ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

«Αν κάποιος σκοτώνει το X, αυτός είναι ο Μασκ»

Το κρεσέντο βωμολοχίας του Μασκ απομακρύνει κι άλλες εταιρείες από το Χ, βάζοντας σε περιπέτειες τη δημοφιλή πλατφόρμα

Kathimerini.gr

Ο Ελον Μασκ είναι ιδιοκτήτης του Χ (πρώην Twitter) και ένας από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο. Απ′ όταν δε απέκτησε τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η ελευθεροστομία του έφτασε σε νέα ύψη. Το ίδιο συνέβη ίσως και στα νεύρα του, όπως φάνηκε σε εκδήλωση των New York Times, όπου άρχισε να βρίζει ανάρμοστα εταιρείες-κολοσσούς που απέσυραν τις διαφημίσεις τους λόγω ενός αντισημιτικού σχολίου του Μασκ.

Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται αναλυτές, τα μαντάτα είναι μαύρα για τον ιδιοκτήτη της Tesla, καθώς μετά τις Walt Disney και Warner Bros. Discovery (WBD) και άλλες εταιρείες αναμένεται να αναστείλουν τα διαφημιστικά τους πακέτα, καταφέροντας έτσι ένα ισχυρό πλήγμα στο Χ.

Ο Μασκ ναι μεν ζήτησε συγγνώμη για την αντισημιτική ανάρτησή του στην εκδήλωση της Τετάρτης, όμως, εξαπέλυσε ένα κρεσέντο βωμολοχίας κατά όσων απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το X. Ο ίδιος αναφέρθηκε σε ένα εκτεταμένο μποϊκοτάζ από τους διαφημιζόμενους, που θα μπορούσε να χρεοκοπήσει το πρώην Twitter. Κι αν αυτό συμβεί, ο Μασκ θεωρεί ότι η πιθανή κατάρρευση θα πρέπει να αποδοθεί στις εταιρείες.

Από την πλευρά της, ωστόσο, η αναλύτρια του Insider Intelligence, Τζασμίν Ενμπέργκ, είπε: «Αν κάποιος σκοτώνει το X, είναι ο ίδιος Eλον Μασκ – όχι οι διαφημιζόμενοι». «Εάν το X καταρρεύσει, μια αυτοψία θα αποκάλυπτε μια σειρά από αποφάσεις της πλατφόρμας, περικοπές προσωπικού, tweets και ανταγωνιστικά σχόλια από τον Μασκ που έδιωξαν την κύρια πηγή εσόδων του X», πρόσθεσε.

Η εταιρεία έχει δεχθεί πυρά για τον πλημμελή έλεγχο που εφαρμόζει όσον αφορά στο περιεχόμενο, ειδικά από εταιρείες που δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο.

Οι διαφημιστικές δαπάνες στο X στις Ηνωμένες Πολιτείες –από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους– μειώθηκαν κατά 64%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Guideline, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα διαφημιστικών δαπανών από μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες.

«Πιστεύουμε ότι υπάρχει κίνδυνος περισσότερες εταιρείες να σταματήσουν να διαφημίζονται στο X, τουλάχιστον σε βραχυπρόθεσμη βάση», δήλωσε ο Τομ Φορτ, αναλυτής της Davidson & Co.

«Μπορούμε να πούμε ότι αυτή η εξέλιξη μετατρέπει σε πιο σημαντικές τις προσπάθειες της εταιρείας για προσέλκυση συνδρομητών και δυνητικά σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της να προέρχεται από συνδρομές», συμπλήρωσε.

Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά περίπου 19% από τότε που ο Μασκ εξαγόρασε το Twitter πέρυσι, σύμφωνα με την Data.ai.

Οι εταιρείες-κολοσσοί Apple, IBM, Sony, Disney, Comcast, μαζί με τις NBC Universal και Paramount αντιπροσώπευαν το 7% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης των ΗΠΑ στο X έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με τα δεδομένα του Sensor Tower. H εν λόγω εταιρεία σημειώνει ότι εάν περισσότερες μεγάλες εταιρείες αποχωρήσουν, η πλατφόρμα θα πρέπει να εξαρτάται περισσότερο από μικρότερους διαφημιστές για να ενισχύσει τα έσοδά της.

 

Με πληροφορίες από το Reuters

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση