ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Οι διάλογοι του σταθμάρχη Λάρισας πριν και μετά το δυστύχημα

Η επικοινωνία με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας από την Αθήνα τρία λεπτά μετά το δυστύχημα

Kathimerini.gr

Νέες συνομιλίες από τη βραδιά του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη έρχονται στη δημοσιότητα. Πρόκειται για διαλόγους ανάμεσα στον σταθμάρχη Λάρισας και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων, καθώς και ανάμεσα στον μοιραίο σταθμάρχη και τον ρυθμιστή κυκλοφορίας από την Αθήνα, τους οποίους φέρνει στο φως το «Πρώτο Θέμα».

Η πρώτη συνομιλία – ανάμεσα στον σταθμάρχη Λάρισας και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων – γίνεται λίγα λεπτά πριν την ολέθρια σύγκρουση και στη διάρκεια της, ο σταθμάρχης ενημερώνει πως «διώχνει το 62» – δηλαδή την επιβατική αμαξοστοιχία IC 62.

Η δεύτερη συνομιλία – ανάμεσα στον σταθμάρχη Λάρισας και τον ρυθμιστή κυκλοφορίας από την Αθήνα – πραγματοποιείται στα 23:24, ελάχιστα μόλις λεπτά από τη στιγμή του δυστυχήματος. Εκεί ο ρυθμιστής κυκλοφορίας ενημερώνει τον σταθμάρχη Λάρισας ότι παρατηρείται πρόβλημα στο δίκτυο ηλεκτροδότησης των τρένων. Τρία λεπτά αργότερα, οι δύο τους ξανασυνομιλούν για το ίδιο πρόβλημα χωρίς να γνωρίζουν τι έχει συμβεί στα Τέμπη.

Στις 23:41, οπότε και καταγράφεται η επόμενη συνομιλία τους, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας γνωρίζει ότι υπάρχει σύγκρουση και ρωτά τον σταθμάρχη «από πού έδιωξε το 62», με τον σταθμάρχη να απαντά πως το το έστειλε «στην άνοδο». Όταν ο ρυθμιστής του μεταφέρει την πληροφορία ότι έχει υπάρξει σύγκρουση με εμπορικό τρένο, ο σταθμάρχης αναφωνεί «Αμάν».

Στις 23.47, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας επικοινωνεί εκ νέου με τον σταθμάρχη Λάρισας, ενημερώνοντας τον για το σημείο του δυστυχήματος, ενώ τον ξαναρωτάει για τα κλειδιά, με τον σταθμάρχη να του λέει πως είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα.

Ακολουθεί ο διάλογος τους

Σταθμάρχης Αθήνας: Στον Ευαγγελισμό είναι, λένε. Τι έχει γίνει;
Σταθμάρχης Λάρισας: Πρέπει να έγινε τράκα
Σταθμάρχης Αθήνας: Τι τράκα; Με ποιον;
Σταθμάρχης Λάρισας: Δεν ξέρω. Παντελή;
Σταθμάρχης Αθήνας: Ναι;
Σταθμάρχης Λάρισας: Από δω έφυγε στη γραμμή ανόδου. Τι έγινε, πως και τι με τα κλειδιά σήμερα, δεν ξέρω τι γίνεται. Οπως έγινε και με το 2597. Τώρα τι έγινε, πως πήγαν εκεί πέρα αυτοί, δεν ξέρω. Οτι και να σου πω, θα σου πω ψέματα.
Σταθμάρχης Αθήνας: Εσύ από την ανόδου δεν το έδιωξες;
Σταθμάρχης Λάρισας: Από άνοδο. Από άνοδο την έδιωξα από εδώ πέρα. Τώρα πως γύρισαν τα κλειδιά αυτά…Πώς γύρισαν τα κλειδιά και μπήκε στη κάθοδο;
Σταθμάρχης Αθήνας: Έχει γίνει τράμπα με το εμπορικό;
Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι
Σταθμάρχης Αθήνας: Σίγουρο είναι αυτό;
Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι
Σταθμάρχης Αθήνας: Έγινε

Στις 23.57, ο ρυθμιστής επιμένει και ρωτά ξανά τον σταθμάρχη αν έδιωξε σωστά το τρένο με τον σταθμάρχη Λάρισας να επαναλμβάνει πως αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα κλειδιά.

Στις 00:06, υπάρχει νέα επικοινωνία του σταθμάρχη Λάρισας με τη σταθμάρχη Νέων Πόρων:
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Βασίλη τι έχει συμβεί;
Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε τράκα
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι, πως έγινε τράκα;
Σταθμάρχης Λάρισας: Δε ξέρω, ότι και να σου πω Ελένη, θα σου πω ψέματα…Τώρα πως έγινε και μπήκε στην κάθοδο αυτό το τρένο…Δεν ξέρω. Κλείσε.
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Εντάξει

Στις 00:21, ρυθμιστής και σταθμάρχης Λάρισας έχουν νέα επικοινωνία. Ο πρώτος ρωτά για ακόμη μια φορά αν «έδιωξε σωστά το τρένο» με τον σταθμάρχη να απαντά καταφατικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Νέα υπηρεσία για το οργανωμένο έγκλημα, με ενισχυμένες αρμοδιότητες ώστε να ακολουθεί τα ίχνη του χρήματος
 |  ΕΛΛΑΔΑ