ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Το προσωπικό του Michael Kors πρωταγωνιστούν στη νέα του καμπάνια

Κάθε χρόνο ο Michael Kors ρίχνει τα φώτα στην καμπάνια Watch Hunger Stop

Newsroom K

Κάθε χρόνο ο Michael Kors ρίχνει τα φώτα στην καμπάνια Watch Hunger Stop και το 2020 δεν αποτελεί εξαίρεση. Με τίτλο ''Food is Love - Share Your Heart'', η νέα φιλανθρωπική καμπάνια του οίκου παρουσιάζει τους εργαζομένους του οίκου στη θέση των μοντέλων, να φοράνε την μπλούζα με το σήμα κατατεθέν - την καρδιά. Παρόλο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε επώνυμους ambassadors για την εν λόγω καμπάνια στην οχτάχρονη πορεία της, φέτος ο οίκος ακολούθησε έναν διαφορετικό δρόμο, φωτογραφίζοντας 10 εργαζόμενους του οίκου με σκοπό να αναδείξει το ομαδικό πνεύμα.

''Η ιδέα του Watch Hunger Stop ήταν πάντα να ενώνει τις κοινότητες, να μοιράζεται, και να γυρίζει την προσοχή στη λύση του προβλήματος της πείνας. Τώρα, όσο αντιμετωπίζουμε μια πανδημία, βλέπουμε πόσο αλληλοσυνδεόμαστε όλοι μας, και αυτό αναζωπύρωσε την πίστη μου πως θέλουμε όλοι να κάνουμε κάτι καλό, να κάνουμε τη διαφορά στον κόσμο. Το να φωτογραφίσουμε τους εργαζόμενους μας για την καμπάνια ήταν κάτι μοναδικό'' λέει ο ίδιος ο σχεδιαστής.

Τα T-Shirts είναι ήδη διαθέσιμα για αγορά στην επίσημη ιστοσελίδα του οίκου.

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η καμπάνια των Adidas Originals,  σε συνεργασία με τον Pharrell Williams, παρουσιάστηκε από άντρες και γυναίκες που εκπροσωπούσαν καθημερινούς ανθρώπους, που ξεπερνούσαν τα στερεότυπα του «μοντέλου»

Πόσο diverse είναι η Adidas;

H Adidas εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ