ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Cupra Tavascan: Παγκόσμια παρουσίαση του ηλεκτρικού SUV

Στο Βερολίνο σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, η Cupra παρουσίασε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV coupe στη γκάμα της.

Kathimerini.gr

Άρης Γαλανόπουλος

Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση στο Βερολίνο, η Cupra αποκάλυψε το Tavascan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV coupe στη γκάμα της.

To Cupra Tacascan συνδυάζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα η οποία θα μεταφερθεί και στις μελλοντικές προτάσεις της φίρμας. Εχει μήκος 4,644 μέτρα, μεταξόνιο 2,766 μ., πλάτος 1,861 μ. και ύψος 1,597 μ.

Μπροστά βρίσκεται το φωτιζόμενο λογότυπο της CUPRA – ένα από τα πρώτα μοντέλα παραγωγής που φωτίζει το λογότυπό του στην Ευρώπη – το οποίο συνδυάζεται αρμονικά με τα τριγωνικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα αλλά και με τις βαθιές ανάγλυφες επιφάνειες του καπό.

Η ανάπτυξη του Tavascan έγινε πάνω στην πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων MEB του Volkswagen Group και είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ιπποδύναμης. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση VZ των 250 kW (340 HP), με την ισχύ να μεταφέρεται στην άσφαλτο χρησιμοποιώντας ένα σύστημα τετρακίνησης που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα (80 kW και 134 Nm ροπή) και άλλον έναν στον πίσω (210 kW και 545 Nm ροπή).

Από στάση, το Cupra Tavascan VZ μπορεί να φτάσει τα 50 km/h σε μόλις 2,4 sec. ενώ τα 100 km/h έρχονται σε μόλις 5,6 sec.

Υπάρχει επίσης η έκδοση Endurance με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που μεταφέρει τη δύναμη (210 kW-286 HP και 545 Nm ροπής) στους αντίστοιχους τροχούς.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κοινή και στις δύο εκδόσεις και έχει ενεργειακή χωρητικότητα 77 kWh. Πρόκειται για ένα σύστημα τοποθετημένο μέσα σε δομή αλουμινίου που αποτελεί μέρος του αμαξώματος, αυξάνοντας την ακαμψία και διατηρώντας το βάρος σε χαμηλά επίπεδα και κεντρικά.

Στην έκδοση Endurance η αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής φτάνει τα 550 km, ενώ στην πιο δυνατή VZ τα 520 km (WLTP).

Το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της σειράς CUPRA, μετά το Born, μπορεί να προσθέσει επιπλέον 100 km αυτονομίας σε μόλις 7 λεπτά.

Και όταν η στάθμη της μπαταρίας πέσει στο 10%, μπορεί να αναπληρωθεί στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα χρησιμοποιώντας ένα σημείο φόρτισης τουλάχιστον 135 kW.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση