ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τέμπη: Υπήρχαν οι λέξεις «άνοδος-κάθοδος», μα κανείς δεν τις είπε

Όσα ανέφερε ο πρώην δ/ντής ασφάλειας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Χρήστος Ρετσινάς

Kathimerini.gr

Στην ολιγωρία και τις αμέλειες από διάφορες πλευρές που οδήγησαν στο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών αναφέρθηκε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλειας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν δύο λέξεις – κλειδιά “κανονικά και άνοδος”, “αντίθετα και κάθοδος”. Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας» τόνισε, μεταξύ άλλων, σχολιάζοντας τους ηχογραφημένους διαλόγους το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Αναφερόμενος στο κλίμα χαλαρότητας που διαφαίνεται στους διαλόγους, σημείωσε πως «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών. Όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται» τόνισε.

Ο ίδιος επισήμανε πως «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο», σχολιάζοντας το γεγονός ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής.

Ερωτηθείς για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη, ο κ. Ρετσινάς υποστήριξε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί». Ο ίδιος, μάλιστα, αποκάλυψε πως «δέχομαι επιθέσεις επειδή μιλάω για τις δικλείδες ασφαλείας που αφαίρεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Ελλάδα  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση