθητά, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, με τα συνδρομητικά και θεματικά κανάλια από την άλλη να αυξάνουν τα νούμερά τους τα οποία έφτασαν στο 21,9%.

Το Mega  προβάλλει το τρέιλερ του νέου του τηλεπαιχνιδιού  «The game» με τον Βαγγέλη Ευαγγέλου και την Μαρία Κοτζιά που θα μεταδίδεται καθημερινά μετά το δελτίο ειδήσεων του σταθμού και κάνει πρεμιέρα στις 29 Ιουνίου. Το Σίγμα από την άλλη κράτησε αρκετά επεισόδια της σειράς toy Alpha «Μην αρχίζεις την μουρμουρά» για τον Ιούνιο την οποία θα προβάλλει τρεις φορές την εβδομάδα στις 22:15 ενώ ο ΑΝΤ1 ετοιμάζει κυπριακό ριάλιτι μαγειρικής και προβολή επεισοδίων των ελληνικών σειρών του σταθμού. Σε αυτό το πλαίσιο έρχεται να προστεθεί και ένα από τα μικρά κανάλια της χώρας, το Plus, το οποίο ετοιμάζει ένα δικής του παραγωγής ριάλιτι σχετικό με το θέατρο που τιτλοφορείται «The big funny show» και κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 9 Ιουνίου στις 21:00.

Αναμφίβολα το τελευταίο τηλεοπτικό πρόγραμμα για πολλούς, διάφορους και διαφορετικούς λόγους θα προσελκύσει το ενδιαφέρον μας και ανυπομονούμε σαν μωρά παιδιά να το παρακολουθήσουμε. Όπως και να έχει λοιπόν αυτό το καλοκαίρι δεν θα παραπονεθούμε πως ξεμωραθήκαμε από τις επαναλήψεις αφού με λίγο μπάλα, λίγο τηλεπαιχνίδι, λίγο κυπριακό ριάλιτι, ελληνικές σειρές, συνδρομητικά μπύρες, σουβλάκι και καρπούζι θα ξεκαλοκαιριάσουμε.   

Εβδομάδα 26/05/2014-01/05/2014

OTHERS 21,9%

ΑΝΤ1 20,4%

ΣΙΓΜΑ 17%

MEGA 16%

ΡΙΚ1 11,5%

OTHER CY 9,8%

ΡΙΚ2 1,4%

ΔΤ 1,3%

CY PAY 0,6%

Είδαν

94.000 Μπρούσκο ANT1 29/05 29,2% κάτω

85.000 Αγώνας ΑΕΛ-ΑΠΟΕΛ β΄ημιχρ. ΑΝΤ1 31/05 41% σταθερό

83.000 Your Song Live Mega 01/04 30,3% πάνω

64.000 Πέτρινο ποτάμι ΡΙΚ1 27/05 18,9% κάτω 

54.000 Your face sounds familiar 2 01/06 22% πάνω 

ΠΗΓΗ: NIELSEN AUDIENCE MEASUREMENT

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Media: Τελευταία Ενημέρωση