ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η επιστροφή της ειλικρίνειας στις διαφημιστικές καμπάνιες

Από την υπερπαραγωγή στη διαφάνεια: Γιατί οι διαφημίσεις γίνονται ξανά ρετρό;

Must Weekend

Για χρόνια, οι διαφημίσεις βασίζονταν σε φαντασμαγορικά concept, σκηνοθεσίες blockbuster και πρόσωπα που φώτιζαν εξώφυλλα. Όμως κάτι αλλάζει — και δεν είναι απλώς τάση, είναι μετατόπιση. Στον κόσμο του marketing, η μόδα γυρνά ξανά στο παλιό καλό καιρό. Οι διαφημίσεις παίρνουν μια πιο ρετρό μορφή: έναν τόνο άμεσο, ειλικρινή και ξεκάθαρο, σαν να βγήκαν από τη δεκαετία του ’80, αλλά με αισθητική 2025.

Διαβάστε περισσότερα στο wknd by must

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Must Weekend

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση