ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πόσο diverse είναι η Adidas;

H Adidas εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Είναι πλέον δεδομένο πως οι μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου προσπαθούν διακαώς να προβάλουν έναν πιο diverse χαρακτήρα, και μ' αυτό τον όρο εννοούμε την ποικιλομορφία στις καμπάνιες τους. Ο κόσμος δεν είναι μόνο οι λευκοί, κι αυτό δυστυχώς δεν είναι κατανοητό από όλα τα μεγάλα brands. H Adidas, ωστόσο, εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες, από μια γκάμα αποχρώσεων δέρματος, όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι το δεδομένο σε τέτοιες περιπτώσεις.

Για παράδειγμα η καμπάνια των Adidas Originals, που έγινε σε συνεργασία με τον Pharrell Williams, παρουσιάστηκε από άντρες και γυναίκες που εκπροσωπούσαν καθημερινούς ανθρώπους, που ξεπερνούσαν τα στερεότυπα του ''μοντέλου'', με διάφορους σωματότυπους, από διάφορες ηλικίες, που έχουν διαφορετικά στυλ ο καθένας. Αυτό όμως ήταν και το κόνσεπτ της πολύχρωμης συλλογής. Αν πάμε όμως και πιο πίσω, στο 2016, όταν η Adidas λάνσαρε τη συλλογή της με το Urban Outfitters, στην καμπάνια πόζαραν οι ''Ήρωες του Instagram'', με Ασιάτες, μαύρους και λευκούς, άντρες και γυναίκες, με διάφορα στυλ.

Είναι επίσης σύμμαχος του Pride, και το έβγαλε προς τα έξω με την limited #LoveUnites συλλογή το 2019, βάζοντας στο προσκήνιο έξι influencers με διάφορες σεξουαλικές ταυτότητες (π.χ. την drag queen Flawless Shade, τον ράπερ The Last Artful Dodgr, τον ποδοσφαιριστή Taylor Smith κ.ά.).

Ο Asif Sadiq, επικεφαλής του Παγκόσμιου Τμήματος Ετερογένειας και Ενσωμάτωσης της Adidas, θα δώσει το ''παρών'' του στο Digital Agenda Summit 2020. Ο Asif είναι βασικός παράγοντας στην υλοποίηση δραστηριοτήτων και προγραμμάτων Ετερογένειας και Ενσωμάτωσης (D&I), καθώς και στη διασύνδεση ενδιαφερόμενων μερών σε εταιρείες, ως προς την οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων. Πρόκειται για ένα πολυβραβευμένο ειδήμονα στους τομείς της ετερογένειας και ενσωμάτωσης, με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στην επίτευξη επιχειρησιακών και στρατηγικών στόχων. Κατέχει ηγετικό ρόλο σε παγκόσμιο επίπεδο, ως ένας ένθερμος και εμψυχωτικός κύριος ομιλητής, με την ικανότητα να δημιουργεί ένα περιβάλλον ενσωμάτωσης και ενδυνάμωσης για όλους. Παράλληλα είναι συγγραφέας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.digitalagendacy.com

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση