ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα

Δελτίο Τύπου

Το Lexus ES αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας από το λανσάρισμα της μάρκας το 1989, ξεχωρίζοντας για την ποιότητα κύλισης, την άνεση και τον premium χαρακτήρα. Σε αυτό το τρίπτυχο βασίζεται και η νέα γενιά του μοντέλου, η οποία παράλληλα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας, ενώ διατίθεται αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η νέα γενιά του πολυτελούς σεντάν υιοθετεί το μοτίβο “Clean Tech x Elegance”, μια μινιμαλιστική και ταυτόχρονα κομψή προσέγγιση που προάγει το όραμα της Lexus για τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά οχήματα. Το ρύγχος είναι χαμηλά τοποθετημένο και τα εμπρός φωτιστικά σώματα συνθέτουν μια διπλή υπογραφή σε σχήμα «L». Η πλαϊνή όψη είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένη και αποπνέει μια αίσθηση σταθερότητας, ενώ το πίσω μέρος έχει ως πρωταγωνιστή μια ενιαία φωτεινή λωρίδα που ενσωματώνεται αρμονικά με το φωτιζόμενο λογότυπο Lexus.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία “Clean Tech x Elegance” απαντάται και στο εσωτερικό, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός λιτού και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένου χώρου. Το επάνω τμήμα του ταμπλό είναι ανοιχτό, δίνοντας έμφαση στην ορατότητα του οδηγού, ο πίνακας οργάνων αποτυπώνεται σε μια ασύμμετρη ψηφιακή διάταξη 12,3’’ και η ποιότητα των υλικών έχει αναβαθμιστεί με την προσθήκη λεπτομερειών που διαθέτουν μαλακή υφή τύπου δέρματος και δυναμικά εφέ φωτισμού. Για τους πίσω επιβάτες διατίθενται προαιρετικά ανακλινόμενα καθίσματα και το κάθισμα πίσω από τον συνοδηγό προσφέρεται και με υποπόδιο τύπου “ottoman”. Παράλληλα, η οθόνη των 14” για το σύστημα πολυμέσων είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας.

Επιπλέον, το Lexus ES έχει υποβληθεί σε εκτενείς επεμβάσεις (όπως η βελτιωμένη στεγανοποίηση των θυρών) για τη μείωση των θορύβων, ενώ για πρώτη φορά ενσωματώνει διακόπτες τύπου “Hidden Tech”, οι οποίοι βρίσκονται «κρυμμένοι» κάτω από το ταμπλό και ενεργοποιούνται μόνο με την εκκίνηση του κινητήρα.

Η νέα γενιά του μοντέλου θα διατίθεται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρική ή full hybrid, υπηρετώντας τη στρατηγική της Lexus για επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας μέσω πολλαπλών τεχνολογικών λύσεων. Η υβριδική έκδοση ES 300h διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με ισχύ 201 PS, ενώ υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε κίνηση στους εμπρός ή τέσσερις τροχούς. Οι ηλεκτρικές εκδόσεις είναι δύο, η προσθιοκίνητη ES 350e με απόδοση 224 PS και η τετρακίνητη ES 500e με 343 PS, η οποία επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και επωφελείται από το σύστημα τετρακίνησης DIRECT4 που προσφέρει συνεχή προσαρμογή της κατανομής της ροπής στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις ανάγκες. Αμφότερες οι εκδόσεις ενσωματώνουν μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 530 χλμ., ενώ για τη φόρτιση έως το 80% απαιτούνται περίπου 30 λεπτά.

Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 165 χλστ., στον πίσω άξονα ενσωματώνεται για πρώτη φορά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

Το νέο Lexus ES επωφελείται και από την αναβάθμιση των τεχνολογιών ασφαλείας Lexus Safety System +, όντας εξοπλισμένο μεταξύ άλλων με Adaptive Cruise Control που πλέον υποστηρίζει επιβράδυνση κατά την προσέγγιση σε πινακίδες STOP, διόδια κ.ο.κ., ένα βελτιστοποιημένο Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης και για πρώτη φορά με Driver Monitor System.

www.lexus.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση