ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Το Mega πέρασε στην επίθεση

Πόλεμο φαίνεται πως έχει ξεκινήσει φέτος το κανάλι του Αρχάγγελου, ανοίγοντας πολλά μέτωπα

Η AGB Nielsen μας αφήνει χωρίς μετρήσεις αυτήν και τις επόμενες εβδομάδες, όπως ακριβώς κάθε Αύγουστο, που οι τηλεθεάσεις είναι πολύ χαμηλές, ένεκα των διακοπών. Με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής περιόδου στις αρχές Σεπτεμβρίου που οι ρυθμοί θα ανέβουν και πάλι η AGB Nielsen θα επανέλθει με τις μετρήσεις της, οι οποίες φέτος θα έχουν για πολλούς τεράστια σημασία.

Το μεγάλο στοίχημα φέτος παίζεται στο Mega, το οποίο σήκωσε από πολύ νωρίς μανίκια για τη νέα τηλεοπτική χρονιά με τα τρέιλέρ του για τα καινούργια προγράμματα να προβάλλονται από τις αρχές του καλοκαιριού. Παράλληλα, όμως, παρατηρείται μία επιθετική συμπεριφορά από πλευράς του καναλιού, το οποίο από τη μία απέκτησε αντίπαλο δέος στα γυναικεία καλλιστεία που διοργανώνει και από την άλλη βρίσκεται στα δικαστήρια σχετικά με τη νέα του σατιρική εκπομπή «Πατάτε τους».

Γιατί όμως το Mega, το οποίο όλα αυτά τα χρόνια ήταν ένα μετριοπαθές κανάλι και ο τρίτος πόλος μετά το Σίγμα και τον ΑΝΤ1 προβαίνει σε αυτή την επιθετική πολιτική. Ανάμεσα στις φήμες που κυκλοφορούν περί διακοπής της συνεργασίας του με το Mega Ελλάδος και τη μετονομασία του σε The One αλλά και στην αύξηση της εγχώριας παραγωγής που συνεπάγεται τεράστιες δαπάνες είναι λογικό να δημιουργείται νευρικότητα στο κανάλι.

Οι μεγάλες δαπάνες χρειάζονται διαφήμιση για να γίνει απόσβεση και η διαφήμιση θα έρθει μόνο με υψηλές τηλεθέασης, άρα η μόνη λύση είναι η πρόκληση, η δημιουργία ενδιαφέροντος και κατ’ επέκταση η αύξηση της τηλεθέασης. Αν και το Mega την τελευταία πενταετία κατέφερε να κερδίσει μεγάλο κομμάτι από την πίτα της τηλεθέασης, εντούτοις δεν κατάφερε να σταθεροποιηθεί στις υψηλές τηλεθεάσεις παρά τη στροφή τους στις εγχώριες παραγωγές.

Γυναικεία Vs Αντρικά καλλιστεία

Η οικονομική κρίση που έπληξε την Κύπρο είχε τον ανάλογο αντίκτυπο και στην εγχώρια τηλεοπτική βιομηχανία. Έτσι, το Σίγμα, σταμάτησε να διοργανώνει τα καλλιστεία τα οποία παραδοσιακά περιελάμβανε στο πρόγραμμά του με αποτέλεσμα το Mega να πάρει την απόφαση όχι μόνο να τα αναλάβει να κτίσει γύρω από αυτά ένα ολόκληρο ριάλιτι μέσα από το οποίο θα προέκυπταν οι νικήτριες Σταρ και Μις Κύπρος με το όνομα «Feel Fantastic».

Η προσπάθεια αυτή του καναλιού αγκαλιάστηκε από το κοινό και τις Κυριακές που προβαλλόταν τα νούμερα τηλεθέασης εκτοξεύονταν, όπως ακριβώς και τα τιτιβίσματα στο Twitter, αφού το πρόγραμμα προκαλούσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους φίλους των social media που σχολίαζαν τα πάντα από κάθε εκπομπή με χιούμορ και αιχμηρές ατάκες. Η φετινή απόφαση του Σίγμα, το όποιο, αν και έχασε τα γυναικεία καλλιστεία, πήρε την έξυπνη απόφαση να διοργανώσει τα αντρικά φάνηκε πως θορύβησε το Mega. Έτσι, το κανάλι, βγήκε στην επίθεση με ένα πρώτο τρέιλερ που λίγο ή πολύ έριχνε την μπάλα στο Σίγμα το οποίο ακόμα δεν απάντησε με κάποιο τιζεράκι για το νέο του πρότζεκτ. Έχοντας το ισχυρότερό του χαρτί στην παρουσίαση, τη Χριστιάνα Αριστοτέλους, το Mega επιδιώκει πως με τα φετινά καλλιστεία που δεν θα λέγονται πια «Feel Fantastic» θα κτυπήσει ψηλά νούμερα.

Μία εντυπωσιακή Χριστιάνα Αριστοτέλους εμφανίζεται ανάμεσα σε δεκάδες ημίγυμνους άντρες μοντέλα και με σαφή υπαινιγμό λέει στο τρέιλερ την ατάκα δηλητήριο, σφάζοντας με το βαμβάκι το Σίγμα: «Η ομορφιά είναι γυναικεία υπόθεση». Αυτό και μόνο σημαίνει πόλεμο με τη μάχη να δίδεται τον αργά το φθινόπωρο, μιας και οι δύο εκπομπές αναμένεται να βγουν τον Νοέμβριο, χωρίς όμως να προβάλλονται απέναντι, αφού το Σίγμα προγραμματίζει τα αντρικά του καλλιστεία για Σαββατόβραδο.

«Πατάτες» εναντίον «Πατάτε τους»

Η μεγαλύτερη όμως διαμάχη του Mega έρχεται μέσα από τη νέα του σατιρική εκπομπή «Πατάτε τους», η οποία ουσιαστικά φαίνεται πως είναι μία παραφυάδα της εκπομπής του ΡΙΚ «Πατάτες Αντιναχτές». Οι πρώην συνεργάτες από τις «Πατάτες» με επικεφαλής τον πρώην παραγωγό τους Νικόλα Κουμίδη πήραν την απόφαση να αποχωρήσουν από το ΡΙΚ και να συνεχίσουν στο Mega χωρίς αυτό να είναι καθόλου μεμπτό.

Εκείνο όμως που προκαλεί ερωτήματα δεν είναι το δικαίωμά τους να φύγουν από το ΡΙΚ, κάνοντας κάτι καινούργιο αλλά πρώτον διατηρούν μία επιθετική στάση κατά του ΡΙΚ και των «Πατατών» και κατά δεύτερον έδωσαν ένα όνομα στη νέα εκπομπή, συνήχηση του προηγούμενου με σαφές επιθετικό πρόσημο, χρησιμοποιώντας χαρακτήρες, οι οποίοι δημιουργήθηκαν στο ΡΙΚ.

Θεμιτή η αποχώρηση από ένα κανάλι. Γιατί όμως να συνεχίσει ένας παραγωγός το κόνσεπτ από το οποίο αποχώρησε σε ένα άλλο κανάλι, αντιγράφοντάς το ουσιαστικά με τρόπο που φαίνεται ανήθικος στα μάτια του τηλεθεατή με τρόπο επιθετικό μέσα από διάφορα τρέιλερ. Η μάχη ξεκίνησε με τα πρώτα τρέιλερ του νέου εγχειρήματος του Mega, το οποίο μας έκανε να αντιληφθούμε πως μεταξύ των πρώην συνεργατών υπάρχει κόντρα. Αν και η πλευρά του ΡΙΚ αρνείται οποιαδήποτε διαφωνία εντούτοις οι απέναντι προκαλούν με τα διάφορα τιζεράκια. Η υπόθεση οδηγήθηκε στα δικαστήρια με το ΡΙΚ να απαιτεί αλλαγή του ονόματος της εκπομπής και διακοπή της χρήσης των χαρακτήρων που δημιουργήθηκαν στις «Πατάτες» και θεωρούνται πνευματική του ιδιοκτησία.

Παρά το δικαστικό διάταγμα το Mega συνεχίζει να προβάλλει τα συγκεκριμένα τρέιλερ με τους συντελεστές του «Πατάτες τους» να διαμηνύουν πως θα βγουν κανονικά στον αέρα με αυτό το κόνσεπτ στις 14 Σεπτεμβρίου. Η λύση βέβαια θα δοθεί από το δικαστήριο και θα πρέπει να γίνει σεβαστή από τις δύο πλευρές.

 

Media: Τελευταία Ενημέρωση