ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

5 tips διατροφής για ήρεμη ζωή

Πώς με απλά βήματα θα καταφέρετε να ανακτήσετε την ηρεμία

Newsroom K

1. Τρώγε κανονικά
Είναι σημαντικό να τρως τρία γεύματα τη μέρα σε τακτικά διαστήματα προκειμένου να διατηρείς τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά. Το πρωινό πρέπει να αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας- αν το παραλείψεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα θα μειωθούν και πιθανόν να έχεις άσχημη διάθεση καθόλη τη διάρκεια της μέρας.

2. Τρώγε 5 φορές την ημέρα
Η συνιστώμενη πρόσληψη φρούτων και λαχανικών είναι 5 μερίδες τη μέρα. Τα φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C και Β είναι αυτά που χρειάζεσαι περισσότερο καθώς βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου και μας κάνουν να νιώθουμε πιο ήρεμοι. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες συμπλέγματος Β είναι πράσινα φυλλώδη λαχανικά, παντζάρια, μανιτάρια, ενώ πλούσια σε βιταμίνη C είναι τα πορτοκάλια, οι κόκκινες και πράσινες πιπεριές, οι φράουλες, το μπρόκολο.

3. Επικεντρώσου στα υγεινά λιπαρά
Δεν είναι όλα τα λιπαρά κακά. Έρευνες έδειξαν ότι άτομα που αποκλείουν όλα τα είδη λιπαρών από τη διατροφή τους μπορεί να παρουσιάσουν συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης. Καλό θα ήταν να περιορίσουμε την πρόσληψη «κακών» λιπαρών, τα οποία βρίσκουμε κυρίως σε επεξεργασμένα τρόφιμα, και να αυξήσουμε την πρόσληψη «καλών» λιπαρών, όπως τα πολυακόρεστα και τα μονοακόρεστα. Εκτός από τη θετική τους επίδραση στην εγκεφαλική λειτουργία, βοηθούν και στη μείωση της χοληστερόλης. Τα πολυακόρεστα λιπαρά (ωμέγα 3 και ωμέγα 6) τα βρίσκουμε στα λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός, τσιπούρα κτλ), στα καρύδια, στο λιναρόσπορο, στο σπανάκι, στο σουσάμι, στους ηλιόσπορους, ενώ τα μονοακόρεστα στο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο και στους ξηρούς καρπούς.

4. Άφησε το αλάτι στην ησυχία του
Οι στρεσογόνες καταστάσεις που διαρκούν πολύ μπορούν να μας δημιουργήσουν λαχτάρα για αλάτι, κάνοντάς μας να επιζητούμε αλμυρά φαγητά. Παρόλο που η πρόσληψη μεγάλων ποσοτήτων άλατος από μόνη της δεν αυξάνει τα επίπεδα στρες, αυξάνει τα προβλήματα υγείας που συνδέονται με αυτό, όπως η αύξηση βάρους και αρτηριακής πίεσης. Οπότε καλό θα ήταν να κρατήσετε τις αποστάσεις σας από το αλάτι.

5. Πάρε τα πάνω με πρωτεϊνη
Η πρωτεΐνη βοήθα τον εγκέφαλο να απορροφήσει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ απαραίτητο για την απορρόφηση σεροτονίνης (μιας ουσίας που βοηθά στην βελτίωση της διάθεσης). Τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη είναι το ψάρι, το κοτόπουλο, τα φασόλια σόγιας, τα καρύδια, ο λιναρόσπορος ή κολοκυθόσπορος.

Χαρά Μαλιώτη
Κλινική διαιτολόγος, με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές
Tηλ. 22256006, chara@projecthealth.com.cy
Project Xealth
http://projecthealth.com.cy/

 

 

 

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

Το πρώτο σημάδι κρίσης είναι οι συνεχόμενες εντάσεις και έντονοι διαπληκτισμοί, ειδικά όταν το ζευγάρι τσακώνεται με ασήμαντες αφορμές

4 σημάδια κρίσης στο γάμο μας

Όλο και περισσότερα ζευγάρια στην εποχή μας βιώνουν κρίση στο γάμο τους, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε διαζύγιο ...
Newsroom K
 |  ΘΕΜΑΤΑ