ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πώς η τεχνολογία εκτόξευσε το περιεχόμενο της Formula 1

Ο Stuart Morrison, Διευθυντής Επικοινωνίας της Haas της Formula 1 μίλησε στη σκηνή του Digital Agenda Cyprus Summit για την εντυπωσιακή ανάδυση του σπορ μέσα στα χρόνια

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ο Stuart Morrison, Διευθυντής Επικοινωνίας της ομάδας Haas και ένας από τους βασικούς συντελεστές της μεταμόρφωσης της Formula 1 σε ένα παγκόσμιο ψυχαγωγικό φαινόμενο, βρέθηκε στη σκηνή του Digital Agenda Cyprus Summit 2025 μίλησε για την εντυπωσιακή ανάδυση του σπορ τα τελευταία χρόνια.

Ο Morrison που βρίσκεται εδώ και δέκα χρόνια πλέον στη Haas έχοντας ζήσει πάνω από 200 Grand Prix στην καριέρα του ξεδίπλωσε στη σκηνή το πάθος του για την επικοινωνία. Πρόκειται για το πρόσωπο που έχει επαφές με όλο τον οργανισμό της Haas από τους πιλότους της ομάδας μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο του τμήματος μάρκετινγκ. Αν και η Haas δεν είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες του σπορ βρίσκει τον τρόπο να είναι ανταγωνιστική προσπαθώντας να εντοπίσει τα στοιχεία εκείνα που της ταιριάζουν έτσι ώστε να απευθύνεται στο σωστό κοινό. «Δουλειά μου είναι να εμπνέω τους ανθρώπους που μιλούν, να τους δίνω την ενέργεια και το πλαίσιο για να περάσουν το μήνυμα», ανέφερε ο ίδιος.

Η μεγάλη αλλαγή στη Formula 1 ήρθε όταν η Liberty Media μπήκε στο παιχνίδι το 2017 και έφερε μεγάλες αλλαγές και διαφάνεια στις διαδικασίες. Όπως ανέφερε ο Morrison δόθηκαν οι άδειες για να βγάζουν βίντεο τα μονοθέσιά τους και από τη μία μέρα στην άλλη, γέμισαν τα grid με βίντεο και φωτογράφους. Η Liberty Media ζητούσε την εστίαση στην τεχνολογία κάτι που ένταξε το δράμα και τα συναισθήματα στην εμπειρία του κοινού. Η μεγάλη ανάπτυξη της Formula 1 και το νέο κοινό που προσέγγισε το άθλημα παρουσιάστηκε αναλυτικά στα στοιχεία που έδειξε επί σκηνής ο Morrison. Συγκεκριμένα, στους πρώτους 12 αγώνες της φετινής σεζόν το γυναικείο, αλλά και νεανικό κοινό ήρθε ακόμα πιο κοντά στο άθλημα, καθώς από 3,5 εκατομμύρια θεατών που είδαν τους αγώνες 36% ήταν γυναίκες και 44% ήταν άτομα κάτω των 35 ετών.

«Netflix effect»

Εκτός συζήτησης δεν θα μπορούσε να μείνει και η σειρά του Netflix «Drive to Survive» με τον Morrison να περιγράφει πως ο ίδιος χειρίστηκε την παρουσίαση της ομάδας σε αυτή τη σειρά. Αξίζει να αναφερθεί πως η ομάδα άνοιξε την πόρτα διάπλατα στην παραγωγή του «Netflix» λέγοντας «ναι» σε ότι ζητούσε. Πρακτική η οποία νέο κοινό και ανέδειξε προσωπικότητες όπως ο Guenther Steiner, ο πρώην team principal της ομάδας.

Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση επί σκηνής για το πως η Formula 1 μετατράπηκε σε ένα mainstream σπορ. Τη συζήτηση συντόνισε ο ιδρυτής του Digital Agenda, κ. Δημήτρης Λοττίδης και συμμετείχαν σε αυτήν πέραν από τον Morrison, οι καθηγητές Pieris Chourides και Dr Waldemar Pfoertsch. Ο κ. Chourides τόνισε πως η επικοινωνία των νέων media πρέπει να ακολουθεί τις ανάγκες τους κόσμου και της αγοράς και πρέπει αμέσως να ανανεώνεται με ταχύτητα αυτό είναι το μήνυμα. «Ότι συμβαίνει έρχεται έξω στη σωστή ώρα και στο σωστό κοινό», ανέφερε.

Ο κ. Pfoertsch εξήρε την πρωτοβουλία της Liberty Media στη Formula 1 υπογραμμίζοντας πως το μέλλον οδηγείται από εμπιστοσύνη και αλήθεια. «Ήταν αναγκαία η αλλαγή στην επικοινωνία και αυτή την αλλαγή την είδαν στην Formula 1», τόνισε.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Geek: Τελευταία Ενημέρωση