ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ποιο είναι το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»

Tα χαρακτηριστικά του ναρκοθηρευτικού «Καλλιστώ», το οποίο συγκρούστηκε με εμπορικό πλοίο έξω από το λιμάνι του Πειραιά

Kathimerini.gr

Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ», το οποίο συγκρούστηκε με εμπορικό πλοίο έξω από το λιμάνι του Πειραιά, αποτελεί το ένα από τα 12 του τύπου HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Vosper Thornycroft στο Πόρτσμουθ τηςΑγγλίας. Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή. Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMS Berkeley και χαρακτηριστικά Μ – 40.

Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το eλληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον πλωτάρχη Ρ. Σ. Σαλβέτα ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, όπου και κατέπλευσε την 11η Απριλίου 2001. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).

Χαρακτηριστικά:

Διαστάσεις: 57/10/3,4 μέτρα
Εκτόπισμα: 750 τόν.
Πρόωση: 2 MTU 8V 396 74K 1080HP (805KW)Diesel βοηθητική 1 MTU8V396 74K765HP(570KW),2 έλικες, 1 προωθητής πρώρας (bow thruster) Ηλεκτρομηχανές 3 MTU6R183 TE52 200KW
Ταχύτητα: 15 κόμβοι
Πλήρωμα: 45
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 30mm, 2 πολυβόλa 7,62χιλ.
Συστήματα Εντοπισμού ναρκών: 2 υποβρύχια τηλεκατευθυνόμενα οχήματα PAP 104/105, και 2 υποβρύχια οχήματα PLUTOPLUSΣυστήματα Μηχανικής Ναρκαλιείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Νέα υπηρεσία για το οργανωμένο έγκλημα, με ενισχυμένες αρμοδιότητες ώστε να ακολουθεί τα ίχνη του χρήματος
 |  ΕΛΛΑΔΑ